quote:
GOEDEMORGEN LIEVERD. LEKKER GESLAPEN?quote:
Hey skeet,beetje kort.maar fijn dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN LIEVERD. LEKKER GESLAPEN?
Mijn nacht was geweldig!quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey skeet,beetje kort.maar fijn dat je het vraagt.![]()
Hoe was jouw nacht?
Keiharde sex?quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn nacht was geweldig!
Lekkahquote:
GM Dees.quote:
Ik heb wel zin,maar durf Soul niet wakker te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk seks gehad, of golf je al?
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin,maar durf Soul niet wakker te maken.
Als ze boos gaat worden is het jouw schuld.quote:
Ja stuur maar door dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als ze boos gaat worden is het jouw schuld.
7-8 zelfsquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
4.5 uurtjes, prima. U ook?
`Goedemorgenquote:
Mooi dat je elleboog gips eraf is, succes met de hand !quote:
Heerlijk ! Ik van 3 tot 6 vannacht.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen![]()
Heerlijk geslapen bijna 10 uurtjes
Dat is wel weer kort..quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heerlijk ! Ik van 3 tot 6 vannacht.
Ik ben er zelfs blij mee.quote:
En vanmiddag pak ik hopelijk ook nog twee uurtjes slaap mee.quote:
Dank je.. die komt nog hard aan als het moetquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi dat je elleboog gips eraf is, succes met de hand !
Moggel Heer Lucky, ik had geen last van het weer. Prima klimaat hier, van alles wat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer heerlijk slapen nu de hitte verdreven is.
Goedemorgen!
Al moet ik zeggen dat ik zo mijn short wel omwissel voor een jeans, want wat kouder.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer heerlijk slapen nu de hitte verdreven is.
Goedemorgen!
Gisteren was het fantastisch weer, heer Apmh. Goede temperatuur, beetje wind en stapels zon.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Moggel Heer Lucky, ik had geen last van het weer. Prima klimaat hier, van alles wat.
Ja was heerlijk, ik wilde vandaag een stukje oprit met de hogedrukreiniger schoon spuiten, maar ik was zo weer binnen, vond het toch te frisquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren was het fantastisch weer, heer Apmh. Goede temperatuur, beetje wind en stapels zon.![]()
Deisyy zal het wel koud hebben nu.
Dan heb je het al fris en komen die spetters tegen je aan. Heb je net een pad af met hogedrukreiniger, kan je aan de muur beginnen die daardoor vol met zand zit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja was heerlijk, ik wilde vandaag een stukje oprit met de hogedrukreiniger schoon spuiten, maar ik was zo weer binnen, vond het toch te fris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |