Te koud gekleed?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Yep en dan daarna lekker douchen.Had alleen de verkeerde broekkeuze vandaag.
Hier heeft de Gemeente van die Stihl benzine blazers, de steentjes vliegen je om de oren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaan ze binnenkort weer met de bladblazers aan de gang. Staan ze daar een halve dag te wapperen, komt er een auto beetje snel langs, kunnen ze weer overnieuw beginnen.
Deze had geen scheuren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Yep en dan daarna lekker douchen.Had alleen de verkeerde broekkeuze vandaag.
Short, dus The Shorts, Common ca va......quote:
Die werken vast samen met Carglass.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier heeft de Gemeente van die Stihl benzine blazers, de steentjes vliegen je om de oren.
Net boven de knie, had een lange moeten zijn, qua temperatuur. Maar ik zit binnen, komt goed.quote:
Yep, op provisiebasis.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die werken vast samen met Carglass.
Ja, dat is 's morgens aan de frisse kant. Over een paar uur wil dat wel weer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net boven de knie, had een lange moeten zijn, qua temperatuur. Maar ik zit binnen, komt goed.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Short, dus The Shorts, Common ca va......
ik moet straks ook nog de stad in ... dacht dat het wel zou kunnen...quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is 's morgens aan de frisse kant. Over een paar uur wil dat wel weer.
Dan ga ik weer ff nokken, dus wisselen heeft geen nut. Beter nu eenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is 's morgens aan de frisse kant. Over een paar uur wil dat wel weer.
Oh ja, oogcontrole.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik moet straks ook nog de stad in ... dacht dat het wel zou kunnen...
Nee, dat schiet niet op dan. Doet u nog een T, regel ik nog een espresso.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan ga ik weer ff nokken, dus wisselen heeft geen nut. Beter nu een
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op dan. Doet u nog een T, regel ik nog een espresso.
Ik moest goegelen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dennekoeken. Vroeger vrat ik me er suf aan.
quote:
Pers dan ook niet zo!quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga toch even van broek wisselen.
Jeans aan, alles onder controle.quote:
Ik was ook aan het googelen en las precies dát.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vroeger kregen we dat altijd als we gingen zwemmen bij natuurbad Crailoo in Hilversum. Die dingen waren huge en kwamen van het theehuis aan de overkant van het bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |