Die moeten we koesteren.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:
Mijn favoriete luchtje.Heb ik als tiener ooit van mijn moeder gekregen, maar die had ik allang niet meer.
Beide niet toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef Soulraven het volgende:
Mijn favoriete luchtje.Heb ik als tiener ooit van mijn moeder gekregen, maar die had ik allang niet meer.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds haar nieuwe romance laat ze alles vallen en iedereen moet wijken.![]()
Het had zo mooi kunnen worden.
quote:
Een buttplug. Weer 's wat anders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Soul is weer blij.
Vind ik ook, was 1x overgestapt naar een Chevrolet maar beviel echt n niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijne auto's vind ik het. Hele fijne.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:27 schreef espri het volgende:
[..]
Vind ik ook, was 1x overgestapt naar een Chevrolet maar beviel echt n niet.
Nu voor de 2e keer dus een brandweer rode Kitty. Echt mijn autootje.
Als ik @:Tonja van het station haal, herkent ze mij niet maar mn autootje wel.
Nou meer dat je mee moet trappen als je wil invoegen. Pfffff....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nčh, zo'n kleine Chevrolet is een rammelbak in vergelijking.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een buttplug. Weer 's wat anders.
Geen kroepoek als laatste avondmaal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Voel me wel z'on deathrow bewaker nu
Hoeft die niet meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen kroepoek als laatste avondmaal?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
Nou meer dat je mee moet trappen als je wil invoegen. Pfffff....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik FA was bleef ik alleen over
Klopt maar dat deed deze niet dus was snel klaar ermee. Kregen nog een goede prijs er voor met inruilen, gelijk terug dus weer naar een Kia.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is dat zo. Je moet er met invoegen juist vanop aan kunnen dat ie lekker rap optrekt.
Gek eigenlijk lonka was bijna elke week in de bonus en nu bijna nooit meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfde als ik opeens Pepsi Max ga weigeren of lonka
Betrouwbaar, zuinig en verder vooral burgerlijk saai.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Die KIA's hebben wel een bijzondere levensduur van de aandrijfriem 50k of zo
Vorige week nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek eigenlijk lonka was bijna elke week in de bonus en nu bijna nooit meer
Geen idee, ik ruil de auto.s na 5 jaar in omdat dan zo.n beetje de mankementen komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Die KIA's hebben wel een bijzondere levensduur van de aandrijfriem 50k of zo
Groot gelijk. Hoewel ik bij de volgde toch mijn vraagtekens zet of het weer een Kia gaat worden. Zit een beetje in mijn mik met het feit dat we verplicht elektrisch moeten gaan rijden en ik heb liever hybride.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:36 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt maar dat deed deze niet dus was snel klaar ermee. Kregen nog een goede prijs er voor met inruilen, gelijk terug dus weer naar een Kia.
Jullie vraten zoveel van dat spul dat niet meer aan de vraag voldaan kon worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja maar daarvoor al heel lang niet toch
JULLIEquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie vraten zoveel van dat spul dat niet meer aan de vraag voldaan kon worden.
Wat doe jij allemaal met een auto?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:38 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, ik ruil de auto.s na 5 jaar in omdat dan zo.n beetje de mankementen komen.
Wil je mn bedje lenen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
JULLIE![]()
word nog liever bezwangerd!
Tompoucen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfde als ik opeens Pepsi Max ga weigeren of lonka
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
JULLIE![]()
word nog liever bezwangerd!
Rijd3n?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met een auto?
Daarom voor een grote Chevy gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nčh, zo'n kleine Chevrolet is een rammelbak in vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |