niet echtquote:Op donderdag 5 september 2019 21:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ahum - ze heeft dit zelf beschreven in haar brief.
Ze is burgemeester. In welk scenario had zij zich niet bemoeit behalve dat ik-haal-mijn-kind-niet-op-scenario?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Halsema had zich beter helemaal niet met de zaak kunnen bemoeien.
Geloof je zelf toch ook niet in?quote:De jongen heeft ook een vader en draagt, naar ik aanneem, ook de achternaam van zijn vader. Dus als die vader (of desnoods een buurman of oom) de zoon had opgehaald, dan was wellicht nooit bekend geworden dat hij de zoon van Halsema was.
Dat je verzinsels zoals deze en die Holleeder vergelijking nodig hebt, zegt genoeg.quote:Maar Halsema ging daar zelf als burgemeester op hoge poten verhaal halen bij haar ondergeschikten. Dat was de eerste fout.
De enige fout die zij daar maakte, was door niet te reageren op De Telegraaf die haar om een reactie vroegen op het tendentieuze artikel dat zij gingen publiceren. Een artikel wat alleen maar geschreven is om haar persoonlijk aan te vallenquote:En nadat deze onverkwikkelijke affaire (terecht) door de Telegraaf naar buiten werd gebracht, schreef ze als burgemeester op hoge poten een volkomen misplaatste brief aan "beste Amsterdammers". Dat was haar tweede fout.
Dat vond je al omdat haar zoon opgepakt was. Je hebt er nu alleen andere argumenten gevondenquote:Hoeveel fouten kun je maken als burgemeester voordat je je realiseert dat je gewoon niet geschikt bent voor die functie?
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om te reageren om deze krompraat. Probeer nu eerst eens een fatsoenlijke zin in te typen.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze is burgemeester. In welk scenario had zij zich niet bemoeit behalve dat ik-haal-mijn-kind-niet-op-scenario?
[..]
Geloof je zelf toch ook niet in?
[..]
Dat je verzinsels zoals deze en die Holleeder vergelijking nodig hebt, zegt genoeg.
[..]
De enige fout die zij daar maakte, was door niet te reageren op De Telegraaf die haar het tendentieuze artikel deelden.
Over die brief valt verder prima te twisten. Ik vond het klasse, maar ik heb dan ook een grote aversie jegens AD en de Telegraaf en daar zal mijn mening vast en zeker zijn basis vinden.
[..]
Dat vond je al omdat haar zoon opgepakt was. Je hebt er nu alleen andere argumenten gevonden
* opquote:Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om te reageren om deze krompraat. Probeer nu eerst eens een fatsoenlijke zin in te typen.
Okido.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om te reageren om deze krompraat. Probeer nu eerst eens een fatsoenlijke zin in te typen.
Sommige mensen proberen naar de hele zaak te kijken zonder die blinde haat voor Halsemaquote:Op donderdag 5 september 2019 21:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd dat die Halsema zoveel fans heeft.
In haar geval, had ze (beter, desnoods uit principe) totaal niet moeten reageren op de Telegraaf. Helaas heeft ze een weeffout. In haar (tijdelijk: incompetent) denken was dat noodzakelijk omdat zij haar aan kind wilde bewijzen dat zij hem beschermdequote:Op donderdag 5 september 2019 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
De enige fout die zij daar maakte, was door niet te reageren op De Telegraaf die haar om een reactie vroegen op het tendentieuze artikel dat zij gingen publiceren. Een artikel wat alleen maar geschreven is om haar persoonlijk aan te vallen
Het was ook een goedbedoelde brief... als moeder met kroost. Ik onderstreep dat de Telegraaf hun scoop erg dik aanzette. Genoeg kappersbladen die elke week volstaan met soortgelijke full-page aantijgingen. Wat verder net als de weging van "argumentatie"; een opinie is.quote:Over die brief valt verder prima te twisten. Ik vond het klasse, maar ik heb dan ook een grote aversie jegens AD en de Telegraaf en daar zal mijn mening vast en zeker zijn basis vinden. Ik heb ook kritiek op die brief gelezen waar goede argumenten in staan, die ik van jou nog niet gezien heb
Dit is inderdaad de essentie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
In dat naïeve denken is zg. kleine criminaliteit zelf helemaal niet zo "erg" maar (op)gepakt worden da's pas traumatisch en gaan we gelijk naar onze rechten kijken om er met een topadvocaat onderuit pogen te komen.
En dan verbaast zijn dat "puberaal geteisem" overal schijt aan kan hebben omdat ze beschikken over dat soort curling ouders die het levenspad wel schoonpoetsen.
Het was een Pietje Bell actie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 05:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de essentie.
Hoe kan een burgemeester als hoofd van de politite nog geloofwaardig functioneren, als zij het criminele gedrag van haar eigen zoon probeert te vergoeilijken tot niet meer dan een soort Pietje Bell-gedrag?
Dat is helemaal het issue niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:22 schreef Cattivo het volgende:
Al liep hij met een atoombom over straat zouden mensen hem nog verdedigen. Zo rolt links. Die kunnen niets fout doen.
Dat kun jij nog helemaal niet weten. Het is niet voor niets dat hier de topadvocaat Plasman opgezet is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:24 schreef MaGNeT het volgende:
Hij krijgt straks straf voor wat hij gedaan heeft en dat is prima.
Want het is doodnormaal dat een burgemeester haar functie gebruikt om haar zoon uit de wind te houden ?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is helemaal het issue niet.
Hij krijgt straks straf voor wat hij gedaan heeft en dat is prima.
Het is het ziekelijke gemekker over Femke waar o.a. Sjoukje en Vallon een sport van hebben gemaakt.
12 topics lang... dan is het echt een obsessie
Met haat heeft dit niets te maken. Wel met haar ongeschiktheid als burgemeester. Het is goed dat kranten en mensen daar op wijzen. Het gaat wel om de hoofdstad van Nederland. En Amsterdam staat er momenteel slecht op, in internationaal perspectief. Een drugsparadijs.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:52 schreef Leandra het volgende:
Dat joch of zijn moeder wordt helemaal niet verdedigd, de Telegraaf met haar haatcampagne tegen Halsema wordt afgefikt. En ja, sommigen doen heel hard met de haatcampagne van hun lijfblad mee.
Lekker makkelijk roepen dat alles en iedereen "links is, en het wel prima vindt" maar daar heeft het geen ruk mee te maken.
Als het om het kind van een of andere CDA of VVD-burgemeester ging had ik er geen andere mening over, en zou ik het nog steeds achterlijk vinden als de krant het als basis voor een haatcampagne tegen die burgemeester zou gebruiken.
Het heeft alles met haat te maken, en of ze wel of niet geschikt is als burgemeester kun je in dat ene jaartje nog helemaal niet beoordelen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Met haat heeft dit niets te maken. Wel met haar ongeschiktheid als burgemeester. Het is goed dat kranten en mensen daar op wijzen. Het gaat wel om de hoofdstad van Nederland. En Amsterdam staat er momenteel slecht op, in internationaal perspectief. Een drugsparadijs.
Dan moet je wel een goede, eerlijk en vooral capabele burgemeester hebben. En niet zo'n omhoog gevallen tante die haar positie alleen te danken heeft aan haar geslacht en het lidmaatschap van een communistische partij.
Zal het wel "haat" zijn, nou en? De meeste echte Amsterdammers kunnen haar bloed wel drinken hier met dr betuttelende kutmaatregelen die totaal zinloos zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Met haat heeft dit niets te maken. Wel met haar ongeschiktheid als burgemeester. Het is goed dat kranten en mensen daar op wijzen. Het gaat wel om de hoofdstad van Nederland. En Amsterdam staat er momenteel slecht op, in internationaal perspectief. Een drugsparadijs.
Dan moet je wel een goede, eerlijk en vooral capabele burgemeester hebben. En niet zo'n omhoog gevallen tante die haar positie alleen te danken heeft aan haar geslacht en het lidmaatschap van een communistische partij.
Waarom meent zij en denkt zij dat in functie te moeten zeggen ?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef Leandra het volgende:
"Ik wil dat mijn kind net zo behandeld wordt als ieder ander kind van zijn leeftijd" is niet "je functie gebruiken om je kind uit de wind te houden".
Als hij een lichte of geen straf krijgt is dat te danken aan de media-aandacht door de Telegraaf.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat kun jij nog helemaal niet weten. Het is niet voor niets dat hier de topadvocaat Plasman opgezet is.
De meeste Amsterdammers? Je bedoelt dat grote deel van de Amsterdammers dat links gestemd heeft, of dat groepje dat rechts gestemd heeft maar hard genoeg schreeuwt om een grote groep te lijken?quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal het wel "haat" zijn, nou en? De meeste echte Amsterdammers kunnen haar bloed wel drinken hier met dr betuttelende kutmaatregelen die totaal zinloos zijn.
En ondertussen is het de vervuilste stad van europa, is de mocromafia de baas op straat, worden er overal maar panden gekraakt door illegaal tuig, is er geen afdoende afvalverwerking meer en wat doet ons college? Ambtenaren op privilegecursus sturen, wat straatnamen aanpassen en I amsterdam weghalen.
Dus dan maar met dit soort taktieken proberen dr weg te krijgen, boontje komt om zijn loontje. Bite "us".
Ja, maar je mag ze geen linkse kutrechters noemen natuurlijk, ook al bewijs jij hier dat ze dat dus wel zijnquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als hij een lichte of geen straf krijgt is dat te danken aan de media-aandacht door de Telegraaf.
Gebeurt vaker dat een rechter dan milder straft.
Amsterdammers ja, niet het importdeel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste Amsterdammers? Je bedoelt dat grote deel van de Amsterdammers dat links gestemd heeft, of dat groepje dat rechts gestemd heeft maar hard genoeg schreeuwt om een grote groep te lijken?
Als Amsterdam een gekozen burgemeester had was de kans ook groot dat zij het geworden was.
Om te voorkomen dat men kan roepen dat het kind wel anders behandeld zal zijn omdat hij het kind van zijn moeder is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waarom meent zij en denkt zij dat in functie te moeten zeggen ?
Twijfelt zij dan - waarom ? - aan de competenties, capaciteit of integriteit van haar Politie of het afhandelende OM ?
Ik weet dat het letters en woordzoeken is die Halsema als burgemeester nu eenmaal zelf heeft opgevoerd. Ze heeft daarvan nog geen woord teruggenomen, alleen bij AT5 een beetje mompelend dat het wel strafbaar was.
Ik heb zelf geen enkele consideratie voor zichzelf aangestelde (welgeleerde) bestuurders die verdomd goed - en beter dan ik - weten hoe fout het hier zit. Het is de mix van moeder en functie die constant , zoals het uitkomt, bewust door elkaar wordt gehaald.
Ja, toch wel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef Leandra het volgende:
"Ik wil dat mijn kind net zo behandeld wordt als ieder ander kind van zijn leeftijd" is niet "je functie gebruiken om je kind uit de wind te houden".
Onzin, overmatige media-aandacht kan leiden tot lichtere straf, dat is gebruikelijk in rechtspraak.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je mag ze geen linkse kutrechters noemen natuurlijk, ook al bewijs jij hier dat ze dat dus wel zijn.
Ja, maar totaal van de fucking pot gerukt. Medelijden met de daders, zum kotzenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Onzin, overmatige media-aandacht kan leiden tot lichtere straf, dat is gebruikelijk in rechtspraak.
Och toch, de grachtengordel telt niet mee? Wees blij dat er nog mensen zijn die bereid waren flink in de stad te investeren, want als het nu nog zo'n teringbende was als 40 jaar geleden was je een stuk verder van huis geweest als "echte Amsterdammer".quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdammers ja, niet het importdeel.
Jij zou de slechtste advocaat die je kon vinden inhuren voor je kind?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat kun jij nog helemaal niet weten. Het is niet voor niets dat hier de topadvocaat Plasman opgezet is.
Iets zegt me dat HW iets anders bedoelt met het importdeelquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och toch, de grachtengordel telt niet mee? Wees blij dat er nog mensen zijn die bereid waren flink in de stad te investeren, want als het nu nog zo'n teringbende was als 40 jaar geleden was je een stuk verder van huis geweest als "echte Amsterdammer".
Onzin. Bij dit soort kleine delicten wordt media-aandacht ook als straf gezien. Logisch, jij zou die media-aandacht niet krijgen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar totaal van de fucking pot gerukt. Medelijden met de daders, zum kotzen.
provincialen vooralquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat HW iets anders bedoelt met het importdeel
Nee, dat ze het gezegd heeft wekt niet de suggestie dat dat zou kunnen gebeuren, het geeft alleen aan dat ze het absoluut niet wenselijk zou vinden als het zou gebeuren.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, toch wel.
Het feit dat burgemeester Halsema deze opmerking heeft gemaakt, is op zichzelf al een flagrante belediging van de politiekorps en het gerechterlijk apparaat. Met deze opmerking wekt Halsema namelijk de suggestie dat het überhaupt mogelijk zou zijn dat haar kind niet net als ieder ander kind behandeld zou kunnen worden.
Ze zegt daarmee eigenlijk: "Ik weet dat jullie mijn kind anders willen behandelen, omdat ik burgemeester ben en jullie mijn ondergeschikten, maar ik zeg hierbij dat ik dat momenteel niet op prijs stel". Een grove schoffering van de politie en tevens een brevet van onvermogen voor haar als burgemeester.
I guessquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kutprovincialen die zich wel een woning binnen de ring kunnen permitteren dus?
Heeft weinig met medelijden te maken. Rechters moeten zich buigen over een straf en als het gepeupel meende zich daarmee te moeten bemoeien dan kan dat forse impact hebben op iemand. Om daar bovenop nog eens gestraft te worden door de rechterlijke macht wordt dan dubbelop.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar totaal van de fucking pot gerukt. Medelijden met de daders, zum kotzen.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij zou de slechtste advocaat die je kon vinden inhuren voor je kind?
Jij bent dan ook geen publiek persoon die vaak met media te maken heeft. Een raadsman kan in dergelijke gevallen erg handig zijn, ook als woordvoerder. Of juist vooral als woordvoerder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef Vallon het volgende:
[..]Niet snappen dat Halsema niets, nada had moeten doen.
Ik zou helemaal geen advocaat inhuren, dat mag het OM of Rechter het zelf lekker verder uitzoeken en als die het nodig vinden; een advocaat aanstellen.
Dat was hier dan ook niet aan de orde.quote:Ik zou als ouder totaal geen poot uitsteken om mijn kind te redden van zijn welverdiende straf.
Werkelijk helemaal komisch, het is het "koloniale" argument.... wij brengen en brachten alleen maar weldoeners...quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och toch, de grachtengordel telt niet mee? Wees blij dat er nog mensen zijn die bereid waren flink in de stad te investeren, want als het nu nog zo'n teringbende was als 40 jaar geleden was je een stuk verder van huis geweest als "echte Amsterdammer".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat is het vooral zo willen interpreteren omdat dit je (nofi) zo logisch klinkend is verteld.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:05 schreef Leandra het volgende:
De vervolging vindt om die reden zelfs plaats vanuit een andere rechtbank, daarmee voorkom je echt wel iedere vorm van schijn tegen.
Toch fijn dat al je stellige uitspraken zo'n stevige feitelijke onderbouwing kennen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
bij mijn weten
(mogelijk)
Zover ik weet
Wat ik vermoed
wellicht
Geweldige, wel een wat (zelf) diskwalificerende bijdrage..... die vooral afleid van de discussie door de boodschapper(s) te gaan bespreken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toch fijn dat al je stellige uitspraken zo'n stevige feitelijke onderbouwing kennen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jouw onderbouwing op wiens verzoek, waarom en wanneer het Amsterdamse OM de zaak heeft overgedragen aan Haarlem ?
Bij voorkeur met bron omdat kennelijke zekerheid altijd goed is om verder te gaan gebruiken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Snap je echt niet wat de schijn van belangenverstrengeling in houdt?quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is het vooral zo willen interpreteren omdat dit je (nofi) zo logisch klinkend is verteld.
//--//
Het is nog steeds interessant uit te vissen - en dat gaat zeker gebeuren, kwestie van tijd en memoires - waarom, door wie en op welk moment precies die saillante "parket overdracht" werd (in)geregeld.
De eigen parkeerboete in Amsterdam van gemeentewerkers of hun familie, wordt bij mijn weten ook niet overgedragen aan zeg Utrecht.
Door die overdracht naar Haarlem wordt impliciet aangegeven dat het eigen Amsterdamse OM (mogelijk) besmet is of niet in staat (meer) is om dat onafhankelijk onderzoek te doen. Ik kan mij de reuring en het ongenoegen in/bij het lokale OM voorstellen (waar de Telegraaf melding van deed).
Zover ik weet worden "gewone Amsterdammers" ook niet voorgeleid in Haarlem. Hooguit wanneer je directe familieleden hebt werken op/bij het Amsterdamse OM, kan de tegenpartij verzoeken het te laten af te handelen in een ander arrondissement.
Wat ik vermoed dat toen Halsema de volgende dag in de driehoek ging "kwaken", tegen Frank Paauw en Nicole Zandee (bazin OM sinds 2018, afkomstig uit Brabant), dat Nicole als door een adder gebeten daarmee verplicht werd om het over te dragen naar Haarlem. Halsema heeft dat dus minstens zelf veroorzaakt of tenminste uitgelokt.
Immers, de zeer ervaren Zandee werd wellicht in functie door vriendinnetje Halsema subtiel "geïnformeerd" en die belangenverstrengeling mag nu eenmaal niet.. zoals welbekend.
Dat Nicole het overdroeg is daarmee bestuurstechnisch voorbeeldig te verklaren... de aanleiding en reden daarvoor zal voorlopig nog wel in troebel grachtenwater tussen de kolommen blijven gehuld.
Deze post laat goed zien waarom dit topic maar door blijft etteren. Niemand geeft ene fuck om wat die jongens hebben gedaan. Bepaalde lieden hebben gewoon zo godsgruwelijke hekel aan Halsema dat ze deze zaak koste wat kost willen opblazen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Er was geeneens kwestie van schijn meer....... het was zo wat wel bleek bij monde van Frank Paauw (in Jinek) die toegaf dat Halsema o.a. met hem expliciet over heeft gesproken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Snap je echt niet wat de schijn van belangenverstrengeling in houdt?
Ik heb een vooral godsgruwelijke hekel, en dat zou iedereen moeten hebben, aan leugenachtige overheidsdienaren die misbruik maken van hun functie en de rechtsgang willen beïnvloeden.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze post laat goed zien waarom dit topic maar door blijft etteren. Niemand geeft ene fuck om wat die jongens hebben gedaan. Bepaalde lieden hebben gewoon zo godsgruwelijke hekel aan Halsema dat ze deze zaak koste wat kost willen opblazen.
Kan je verzekeren dat dit met een sisser afloopt. Zelfs de Telegraaf laat het inmiddels een beetje op z'n beloop.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb een vooral godsgruwelijke hekel, en dat zou iedereen moeten hebben, aan leugenachtige overheidsdienaren die misbruik maken van hun functie en de rechtsgang willen beïnvloeden.
Ze is voor mij een heldin wanneer zij dat toegeeft, die ervaring als "les" inzet en dan kan ze nog blijven zitten ook. Beter door schade en schande, tot inkeer gekomen dan voortmodderen in je foute gedrag.
Het blijft etteren omdat de veroorzaker het zelf laat stinken door het af willen te dekken.
Gaat niet gebeuren, het blijft kleven zodra je je gezicht laat zien.
Waar zei de eigenaar van dat drijvende wrak dat?quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het blijft etteren omdat jij en Sjoukje het laat etteren met het verspreiden van leugens en suggestieve onzin.
Zelfs de eigenaar van dat drijvende wrak had zoiets van "lekker belangrijk" maar nee, dit moet tot op de bodem afgezeken worden.
Ga vooral door hoor, jullie maken jezelf onsterfelijk belachelijk.
Dude, dat stond al in deel 1 van dit topic...quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:46 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Waar zei de eigenaar van dat drijvende wrak dat?
Graag een linkje.
Linkje dan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dude, dat stond al in deel 1 van dit topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |