Eerst avond heft hij overleefd dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had op FB een Goedemorgen.
nee, ieder zijn eigen feestje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Konden ze het niet alle drie tegelijk vieren dan
quote:
Schoonmaakazijn helptquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd weer even tijd na 2 dagen ook. Om mijn wijze oude vader te citeren: die zeikerij moet niet te lang duren,![]()
Met mij gaat het best, net onkruid.
Ben ooit bij een feest geweest van de ouders van een maat van me uit militaire dienst. Paar x vrijwillig verplicht met een stel veenlijken staan dansen en was er toen helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn broertje doet dat altijd slim,wel even je gezicht laten zien,en dan na een uurtje vertrekken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ooit bij een feest geweest van de ouders van een maat van me uit militaire dienst. Paar x vrijwillig verplicht met een stel veenlijken staan dansen en was er toen helemaal klaar mee.
Dus weggesneakt, maar dat namen die ouders me niet echt in dank af. Ondankbare zure zulten.
Daar keek je net zo naar uit als Gd naar de verjaardag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn ze naar Duitsland verhuisd, als we er dan heen gingen was dat voor een weekend en nam ik altijd een paar tassen boodschappen mee, want er was amper iets fatsoenlijks te eten als we kwamen en dan ging ik eerst de keuken een beetje schoonmaken voordat ik ook maar ging koken.
VVT
Veenlijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben ooit bij een feest geweest van de ouders van een maat van me uit militaire dienst. Paar x vrijwillig verplicht met een stel veenlijken staan dansen en was er toen helemaal klaar mee.
Dus weggesneakt, maar dat namen die ouders me niet echt in dank af. Ondankbare zure zulten.
Ja, dat was ook een toffe actie van Mad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van mij was wel heel leuk dit jaar.![]()
![]()
Wees blij dat ik niet zei dat ik de schoonmaakazijn ga pakken.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet zei dat ik de schoonmaakazijn ga pakken.
Daar ga je dus fout,je moet de gastheer/vrouw ook eerst ruimschoots bedanken en melden dat er elders op je wordt gewacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen YouTube kanaal voor al je beesten, Soul?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef Soulraven het volgende:
https://m.imgur.com/a/iLjXfQO
Dan maar zo.
Breng haar even op ideeën.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen YouTube kanaal voor al je beesten, Soul?
Wat kijkt hij/zij lief. Heeft hij/zij slaap? Zo zien die oogjes eruit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef Soulraven het volgende:
https://m.imgur.com/a/iLjXfQO
Dan maar zo.
Sterker nog, ze heeft een eigen Zoo en FF zit aan de kassa. Entree is weinig en er wordt veel uitgelegd. Wel op eigen risico.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je geen YouTube kanaal voor al je beesten, Soul?
Nee, ze hadden mij uitbundig horen bedanken dat ik überhaupt wilde komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ga je dus fout,je moet de gastheer/vrouw ook eerst ruimschoots bedanken en melden dat er elders op je wordt gewacht.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft een eigen Zoo en FF zit aan de kassa. Entree is weinig en er wordt veel uitgelegd. Wel op eigen risico.
[..]
Sterker nog, ze heeft een eigen Zoo en FF zit aan de kassa. Entree is weinig en er wordt veel uitgelegd. Wel op eigen risico.
[..]
quote:
[..]
[..]
Hey.quote:
Jaaaa, ze werd wakker omdat ik de achterdeur open deed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat kijkt hij/zij lief. Heeft hij/zij slaap? Zo zien die oogjes eruit.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lolig hoor,Soul is de baas in huis.Nou en?
Tonnekequote:
Ach gos. Wat een lief gezicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jaaaa, ze werd wakker omdat ik de achterdeur open deed.
Kap nou es met die spycamquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is ergens een YouTube van user MaGNeT met zijn fretten. Té grappig om te zien.
Zei ik dat je naar jezelf zat te kijken ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Buiten mezelf om is er geen beest te vinden hier in huis.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo vroegere slavin van Har en Loes.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zei ik dat je naar jezelf zat te kijken ?
WAT?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Man 3 ,wat kunnen die boxen hard.![]()
![]()
HALLO ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |