Zucht..... als jij die andere jongen er bij wil betrekken ga je goddelijke gang.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik heb de topics fijn teruggelezen, maar ik kom merkwaardig genoeg alleen maar reacties tegen over Femke Halsema en haar zoon, terwijl ik heb begrepen dat het om twee daders gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Ga nu niet zelf de moederkaart trekken en vervolgens met kwalificaties sproeien, dat zegt meer over jouw insteek dan die van critici.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat we hier te maken hebben met een verzameling sneue mannetjes die niet echt interesse hebben in wat iemand gedaan heeft, maar alleen maar interesse hebben in het beschadigen van de moeder van de dader.
Je beseft dat je bijdrage voor 90 procent is gestaafd op aannames? Neem nou het verzoek van Halsema aan Paauw om haar zoon 'normaal te behandelen'. Jij zoekt daar allerlei kwade intenties achter, terwijl daar totaal geen bewijs voor is.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ga nu niet zelf de moederkaart trekken en vervolgens met kwalificaties sproeien, dat zegt meer over jouw insteek dan die van critici.
Vind jij het normaal dat een ambtenaar zich in functie bemoeit met de afhandeling van een "privézaak" ?
Vind jij dat door opdracht - Paauw is door haar aangesproken - om haar zoon normaal te behandelen, geen invloed uitoefent ?
Waarom was dat verzoek aan de commissaris - volgens haar dus, kennelijk - nodig ?
Is er dan een gefundeerde reden dat de Politie haar zoon dan anders, en ms meer/minder serieus - zal behandelen ?
Vind jij het normaal dat een burgemeester in functie, met haar brief en door haar advocaat impliciet sturing geeft aan de rechtsgang en zelfs de overtredingen bagatelliseert cq. verhult ?
Ook de overdracht (en tijdstip daarvan) naar een ander parket, stinkt aan alle kanten.
Een privézaak in tweede lijn, hoeft helemaal; niet overgedragen te worden naar een ander arrondissement wanneer de burgemeester zich er maar niet mee bemoeit. Die overdracht werd pas imo pas nodig omdat de burgemeester zich er mee bemoeide. De OvJ in Amsterdam kan dan feitelijk niet anders meer.
Dat "beschadigen" en daarmee haar zoon; doet de burgemeester door haar gedrag, hier helemaal zelf door zaken eerst "voorbeeldig" onder de pet proberen te houden en bij het alsnog bekend worden, daar rollebollend over uit te wijden.
Hoe zo aannames.... staat allemaal letterlijk geboekstaafd in de media en zijn ook door Halsema zelf (al of niet via haar advocaat) van A tot Y bevestigd, we missen alleen nog wat SsttZzz's.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Je beseft dat je bijdrage voor 90 procent is gestaafd op aannames? Neem nou het verzoek van Halsema aan Paauw om haar zoon 'normaal te behandelen'. Jij zoekt daar allerlei kwade intenties achter, terwijl daar totaal geen bewijs voor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel vragen die je kunt en ik vind, moet stellen waarom met welk doel dat in/afdekgedoe kennelijk allemaal nodig was ?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Je snapt de ironie niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 05:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
![]()
Krijgt hij geen voorkeursbehandeling is het nog steeds niet goed.
Nou, ik weet alleen dat jij geen licht bent.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Je snapt de ironie niet.
De burgemeester heeft alleen "gevraagd" of haar zoon geen voorkeursbehandeling zou krijgen. Echter, het feit dat zij daar überhaupt over begint tegen zo'n politiefunctionaris is al stuitend.
Misschien begrijp je het beter als ik een vergelijking maak. Stel dat het niet de zoon was van Halsema, maar van Holleeder. En dat Holleeder dan even op het bureau langsgaat, om de functionaris met een vette knipoog te vertellen dat zijn zoon géén andere behandeling moet krijgen.
Gaat er misschien nu wel een lichtje branden?
Stel, Halsema had niks gedaan, dus niet gevraagd om een onafhankelijk onderzoek en het OM van Haarlem was niet benaderd om het dossier over te nemen.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Je snapt de ironie niet.
De burgemeester heeft alleen "gevraagd" of haar zoon geen voorkeursbehandeling zou krijgen. Echter, het feit dat zij daar überhaupt over begint tegen zo'n politiefunctionaris is al stuitend.
Misschien begrijp je het beter als ik een vergelijking maak. Stel dat het niet de zoon was van Halsema, maar van Holleeder. En dat Holleeder dan even op het bureau langsgaat, om de functionaris met een vette knipoog te vertellen dat zijn zoon géén andere behandeling moet krijgen.
Gaat er misschien nu wel een lichtje branden?
Nee, hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel, Halsema had niks gedaan, dus niet gevraagd om een onafhankelijk onderzoek en het OM van Haarlem was niet benaderd om het dossier over te nemen.
Dan had jij gezegd. Zie je wel. Halsema wil als burgemeester en onderdeel van de driehoek het onderzoek in haar buurt houden en laten uitvoeren door mensen die zij kent.
Dus ook dan was het niet goed. Lekker makkelijk hoor.
En dan wederom proberen een vergelijking te maken met Neerlands bekendste crimineel een maand nadat hij veroordeeld tot levenslang. Dan ben je echt veel te hard op zoek
Hoepel eens op met je verzinsels.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Maar Halsema ging daar zelf als burgemeester op hoge poten verhaal halen bij haar ondergeschikten.
Ahum - ze heeft dit zelf beschreven in haar brief.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoepel eens op met je verzinsels.
niet echtquote:Op donderdag 5 september 2019 21:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ahum - ze heeft dit zelf beschreven in haar brief.
Ze is burgemeester. In welk scenario had zij zich niet bemoeit behalve dat ik-haal-mijn-kind-niet-op-scenario?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Halsema had zich beter helemaal niet met de zaak kunnen bemoeien.
Geloof je zelf toch ook niet in?quote:De jongen heeft ook een vader en draagt, naar ik aanneem, ook de achternaam van zijn vader. Dus als die vader (of desnoods een buurman of oom) de zoon had opgehaald, dan was wellicht nooit bekend geworden dat hij de zoon van Halsema was.
Dat je verzinsels zoals deze en die Holleeder vergelijking nodig hebt, zegt genoeg.quote:Maar Halsema ging daar zelf als burgemeester op hoge poten verhaal halen bij haar ondergeschikten. Dat was de eerste fout.
De enige fout die zij daar maakte, was door niet te reageren op De Telegraaf die haar om een reactie vroegen op het tendentieuze artikel dat zij gingen publiceren. Een artikel wat alleen maar geschreven is om haar persoonlijk aan te vallenquote:En nadat deze onverkwikkelijke affaire (terecht) door de Telegraaf naar buiten werd gebracht, schreef ze als burgemeester op hoge poten een volkomen misplaatste brief aan "beste Amsterdammers". Dat was haar tweede fout.
Dat vond je al omdat haar zoon opgepakt was. Je hebt er nu alleen andere argumenten gevondenquote:Hoeveel fouten kun je maken als burgemeester voordat je je realiseert dat je gewoon niet geschikt bent voor die functie?
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om te reageren om deze krompraat. Probeer nu eerst eens een fatsoenlijke zin in te typen.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze is burgemeester. In welk scenario had zij zich niet bemoeit behalve dat ik-haal-mijn-kind-niet-op-scenario?
[..]
Geloof je zelf toch ook niet in?
[..]
Dat je verzinsels zoals deze en die Holleeder vergelijking nodig hebt, zegt genoeg.
[..]
De enige fout die zij daar maakte, was door niet te reageren op De Telegraaf die haar het tendentieuze artikel deelden.
Over die brief valt verder prima te twisten. Ik vond het klasse, maar ik heb dan ook een grote aversie jegens AD en de Telegraaf en daar zal mijn mening vast en zeker zijn basis vinden.
[..]
Dat vond je al omdat haar zoon opgepakt was. Je hebt er nu alleen andere argumenten gevonden
* opquote:Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om te reageren om deze krompraat. Probeer nu eerst eens een fatsoenlijke zin in te typen.
Okido.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik heb geen zin om te reageren om deze krompraat. Probeer nu eerst eens een fatsoenlijke zin in te typen.
Sommige mensen proberen naar de hele zaak te kijken zonder die blinde haat voor Halsemaquote:Op donderdag 5 september 2019 21:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd dat die Halsema zoveel fans heeft.
In haar geval, had ze (beter, desnoods uit principe) totaal niet moeten reageren op de Telegraaf. Helaas heeft ze een weeffout. In haar (tijdelijk: incompetent) denken was dat noodzakelijk omdat zij haar aan kind wilde bewijzen dat zij hem beschermdequote:Op donderdag 5 september 2019 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
De enige fout die zij daar maakte, was door niet te reageren op De Telegraaf die haar om een reactie vroegen op het tendentieuze artikel dat zij gingen publiceren. Een artikel wat alleen maar geschreven is om haar persoonlijk aan te vallen
Het was ook een goedbedoelde brief... als moeder met kroost. Ik onderstreep dat de Telegraaf hun scoop erg dik aanzette. Genoeg kappersbladen die elke week volstaan met soortgelijke full-page aantijgingen. Wat verder net als de weging van "argumentatie"; een opinie is.quote:Over die brief valt verder prima te twisten. Ik vond het klasse, maar ik heb dan ook een grote aversie jegens AD en de Telegraaf en daar zal mijn mening vast en zeker zijn basis vinden. Ik heb ook kritiek op die brief gelezen waar goede argumenten in staan, die ik van jou nog niet gezien heb
Dit is inderdaad de essentie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
In dat naïeve denken is zg. kleine criminaliteit zelf helemaal niet zo "erg" maar (op)gepakt worden da's pas traumatisch en gaan we gelijk naar onze rechten kijken om er met een topadvocaat onderuit pogen te komen.
En dan verbaast zijn dat "puberaal geteisem" overal schijt aan kan hebben omdat ze beschikken over dat soort curling ouders die het levenspad wel schoonpoetsen.
Het was een Pietje Bell actie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 05:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de essentie.
Hoe kan een burgemeester als hoofd van de politite nog geloofwaardig functioneren, als zij het criminele gedrag van haar eigen zoon probeert te vergoeilijken tot niet meer dan een soort Pietje Bell-gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |