Ow ja we zitten weer ff in de zorgen over het klimaat fasequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.
Wij varen alleen op het meer hier om de hoek, dat is 10 km lang. Er zijn twee kleine zones waar je niet harder dan 6 km per uur mag varen, op de rest van het meer mag je onbeperkte snelheid vragen mits je hiervoor een ontheffing hebt, die je online aan kunt vragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nederland is te klein om hard te varen.
Nutteloos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Milieuvervuiling dat nutteloos rondvaren.
Dat roeien kan dus op de 6 km stukken en anders moeten ze op een ander meer zijn, simpel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
Ben je rustig aan het roeien komt er weer zo'n dwaas langs met snelle boot.
Mijn zus zegt het ook heel vaak, geen Braboquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen wij in het zuiden wel vaak.
Ik hoop dat vandaag niet voor het laatst was dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof, dat je er nog maar vaak van mag genieten.
Dat is het leuke van deze sc. Zelfs ik voel mij soms normaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus zegt het ook heel vaak, geen Brabo
Nou, ik heb het ook gezien, heftig zegquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
Net ff dat dodelijk F2 ongeluk teruggekeken.. man100
Geen snelle boten meer nog simpelerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat roeien kan dus op de 6 km stukken en anders moeten ze op een ander meer zijn, simpel.
Die gaan niet hard genoeg, dus te weinig golfslag om de roeiboten mee lastig te vallenquote:
Het woord normaal kan van alles inhoudenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het leuke van deze sc. Zelfs ik voel mij soms normaal.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaan niet hard genoeg, dus te weinig golfslag om de roeiboten mee lastig te vallen
Aangenaam, ik heet Ab.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het woord normaal kan van alles inhouden
Jij moet het weer verpesten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niemand wil toch nog normaal zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We zijn hip geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand wil toch nog normaal zijn tegenwoordig.
Snelle edit lolquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
Wat jullie normaal vinden vind ik niet kunnen
quote:
Nee, snelle edits, laat ik altijd gaan, ik vind het flauw dat te quoten.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, snelle edits, laat ik altijd gaan, ik vind het flauw dat te quoten.
Evenals posten die over 10 seconden weg zijn, als ze dat vragen, dat valt bij mij onder de noemer fatsoen.
Wat wil je wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat er nu geen vrouwen zijn, ik wilde het even over de baard van de koning hebben.
Wat de dames ervan vinden?quote:
Alsof vrouwen daar verstand van kunnen hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat er nu geen vrouwen zijn, ik wilde het even over de baard van de koning hebben.
Ik heb het iets korter en peper/zout-kleur, de baard dan. Na oke, tis witquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat de dames ervan vinden?
Ik zelf vind het wel erg goed bij hem staan.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen babyface meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JIJ ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het iets korter en peper/zout-kleur, de baard dan. Na oke, tis witMaar wel mooier als het 3 mm is.
Het staat niet verkeerd, maar baarden..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Sommige mannen staat het ook erg goed, mits goed verzorgd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |