Is dat die serie met boom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
Iemand gisteren die serie met Yolanthe gezien? DNA of zo dacht
Ik weet dat iemand van hier de serie ging kijken, volgens mij MrsL.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
Iemand gisteren die serie met Yolanthe gezien? DNA of zo dacht
Ik iig niet.quote:
Ik was zelf een rampquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het ook niet gezien, ik heb een rampenfilm gekeken
Ben je al weer opgeknapt?quote:
Gaat beter, dank jequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je al weer opgeknapt?
Zulk soort films vind ik vaak wel leuk, die van jouw ramp uiteraard nietquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulk soort films vind ik vaak wel leuk, die van jouw ramp uiteraard niet
Dat is de beste spot.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net op TV dat boeken over "Hoe pleeg ik euthanasie" zelden worden teruggebracht naar de bibliotheek.(Peter Pannekoek)
Weet ik toch, ik hou wel van een beetje zelfspot.quote:
Raaaaarrrrrr!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net op TV dat boeken over "Hoe pleeg ik euthanasie" zelden worden teruggebracht naar de bibliotheek.(Peter Pannekoek)
Daar staan dan goede tips in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Shootquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!![]()
Ik wilde iets aan jou vragen.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar staan dan goede tips in.
We mogen ons ook verheugen op de komst van de dennenprocessierups. Die is nog vervelenderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Amphorapotje het volgende:
We hoeven ook helemaal niet bang te zijn voor buitenlanders. De eiken processierups brengt ons de ondergang.
I knowquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
We mogen ons ook verheugen op de komst van de dennenprocessierups. Die is nog vervelender
Oh dit was het nieuwsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat is de pest, ik weet niet meer wat ik wilde vragenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |