Ik zit net een docu over het Ardennen offensief te kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
We mogen ons ook verheugen op de komst van de dennenprocessierups. Die is nog vervelender
Ik weet niet eens wat ik eergisteren heb gegeten.quote:
Ik weet het ook niet Amph, je hebt het niet verteldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik eergisteren heb gegeten.
Anders dan stond het wel in je schriftje toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Amph, je hebt het niet verteld
Klopt, gisteren had je soep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Gisteren ook niet trouwens...............soep dacht ik nu.
quote:
Ik heb alles in een excelsheet staan natuurlijk, want excelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Anders dan stond het wel in je schriftje toch.
quote:
Ik heb een leuke sheet gemaakt voor verbruik gas en elektra en retour panelen ergo weekverbruik, met wat formules er in, hoef alleen standen in te tikken en voila.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb alles in een excelsheet staan natuurlijk, want excel
Warm bier.quote:
Ik ook, ik denk dat het de lekkerste tomatensoep was die ik ooit gemaakt heb, raar toch dat de enen keer met de andere keer kan verschillen.quote:
Creme soep ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat het de lekkerste tomatensoep was die ik ooit gemaakt heb, raar toch dat de enen keer met de andere keer kan verschillen.
Zo handig wat je er allemaal in kwijt kunt, leuk om zulke sheets met formules te maken ook altijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een leuke sheet gemaakt voor verbruik gas en elektra en retour panelen ergo weekverbruik, met wat formules er in, hoef alleen standen in te tikken en voila.
Heb een recept of doe je elke keer maar wat en net iets andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat het de lekkerste tomatensoep was die ik ooit gemaakt heb, raar toch dat de enen keer met de andere keer kan verschillen.
Yep het was deze keer onder een tomatencremesoep doordat ik er wat kruidenkaas doorheen had gedaan.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep het was deze keer onder een tomatencremesoep doordat ik er wat kruidenkaas doorheen had gedaan.
Hoe was je vaartochtje vorige week, waar ik niet bij was? Benieuwd is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep het was deze keer onder een tomatencremesoep doordat ik er wat kruidenkaas doorheen had gedaan.
Ik ben ooit eens begonnen met een recept, maar door de jaren heen varieer ik daar elke keer een beetje mee, er gaat in ieder geval geen zakje in, echte verse soep dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb een recept of doe je elke keer maar wat en net iets anders
In donkere tenten waar je bijna niets ziet, behalve flitsenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Warm bier en dansen op oude techno
Heerlijk, hij ligt heel stabiel in het water en gaat goed hard, zelf ook nog een stukje hard gevaren, zo gaaf is dat!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe was je vaartochtje vorige week, waar ik niet bij was? Benieuwd is.Gaat ie lekker en hard?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In donkere tenten waar je bijna niets ziet, behalve flitsen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, hij ligt heel stabiel in het water en gaat goed hard, zelf ook nog een stukje hard gevaren, zo gaaf is dat!
Nederland is te klein om hard te varen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, hij ligt heel stabiel in het water en gaat goed hard, zelf ook nog een stukje hard gevaren, zo gaaf is dat!
Haren los, en gas op die lollie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier buiten dreunt ook weer een beat de hele avond al ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In donkere tenten waar je bijna niets ziet, behalve flitsen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Haren los, BH uit en gas op die lollie.![]()
Gas op die lollie? Hier moet ik niet te lang over nadenken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Haren los, en gas op die lollie.![]()
Ja, dat zeggen wij in het zuiden wel vaak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gas op die lollie? Hier moet ik niet te lang over nadenken.
Ja Brabant dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen wij in het zuiden wel vaak.
Dank je Amph, ik heb er deze zomer al lekker van kunnen genietenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel veilige en leuke vaaruren gewenst !
Tof, dat je er nog maar vaak van mag genieten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Amph, ik heb er deze zomer al lekker van kunnen genieten
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof, dat je er nog maar vaak van mag genieten.
Ow ja we zitten weer ff in de zorgen over het klimaat fasequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.
Wij varen alleen op het meer hier om de hoek, dat is 10 km lang. Er zijn twee kleine zones waar je niet harder dan 6 km per uur mag varen, op de rest van het meer mag je onbeperkte snelheid vragen mits je hiervoor een ontheffing hebt, die je online aan kunt vragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nederland is te klein om hard te varen.
Nutteloos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.
Dat roeien kan dus op de 6 km stukken en anders moeten ze op een ander meer zijn, simpel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
Ben je rustig aan het roeien komt er weer zo'n dwaas langs met snelle boot.
Mijn zus zegt het ook heel vaak, geen Braboquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen wij in het zuiden wel vaak.
Ik hoop dat vandaag niet voor het laatst was dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof, dat je er nog maar vaak van mag genieten.
Dat is het leuke van deze sc. Zelfs ik voel mij soms normaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus zegt het ook heel vaak, geen Brabo
Nou, ik heb het ook gezien, heftig zegquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
Net ff dat dodelijk F2 ongeluk teruggekeken.. man100
Geen snelle boten meer nog simpelerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat roeien kan dus op de 6 km stukken en anders moeten ze op een ander meer zijn, simpel.
Die gaan niet hard genoeg, dus te weinig golfslag om de roeiboten mee lastig te vallenquote:
Het woord normaal kan van alles inhoudenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het leuke van deze sc. Zelfs ik voel mij soms normaal.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaan niet hard genoeg, dus te weinig golfslag om de roeiboten mee lastig te vallen
Aangenaam, ik heet Ab.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het woord normaal kan van alles inhouden
Jij moet het weer verpesten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niemand wil toch nog normaal zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We zijn hip geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand wil toch nog normaal zijn tegenwoordig.
Snelle edit lolquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
Wat jullie normaal vinden vind ik niet kunnen
quote:
Nee, snelle edits, laat ik altijd gaan, ik vind het flauw dat te quoten.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, snelle edits, laat ik altijd gaan, ik vind het flauw dat te quoten.
Evenals posten die over 10 seconden weg zijn, als ze dat vragen, dat valt bij mij onder de noemer fatsoen.
Wat wil je wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat er nu geen vrouwen zijn, ik wilde het even over de baard van de koning hebben.
Wat de dames ervan vinden?quote:
Alsof vrouwen daar verstand van kunnen hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat er nu geen vrouwen zijn, ik wilde het even over de baard van de koning hebben.
Ik heb het iets korter en peper/zout-kleur, de baard dan. Na oke, tis witquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat de dames ervan vinden?
Ik zelf vind het wel erg goed bij hem staan.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen babyface meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JIJ ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het iets korter en peper/zout-kleur, de baard dan. Na oke, tis witMaar wel mooier als het 3 mm is.
Het staat niet verkeerd, maar baarden..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Sommige mannen staat het ook erg goed, mits goed verzorgd natuurlijk.
Ik wil wel om een foto vragen, maar dan zit er vast weer blauwe verf over je gezichtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronken
Baarden zijn hip, hip is niet normaal, dus jij bent normaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Het staat niet verkeerd, maar baarden..
Nou, laat je foto zien danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel om een foto vragen, maar dan zit er vast weer blauwe verf over je gezicht
In Shanghai doen ze dat om de protesters te merkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel om een foto vragen, maar dan zit er vast weer blauwe verf over je gezicht
Hem staat het beter dan dat blotebillengezicht.quote:
Jij hebt vast meer dan alleen je baard om mee te pronkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronken
QFTquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hem staat het beter dan dat blotebillengezicht.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk ! Hij was een babyface ! Nu is tie gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoer ventjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef Soulraven het volgende:
Neemt je neefje van 5 zo ff een slang op schoot.![]()
Hij wil nu bij ons wonen.
Daar heeft ie Maxima met geschaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat het niet zien ivm privavy. En jij?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk ! Hij was een babyface ! Nu is tie gewoon lelijk.![]()
beter iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen baardquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik laat het niet zien ivm privavy. En jij?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk ! Hij was een babyface ! Nu is tie gewoon lelijk.![]()
Ja het staat zeker wel goed, mits kort. Maar als je ermee moet zoenen.. blègh als het lang is. En dan bedoel ik geen tonsillen expeditie maar gewoon die drie begroetingszoenen. Dat vind ik echt smerig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Baarden zijn hip, hip is niet normaal, dus jij bent normaal![]()
Sommige mannen vind ik het wel goed staan, maar lang niet allemaal en al helemaal niet van die lange dichte baarden.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het staat zeker wel goed, mits kort. Maar als je ermee moet zoenen.. blègh als het lang is. En dan bedoel ik geen tonsillen expeditie maar gewoon die drie begroetingszoenen. Dat vind ik echt smerig.
Een stoeptegel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou nog wel iets aan zijn gebit kunnen doen.
Ook niet in je keel?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een vieze baard ook lijkt wel rood schaamhaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan 20 jaar geleden volgens mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heeft ie Maxima met geschaakt.
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef D. het volgende:
Vanaf hoeveel mm spreken we van een baard?
Wat is het nut van een baard dan nog?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer dan 20 jaar geleden volgens mij
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het staat zeker wel goed, mits kort. Maar als je ermee moet zoenen.. blègh als het lang is. En dan bedoel ik geen tonsillen expeditie maar gewoon die drie begroetingszoenen. Dat vind ik echt smerig.
Dealquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij mag ook geen baard meer, hipster.
Ik zie er geen stukjes eten in zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een vieze baard ook lijkt wel rood schaamhaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ja het voelt een beetje als een kokosmat
Marioquote:
Hoppa scheren die handel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij mag ook geen baard meer, hipster.
Ze lezen meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is schennis van het koningshuis
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario
Ik weet het niet, ik ben geen man, maar misschien weet google het.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net de expert mening van mijn vrouw :: Hij wil er jonger uit zien en niet zo fluffy" Einde citaat.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een baard dan nog?
quote:
Het was meer jullie mening, dan dat het een feit is hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario
Ik weet het niet, ik ben geen man, maar misschien weet google het.
2 mm kan preciesquote:
Staat niets over lengte zo te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)
Ik speel deze door naar D.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)
Dank mevrouw Potje!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net de expert mening van mijn vrouw :: Hij wil er jonger uit zien en niet zo fluffy" Einde citaat.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is schennis van het koningshuis
Ja iedereen heeft perfect gebit uiteraard en die tandartsen maar lachenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou nog wel iets aan zijn gebit kunnen doen.
Klaas ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
De koning van Spanje heeft ook een baard
Ik heb geen idee vanaf hoeveel mm het een baard is, ik heb dat nooit nagemeten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het was meer jullie mening, dan dat het een feit is hoor
Dit verbaast mij enigszinsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben trots op ons koningshuis en oranje gezind
Ze zegt: Zwaai maar terug en zeg maar dat ik net 5 kijk.quote:
Die tandartsen wel, die hebben een goed verzorgd gebit natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
[..]
Ja iedereen heeft perfect gebit uiteraard en die tandartsen maar lachen
Als er haren op je kin groeien heb je elke ochtend een baard. Er zijn geen eisen aan de lengte van het haar om aan de definitie baard te voldoen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze zegt: Zwaai maar terug en zeg maar dat ik net 5 kijk.![]()
Maar denk je bij het zien van 2mm kinhaar 'die man heeft een baard'?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee vanaf hoeveel mm het een baard is, ik heb dat nooit nagemeten.
En een groot zwembad in de tuin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tandartsen wel, die hebben een goed verzorgd gebit natuurlijk.
Lees je maar eens in hoe oranje we gezind waren hier in zeeland we hebben het gered hehequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast mij enigszins
Maar ik ook
Nee, dan denk ik "Die man heeft zich niet geschoren"quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar denk je bij het zien van 2mm kinhaar 'die man heeft een baard'?
The mysteries of Laura keek ze, hoor ik net.quote:
Precies mijn puntquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik "Die man heeft zich niet geschoren"
Bij mij welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar denk je bij het zien van 2mm kinhaar 'die man heeft een baard'?
quote:
Deisyy nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lees je maar eens in hoe oranje we gezind waren hier in zeeland we hebben het gered hehe
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze het leuk vondquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
The mysteries of Laura keek ze, hoor ik net.
Je oksels zijn glad en geen haar op de benen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Welnee, ik laat alles welig tierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je oksels zijn glad en geen haar op de benen?
Altijd leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ze kijkt nu naar afl.2 van masterchef Australia en daarna
word ik mee gesleurd of zo.
Nu is het meer een Willie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het Willy wel goed staan, die baard.
Bij deze mijn excuus.quote:
Dat ik word meegesleurdquote:
Ik heb stiekum gedanst.quote:
Ja, ergens anders heeft ze geen pincet nodigquote:
Is dat serieus of ben je aan het trollen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het Willy wel goed staan, die baard.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ergens anders heeft ze geen pincet nodig![]()
Maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:29 schreef D. het volgende:
@:FreshFruit72 is druk aan het oefenen op zijn nieuwe apparatuur?
Ik vind het prima staan. Maakt 'm wat volwassener.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is dat serieus of ben je aan het trollen?
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb Bea ooit mogen ontmoeten trouwens![]()
Pittig wijffie wel. Ook heel klein.
Echt hoor, ik vind het beter dan z'n blotebillenface.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is dat serieus of ben je aan het trollen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ergens anders heeft ze geen pincet nodig![]()
Dat zei ik alquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Echt hoor, ik vind het beter dan z'n blotebillenface.
Door wat haar op zijn kin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het prima staan. Maakt 'm wat volwassener.
Wat leuk! Hoe kwam dat zo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb Bea ooit mogen ontmoeten trouwens![]()
Pittig wijffie wel. Ook heel klein.
Ik ben wel bezig.Maar echt een newbie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Al had ik wel graag antwoord
[..]
Ja, ben je een dag redelijk...............dus als ik weg ben en over twee uur hier weer zit,,,,,,tsjaquote:
GAMMA !quote:
Jij hebt je eigen miljeuquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begeef me liever niet meer in de kringen van het gewone volk nu.
2 uur, netjes!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ben je een dag redelijk...............dus als ik weg ben en over twee uur hier weer zit,,,,,,tsja
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik voel een liedje opkomen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je mag de thee er wel bij tellen, qua tijd.quote:
Het gepeupelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Half uurtje laten trekken......de theequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mag de thee er wel bij tellen, qua tijd.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Half uurtje laten trekken......de thee
Wat leuk om zoiets mee te maken en ik wist eigenlijk niet dat het zo'n klein vrouwtje was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Werkbezoek, ze kwam m'n kantoor binnenstiefelen met d'r gevolg erachteran
Dat gevolg is verreweg het ergste,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat tegenwoordig in Renesse wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vandaag de herdenking weer gezien op tv hier op Walcheren Zeeland is het hardst gevochten
Moet toch een beetje 'in touch' blijven met wat er leeft in de maatschappij. Al weet ik niet of dit dan de beste plek is overigensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Toch fijn dat je je via deze chat nog een beetje met ons wenst te mengen
Ho ho, wat heb jij tegen die zwarte zonnebrillen met oortjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gevolg is verreweg het ergste,
Nee, dat wist ik ook niet vantevoren!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk om zoiets mee te maken en ik wist eigenlijk niet dat het zo'n klein vrouwtje was.
Deze SC is een afspiegeling van de maatschappijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moet toch een beetje 'in touch' blijven met wat er leeft in de maatschappij. Al weet ik niet of dit dan de beste plek is overigens
Tussen de 1.63 en 1.66 lees ik netquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk om zoiets mee te maken en ik wist eigenlijk niet dat het zo'n klein vrouwtje was.
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:
Dat zal, maar ze waren allemaal heel aardig en geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gevolg is verreweg het ergste,
De maatschappij, dat zijn wij!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moet toch een beetje 'in touch' blijven met wat er leeft in de maatschappij. Al weet ik niet of dit dan de beste plek is overigens
Op zich wel ja, helaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze SC is een afspiegeling van de maatschappij
Lag vast aan de schoenenquote:
Daar worden ze vorstelijk voor betaald.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zal, maar ze waren allemaal heel aardig en geïnteresseerd.
Dat is een toepasselijke zin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar worden ze vorstelijk voor betaald.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar worden ze vorstelijk voor betaald.
Jij!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zij of wij? Nu ben ik in de war.
Petzi komt tot kniehoogte heb ik hier vernomen.quote:
Excuses, ik heb een 'n' toegevoegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zij of wij? Nu ben ik in de war.
2 x jij = zijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zij is weer wij, want koninklijk meervoud
De RVD regelt dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Niet perse om met het gepeupel te converseren.
Iedereen die begint is een newbiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig.Maar echt een newbie.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die begint is een newbie
Vooral bezig blijven, komt het vast goed
Alleen moet je nog wel aan je playlist werkenquote:
Zo werkt het echt niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die begint is een newbie
Vooral bezig blijven, komt het vast goed
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Alleen moet je nog wel aan je playlist werken
Ik was vroeger verliefd op Willekequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Alleen moet je nog wel aan je playlist werken
Ze heet Mieke staat erquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op Willeke
Ammelrooy?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op Willeke
Nope, die YT van FF.quote:
Oh kudt, Alzheimer-light weerquote:
Ach, als ze het maar lekker vondquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh kudt, Alzheimer-light weer
Fluffy.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Heb al tijdje geen YT meer gepost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is de layout van YT irritant geworden trouwens.
Nee, dat was mijn buurmeisje, Inge(borg)quote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb al tijdje geen YT meer gepost.
hmquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik post ook niet of nauwelijks YT's maar de site is weer eens veranderd en zoals een heusche FOK!er betaamd, houd ik niet van veranderingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb al tijdje geen YT meer gepost.
Niet iets veranderen wat goed isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik post ook niet of nauwelijks YT's maar de site is weer eens veranderd en zoals een heusche FOK!er betaamd, houd ik niet van veranderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |