Ow ja we zitten weer ff in de zorgen over het klimaat fasequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.
Wij varen alleen op het meer hier om de hoek, dat is 10 km lang. Er zijn twee kleine zones waar je niet harder dan 6 km per uur mag varen, op de rest van het meer mag je onbeperkte snelheid vragen mits je hiervoor een ontheffing hebt, die je online aan kunt vragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nederland is te klein om hard te varen.
Nutteloos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.
Dat roeien kan dus op de 6 km stukken en anders moeten ze op een ander meer zijn, simpel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
Ben je rustig aan het roeien komt er weer zo'n dwaas langs met snelle boot.
Mijn zus zegt het ook heel vaak, geen Braboquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen wij in het zuiden wel vaak.
Ik hoop dat vandaag niet voor het laatst was dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof, dat je er nog maar vaak van mag genieten.
Dat is het leuke van deze sc. Zelfs ik voel mij soms normaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus zegt het ook heel vaak, geen Brabo
Nou, ik heb het ook gezien, heftig zegquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
Net ff dat dodelijk F2 ongeluk teruggekeken.. man100
Geen snelle boten meer nog simpelerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat roeien kan dus op de 6 km stukken en anders moeten ze op een ander meer zijn, simpel.
Die gaan niet hard genoeg, dus te weinig golfslag om de roeiboten mee lastig te vallenquote:
Het woord normaal kan van alles inhoudenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het leuke van deze sc. Zelfs ik voel mij soms normaal.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaan niet hard genoeg, dus te weinig golfslag om de roeiboten mee lastig te vallen
Aangenaam, ik heet Ab.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het woord normaal kan van alles inhouden
Jij moet het weer verpesten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niemand wil toch nog normaal zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We zijn hip geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand wil toch nog normaal zijn tegenwoordig.
Snelle edit lolquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
Wat jullie normaal vinden vind ik niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |