Ik zit net een docu over het Ardennen offensief te kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
We mogen ons ook verheugen op de komst van de dennenprocessierups. Die is nog vervelender
Ik weet niet eens wat ik eergisteren heb gegeten.quote:
Ik weet het ook niet Amph, je hebt het niet verteldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik eergisteren heb gegeten.
Anders dan stond het wel in je schriftje toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Amph, je hebt het niet verteld
Klopt, gisteren had je soep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Gisteren ook niet trouwens...............soep dacht ik nu.
quote:
Ik heb alles in een excelsheet staan natuurlijk, want excelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Anders dan stond het wel in je schriftje toch.
quote:
Ik heb een leuke sheet gemaakt voor verbruik gas en elektra en retour panelen ergo weekverbruik, met wat formules er in, hoef alleen standen in te tikken en voila.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb alles in een excelsheet staan natuurlijk, want excel
Warm bier.quote:
Ik ook, ik denk dat het de lekkerste tomatensoep was die ik ooit gemaakt heb, raar toch dat de enen keer met de andere keer kan verschillen.quote:
Creme soep ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat het de lekkerste tomatensoep was die ik ooit gemaakt heb, raar toch dat de enen keer met de andere keer kan verschillen.
Zo handig wat je er allemaal in kwijt kunt, leuk om zulke sheets met formules te maken ook altijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een leuke sheet gemaakt voor verbruik gas en elektra en retour panelen ergo weekverbruik, met wat formules er in, hoef alleen standen in te tikken en voila.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |