quote:
Nee, snelle edits, laat ik altijd gaan, ik vind het flauw dat te quoten.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, snelle edits, laat ik altijd gaan, ik vind het flauw dat te quoten.
Evenals posten die over 10 seconden weg zijn, als ze dat vragen, dat valt bij mij onder de noemer fatsoen.
Wat wil je wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat er nu geen vrouwen zijn, ik wilde het even over de baard van de koning hebben.
Wat de dames ervan vinden?quote:
Alsof vrouwen daar verstand van kunnen hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat er nu geen vrouwen zijn, ik wilde het even over de baard van de koning hebben.
Ik heb het iets korter en peper/zout-kleur, de baard dan. Na oke, tis witquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat de dames ervan vinden?
Ik zelf vind het wel erg goed bij hem staan.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen babyface meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JIJ ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het iets korter en peper/zout-kleur, de baard dan. Na oke, tis witMaar wel mooier als het 3 mm is.
Het staat niet verkeerd, maar baarden..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Sommige mannen staat het ook erg goed, mits goed verzorgd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |