Die moeten we koesteren.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:
Mijn favoriete luchtje.Heb ik als tiener ooit van mijn moeder gekregen, maar die had ik allang niet meer.
Beide niet toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:
Mijn favoriete luchtje.Heb ik als tiener ooit van mijn moeder gekregen, maar die had ik allang niet meer.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds haar nieuwe romance laat ze alles vallen en iedereen moet wijken.![]()
Het had zo mooi kunnen worden.
quote:
Een buttplug. Weer 's wat anders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Soul is weer blij.
Vind ik ook, was 1x overgestapt naar een Chevrolet maar beviel echt n niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijne auto's vind ik het. Hele fijne.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:27 schreef espri het volgende:
[..]
Vind ik ook, was 1x overgestapt naar een Chevrolet maar beviel echt n niet.
Nu voor de 2e keer dus een brandweer rode Kitty. Echt mijn autootje.
Als ik @:Tonja van het station haal, herkent ze mij niet maar mn autootje wel.
Nou meer dat je mee moet trappen als je wil invoegen. Pfffff....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nèh, zo'n kleine Chevrolet is een rammelbak in vergelijking.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een buttplug. Weer 's wat anders.
Geen kroepoek als laatste avondmaal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Voel me wel z'on deathrow bewaker nu
Hoeft die niet meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen kroepoek als laatste avondmaal?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nou meer dat je mee moet trappen als je wil invoegen. Pfffff....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik FA was bleef ik alleen over
Klopt maar dat deed deze niet dus was snel klaar ermee. Kregen nog een goede prijs er voor met inruilen, gelijk terug dus weer naar een Kia.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is dat zo. Je moet er met invoegen juist vanop aan kunnen dat ie lekker rap optrekt.
Gek eigenlijk lonka was bijna elke week in de bonus en nu bijna nooit meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfde als ik opeens Pepsi Max ga weigeren of lonka
Betrouwbaar, zuinig en verder vooral burgerlijk saai.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Die KIA's hebben wel een bijzondere levensduur van de aandrijfriem 50k of zo
Vorige week nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek eigenlijk lonka was bijna elke week in de bonus en nu bijna nooit meer
Geen idee, ik ruil de auto.s na 5 jaar in omdat dan zo.n beetje de mankementen komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Die KIA's hebben wel een bijzondere levensduur van de aandrijfriem 50k of zo
Groot gelijk. Hoewel ik bij de volgde toch mijn vraagtekens zet of het weer een Kia gaat worden. Zit een beetje in mijn mik met het feit dat we verplicht elektrisch moeten gaan rijden en ik heb liever hybride.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:36 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt maar dat deed deze niet dus was snel klaar ermee. Kregen nog een goede prijs er voor met inruilen, gelijk terug dus weer naar een Kia.
Jullie vraten zoveel van dat spul dat niet meer aan de vraag voldaan kon worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja maar daarvoor al heel lang niet toch
JULLIEquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie vraten zoveel van dat spul dat niet meer aan de vraag voldaan kon worden.
Wat doe jij allemaal met een auto?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:38 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, ik ruil de auto.s na 5 jaar in omdat dan zo.n beetje de mankementen komen.
Wil je mn bedje lenen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
JULLIE![]()
word nog liever bezwangerd!
Tompoucen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfde als ik opeens Pepsi Max ga weigeren of lonka
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
JULLIE![]()
Rijd3n?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met een auto?
Daarom voor een grote Chevy gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nèh, zo'n kleine Chevrolet is een rammelbak in vergelijking.
Vast, dat mag de garage uitvinden maar blijft dat wij een auto na 5 jaar inruilen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook weleens nieuwe olie en filter in
Iedereen op 1 na vrat die zooi hier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
JULLIE![]()
Nr 2 meld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen op 1 na vrat die zooi hier.
1quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen op 1 na vrat die zooi hier.
Mag ik het zeggen?quote:
ik wil best een Kiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In plaats van een Kia. Zou zomaar kunnen volgend jaar.
Een soort Canalparade.quote:
Voorbanden naderen het slijtagestreepje en de achterremmen piepenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mazda nog niet stuk gekregen?
Is het meer of minder erg dan Chagrian's opinie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar laat ik me hier mooi niet meer over uit.
Lol, normale slijtage dus en verder nog steeds niets aan de hand.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voorbanden naderen het slijtagestreepje en de achterremmen piepen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is het meer of minder erg dan Chagrian's opinie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Lekker slipe en als ik wakker word is hetDat duurt nog 3 weken doos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Yepquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, normale slijtage dus en verder nog steeds niets aan de hand.
Het leukste is omkeren door ze in de lucht te gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker, ook lekker met plakjes worst
Daar waag ik mij maar niet aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leukste is omkeren door ze in de lucht te gooien.
Het is een pols beweging, rustig en beheerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar waag ik mij maar niet aan
Knap dat je dat kan
Op verjaardagsfeestje van mijn dochter gooide ik er altijd paar tegen 't plafond, succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leukste is omkeren door ze in de lucht te gooien.
Een omelet is stuk lastiger.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar waag ik mij maar niet aan
Knap dat je dat kan
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op verjaardagsfeestje van mijn dochter gooide ik er altijd paar tegen 't plafond, succes gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om de plakkerige kant boven te krijgen zodat ie ff blijft hangen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Lekker slipe en als ik wakker word is hetDat is een lange slaapsessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L2B's Mixcloud
Het is gewoon een sport om te zien hoelang hij het vol blijft houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep
Onkosten van afgelopen 4,5 jaar, 1 wiellager achter, 2 remslangen en remblokken voor, 4 banden, distributieriem en grote beurt.
Is ook gelul, of ze hebben het niet onder de knie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Maar dat doe je expres.
Ik vind het ook zo raar dat bij "iedereen" de eerste pannenkoek mislukt.
Je moet het ook niet boven het fornuis doen.quote:
Of je krijgt dit soort lul verhalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ook gelul, of ze hebben het niet onder de knie.
quote:Het NRC stelde dezelfde vraag ooit eens aan een pannenkoekenbakker. Zijn antwoord: als je thuis pannenkoeken bakt, doe je dat meestal in een pan die je ook gebruikt om andere dingen in te bakken. Hoe goed je hem ook schoonmaakt, er blijven hoe dan ook restjes in achter. Daar blijft je beslag de eerste keer aan vastplakken. Het is dus beter om een pan te kopen die je alleen maar gebruikt om pannenkoeken in te bakken.
Ga je draaien? Loop ik ik even mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, even mee naar zolder lopen.
Dan valt de spek er onderweg uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Normale pannenkoeken gooide ik ook in de lucht om ze om te draaien, maar spekpannenkoeken zijn daar toch te zwaar voor.
Je moet ook niet proberen ze in de stratosfeer te gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Normale pannenkoeken gooide ik ook in de lucht om ze om te draaien, maar spekpannenkoeken zijn daar toch te zwaar voor.
Ook! Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan valt de spek er onderweg uit.
quote:
Lol, doet me denken aan een ex die beweerde dat iedere goede kok vieze pannen had. Waarom de pannen van haar het ook waren is me nog steeds een raadsel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je krijgt dit soort lul verhalen.
[..]
Dacht dat jij inmiddels helemaal los zou gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je draaien? Loop ik ik even mee.
Eerlijk gezegd verdwaal ik nog in de mogelijkheden.Ben wel een playlist aan het maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat jij inmiddels helemaal los zou gaan.![]()
Gaat het goed, ja hè?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, doet me denken aan een ex die beweerde dat iedere goede kok vieze pannen had. Waarom de pannen van haar het ook waren is me nog steeds een raadsel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, doet me denken aan een ex die beweerde dat iedere goede kok vieze pannen had. Waarom de pannen van haar het ook waren is me nog steeds een raadsel.
Er zijn talloze extra mogelijkheden tijdens het mixen die je waarschijnlijk lang niet allemaal zal gebruiken. Ik ook niet. Beetje effecten af en toe en wat samples. Verder is het meer op gehoor met hoog, midden en laag draaien, om het overeen te laten stemmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verdwaal ik nog in de mogelijkheden.Ben wel een playlist aan het maken.
Hoi, Gd! Zin in die verjaardag, of niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:38 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond. Eventjes, zo een verjaardag.
Klinkt bekend, mijn schoonmoeder was er ook zo'n één.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezellige kringverjaardag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:38 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond. Eventjes, zo een verjaardag.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi, Gd! Zin in die verjaardag, of niet?
Die ligt ergens met zijn broek op zijn enkels dronken in een steegje denk ik.quote:
Lastig, je kan ook niet even dat 'schoon' van schoonmoeder afhalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt bekend, mijn schoonmoeder was er ook zo'n één.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ligt ergens met zijn broek op zijn enkels dronken in een steegje denk ik.
Kring zaaltje! Hoi, ik zit aan de macaroni.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
En morgenmiddag een 85 jarige die het zo nodig in een zaaltje moet vieren.
Er is een festival bij hem waar hij naartoe ging.quote:
Oh boyquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Vannacht was leuk,ik kon Tonja haar song een beetje masteren..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn talloze extra mogelijkheden tijdens het mixen die je waarschijnlijk lang niet allemaal zal gebruiken. Ik ook niet. Beetje effecten af en toe en wat samples. Verder is het meer op gehoor met hoog, midden en laag draaien, om het overeen te laten stemmen.
Je hele weekend naar de knoppen voor wat sociaal gedoe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ligt ergens met zijn broek op zijn enkels dronken in een steegje denk ik.
Ik had op FB een Goedemorgen.quote:
Met je nieuwe spullen dus. Tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannacht was leuk,ik kon Tonja haar song een beetje masteren..
Die moet je niet in de lucht gooien om om te keren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kring zaaltje! Hoi, ik zit aan de macaroni.
Nah, de tijd dat ik zaaltjes om gooide is al over hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die moet je niet in de lucht gooien om om te keren.
Man man, een buurman, en het ergste is, er wonen 3 van die buurmannen, allemaal van dezelfde leeftijd, en allemaal feestjes vierders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hele weekend naar de knoppen voor wat sociaal gedoe.![]()
Die oude mensen in zaaltjes zijn trauma waardige verjaardagen.
Tnx, het gaat weer even de goede kant op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, heer Amph! Alles wel deze avond?
Mijn broertje doet dat altijd slim,wel even je gezicht laten zien,en dan na een uurtje vertrekken.quote:
Nou, heel veel succes straks. Ik vind verjaardagen verschrikkelijk. Allemaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man, een buurman, en het ergste is, er wonen 3 van die buurmannen, allemaal van dezelfde leeftijd, en allemaal feestjes vierders.
Ik zie de zaaltjes al weer tegemoet.
Op een gegeven moment zijn ze naar Duitsland verhuisd, als we er dan heen gingen was dat voor een weekend en nam ik altijd een paar tassen boodschappen mee, want er was amper iets fatsoenlijks te eten als we kwamen en dan ging ik eerst de keuken een beetje schoonmaken voordat ik ook maar ging koken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig, je kan ook niet even dat 'schoon' van schoonmoeder afhalen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had op FB een Goedemorgen.
Smakelijk Amph!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bon apetit Bro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:
Dank uquote:
Werd weer even tijd na 2 dagen ook. Om mijn wijze oude vader te citeren: die zeikerij moet niet te lang duren,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, het gaat weer even de goede kant op.En met u?
Dat stuntje heb ik al zo vaak uitgehaald.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn broertje doet dat altijd slim,wel even je gezicht laten zien,en dan na een uurtje vertrekken.
Konden ze het niet alle drie tegelijk vieren danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man, een buurman, en het ergste is, er wonen 3 van die buurmannen, allemaal van dezelfde leeftijd, en allemaal feestjes vierders.
Ik zie de zaaltjes al weer tegemoet.
Fijn Amphquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, het gaat weer even de goede kant op.En met u?
Die van mij was wel heel leuk dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, heel veel succes straks. Ik vind verjaardagen verschrikkelijk. Allemaal.
Eerst avond heft hij overleefd dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had op FB een Goedemorgen.
nee, ieder zijn eigen feestje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Konden ze het niet alle drie tegelijk vieren dan
quote:
Schoonmaakazijn helptquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd weer even tijd na 2 dagen ook. Om mijn wijze oude vader te citeren: die zeikerij moet niet te lang duren,![]()
Met mij gaat het best, net onkruid.
Ben ooit bij een feest geweest van de ouders van een maat van me uit militaire dienst. Paar x vrijwillig verplicht met een stel veenlijken staan dansen en was er toen helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn broertje doet dat altijd slim,wel even je gezicht laten zien,en dan na een uurtje vertrekken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ooit bij een feest geweest van de ouders van een maat van me uit militaire dienst. Paar x vrijwillig verplicht met een stel veenlijken staan dansen en was er toen helemaal klaar mee.
Dus weggesneakt, maar dat namen die ouders me niet echt in dank af. Ondankbare zure zulten.
Daar keek je net zo naar uit als Gd naar de verjaardag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn ze naar Duitsland verhuisd, als we er dan heen gingen was dat voor een weekend en nam ik altijd een paar tassen boodschappen mee, want er was amper iets fatsoenlijks te eten als we kwamen en dan ging ik eerst de keuken een beetje schoonmaken voordat ik ook maar ging koken.
VVT
Veenlijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ooit bij een feest geweest van de ouders van een maat van me uit militaire dienst. Paar x vrijwillig verplicht met een stel veenlijken staan dansen en was er toen helemaal klaar mee.
Dus weggesneakt, maar dat namen die ouders me niet echt in dank af. Ondankbare zure zulten.
Ja, dat was ook een toffe actie van Mad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van mij was wel heel leuk dit jaar.![]()
![]()
Wees blij dat ik niet zei dat ik de schoonmaakazijn ga pakken.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet zei dat ik de schoonmaakazijn ga pakken.
Daar ga je dus fout,je moet de gastheer/vrouw ook eerst ruimschoots bedanken en melden dat er elders op je wordt gewacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen YouTube kanaal voor al je beesten, Soul?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef Soulraven het volgende:
https://m.imgur.com/a/iLjXfQO
Dan maar zo.
Breng haar even op ideeën.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen YouTube kanaal voor al je beesten, Soul?
Wat kijkt hij/zij lief. Heeft hij/zij slaap? Zo zien die oogjes eruit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef Soulraven het volgende:
https://m.imgur.com/a/iLjXfQO
Dan maar zo.
Sterker nog, ze heeft een eigen Zoo en FF zit aan de kassa. Entree is weinig en er wordt veel uitgelegd. Wel op eigen risico.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen YouTube kanaal voor al je beesten, Soul?
Nee, ze hadden mij uitbundig horen bedanken dat ik überhaupt wilde komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ga je dus fout,je moet de gastheer/vrouw ook eerst ruimschoots bedanken en melden dat er elders op je wordt gewacht.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft een eigen Zoo en FF zit aan de kassa. Entree is weinig en er wordt veel uitgelegd. Wel op eigen risico.
[..]
Sterker nog, ze heeft een eigen Zoo en FF zit aan de kassa. Entree is weinig en er wordt veel uitgelegd. Wel op eigen risico.
[..]
quote:
[..]
[..]
Hey.quote:
Jaaaa, ze werd wakker omdat ik de achterdeur open deed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat kijkt hij/zij lief. Heeft hij/zij slaap? Zo zien die oogjes eruit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lolig hoor,Soul is de baas in huis.Nou en?
Tonnekequote:
Ach gos. Wat een lief gezicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jaaaa, ze werd wakker omdat ik de achterdeur open deed.
Kap nou es met die spycamquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is ergens een YouTube van user MaGNeT met zijn fretten. Té grappig om te zien.
Zei ik dat je naar jezelf zat te kijken ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Buiten mezelf om is er geen beest te vinden hier in huis.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo vroegere slavin van Har en Loes.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zei ik dat je naar jezelf zat te kijken ?
WAT?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Man 3 ,wat kunnen die boxen hard.![]()
![]()
HALLO ?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]DIE BOXEN, DAT ZE HARD KUNNEN!!
OH JAAAAAAAA!! Leuk voor de buren ook, dit verstaan ze toch niet nu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DM 40.Jij weet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DM? 40 Donderende Muziek 40 dusquote:
Heb ik uitgezocht, goeie dingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Actieve, prima voor dat werk.
Dat heb je goed gedaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb ik uitgezocht, goeie dingen.
Fok dat,die ene beet me toen ik ze ging voederen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die goedaardige beestjes hebben een heel leuk gebit.
Mooi ! Draai jij ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb ik uitgezocht, goeie dingen.
Yup, Ruby is super lief, Red is een bijtertje, River is ook lief al is die nu aan het uittesten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die goedaardige beestjes hebben een heel leuk gebit.
Alles wat ik eten geef en mij bijt sla ik deaud.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fok dat,die ene beet me toen ik ze ging voederen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, maar ik weet meer van de technische kant.
Dracula gebitje scoren en terug bijten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fok dat,die ene beet me toen ik ze ging voederen.
Warm denk ik !quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ga boven even checken of het te doen is qua temp om te draaien.
Ah even kijken waar de grenzen liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup, Ruby is super lief, Red is een bijtertje, River is ook lief al is die nu aan het uittesten.
River had me net ff in mijn nek tijdens het spelen. Die is nog jong, moet het nog leren. Maar dat valt bij haar 100% mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dracula gebitje scoren en terug bijten.
Denk dat ze je aardig kunnen verwonden als je ziet wat en hoe ze eten.
Ja, maar je hoeft echt niet voor mij te komen hoor. Da's lief, maar als het jouw muziek niet is, houdt het op.quote:
Wanneer draai je ? Tijdstip?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft echt niet voor mij te komen hoor. Da's lief, maar als het jouw muziek niet is, houdt het op.
FF was te onvoorzichtig met voeren toen hij gebeten werd, of is het stres van zo'n beestje omdat jij normaal voert?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
River had me net ff in mijn nek tijdens het spelen. Die is nog jong, moet het nog leren. Maar dat valt bij haar 100% mee.
Doe maar eigenwijs dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wanneer draai je ? Tijdstip?
OKe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar eigenwijs dan.![]()
20.45, Amph.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar eigenwijs dan.![]()
20.45, Amph.
Denk dat Red beet, dat is gewoon een trutje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FF was te onvoorzichtig met voeren toen hij gebeten werd, of is het stres van zo'n beestje omdat jij normaal voert?
D.quote:
Mijn muts weet elke keer weer haar PC onder de TV overstuur te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, maar ik weet meer van de technische kant.
Dan heb jij nog een goeie muts die vaak thuis isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn muts weet elke keer weer haar PC onder de TV overstuur te krijgen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Die van mij kwam thuis en voor ze de avonddienst in ging na drie nachten weg te zijn geweest zei ze:
Nou, deze week kunnen we niet samen weg (alsof we dat ooit deden dit jaar) Want ik heb elke avond iets, werk of iets anders.
Je heb toch in camper gezeten samen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Die van mij kwam thuis en voor ze de avonddienst in ging na drie nachten weg te zijn geweest zei ze:
Nou, deze week kunnen we niet samen weg (alsof we dat ooit deden dit jaar) Want ik heb elke avond iets, werk of iets anders.
Das twee jaar geleden. Was top, maar hier een gebbetje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je heb toch in camper gezeten samen?
Wij kunnen ook iets vlotter inhoudelijk bezig zijn lijkt mequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat snelle geleuter heeft weinig inhoud meestal.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kunnen ook iets vlotter inhoudelijk bezig zijn lijkt me
Doorgaans is iets vlotter gezelligerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goed werk kost tijd maar leg maar uit.
gewoon geen horloge om doen ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Doorgaans is iets vlotter gezelliger
Als je steeds minuten op antwoord wacht ga je tussendoor andere dingen doen
Ik kan niet zonder !quote:
Je deed 'm weer om en kon er niet aan wennen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. ik het wel een paar keer geprobeerd.. Zonder succes..
zoiets jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je deed 'm weer om en kon er niet aan wennen?
Alles went, hangen ookquote:
Doe eens een wilde gok.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
Iemand gisteren die serie met Yolanthe gezien? DNA of zo dacht
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed naar Yolanthe kijken
Is dat die serie met boom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
Ik weet dat iemand van hier de serie ging kijken, volgens mij MrsL.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
Ik iig niet.quote:
Ik was zelf een rampquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het ook niet gezien, ik heb een rampenfilm gekeken
Ben je al weer opgeknapt?quote:
Gaat beter, dank jequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je al weer opgeknapt?
Zulk soort films vind ik vaak wel leuk, die van jouw ramp uiteraard nietquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulk soort films vind ik vaak wel leuk, die van jouw ramp uiteraard niet
Dat is de beste spot.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net op TV dat boeken over "Hoe pleeg ik euthanasie" zelden worden teruggebracht naar de bibliotheek.(Peter Pannekoek)
Weet ik toch, ik hou wel van een beetje zelfspot.quote:
Raaaaarrrrrr!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net op TV dat boeken over "Hoe pleeg ik euthanasie" zelden worden teruggebracht naar de bibliotheek.(Peter Pannekoek)
Daar staan dan goede tips in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Shootquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tonja!![]()
Ik wilde iets aan jou vragen.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar staan dan goede tips in.
We mogen ons ook verheugen op de komst van de dennenprocessierups. Die is nog vervelenderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Amphorapotje het volgende:
We hoeven ook helemaal niet bang te zijn voor buitenlanders. De eiken processierups brengt ons de ondergang.
I knowquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
We mogen ons ook verheugen op de komst van de dennenprocessierups. Die is nog vervelender
Oh dit was het nieuwsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat is de pest, ik weet niet meer wat ik wilde vragenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de pest, ik weet niet meer wat ik wilde vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |