FF was te onvoorzichtig met voeren toen hij gebeten werd, of is het stres van zo'n beestje omdat jij normaal voert?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
River had me net ff in mijn nek tijdens het spelen. Die is nog jong, moet het nog leren. Maar dat valt bij haar 100% mee.
Doe maar eigenwijs dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wanneer draai je ? Tijdstip?
OKe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar eigenwijs dan.![]()
20.45, Amph.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar eigenwijs dan.![]()
20.45, Amph.
Denk dat Red beet, dat is gewoon een trutje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FF was te onvoorzichtig met voeren toen hij gebeten werd, of is het stres van zo'n beestje omdat jij normaal voert?
D.quote:
Mijn muts weet elke keer weer haar PC onder de TV overstuur te krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nope, maar ik weet meer van de technische kant.
Dan heb jij nog een goeie muts die vaak thuis isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn muts weet elke keer weer haar PC onder de TV overstuur te krijgen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Die van mij kwam thuis en voor ze de avonddienst in ging na drie nachten weg te zijn geweest zei ze:
Nou, deze week kunnen we niet samen weg (alsof we dat ooit deden dit jaar) Want ik heb elke avond iets, werk of iets anders.
Je heb toch in camper gezeten samen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Die van mij kwam thuis en voor ze de avonddienst in ging na drie nachten weg te zijn geweest zei ze:
Nou, deze week kunnen we niet samen weg (alsof we dat ooit deden dit jaar) Want ik heb elke avond iets, werk of iets anders.
Das twee jaar geleden. Was top, maar hier een gebbetje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je heb toch in camper gezeten samen?
Wij kunnen ook iets vlotter inhoudelijk bezig zijn lijkt mequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dat snelle geleuter heeft weinig inhoud meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |