Dan valt de spek er onderweg uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Normale pannenkoeken gooide ik ook in de lucht om ze om te draaien, maar spekpannenkoeken zijn daar toch te zwaar voor.
Je moet ook niet proberen ze in de stratosfeer te gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Normale pannenkoeken gooide ik ook in de lucht om ze om te draaien, maar spekpannenkoeken zijn daar toch te zwaar voor.
Ook! Met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan valt de spek er onderweg uit.
quote:
Lol, doet me denken aan een ex die beweerde dat iedere goede kok vieze pannen had. Waarom de pannen van haar het ook waren is me nog steeds een raadsel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je krijgt dit soort lul verhalen.
[..]
Dacht dat jij inmiddels helemaal los zou gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je draaien? Loop ik ik even mee.
Eerlijk gezegd verdwaal ik nog in de mogelijkheden.Ben wel een playlist aan het maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat jij inmiddels helemaal los zou gaan.![]()
Gaat het goed, ja hè?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, doet me denken aan een ex die beweerde dat iedere goede kok vieze pannen had. Waarom de pannen van haar het ook waren is me nog steeds een raadsel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, doet me denken aan een ex die beweerde dat iedere goede kok vieze pannen had. Waarom de pannen van haar het ook waren is me nog steeds een raadsel.
Er zijn talloze extra mogelijkheden tijdens het mixen die je waarschijnlijk lang niet allemaal zal gebruiken. Ik ook niet. Beetje effecten af en toe en wat samples. Verder is het meer op gehoor met hoog, midden en laag draaien, om het overeen te laten stemmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verdwaal ik nog in de mogelijkheden.Ben wel een playlist aan het maken.
Hoi, Gd! Zin in die verjaardag, of niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:38 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond. Eventjes, zo een verjaardag.
Klinkt bekend, mijn schoonmoeder was er ook zo'n één.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gezellige kringverjaardag?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:38 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond. Eventjes, zo een verjaardag.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi, Gd! Zin in die verjaardag, of niet?
Die ligt ergens met zijn broek op zijn enkels dronken in een steegje denk ik.quote:
Lastig, je kan ook niet even dat 'schoon' van schoonmoeder afhalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt bekend, mijn schoonmoeder was er ook zo'n één.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ligt ergens met zijn broek op zijn enkels dronken in een steegje denk ik.
Kring zaaltje! Hoi, ik zit aan de macaroni.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
En morgenmiddag een 85 jarige die het zo nodig in een zaaltje moet vieren.
Er is een festival bij hem waar hij naartoe ging.quote:
Oh boyquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Vannacht was leuk,ik kon Tonja haar song een beetje masteren..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn talloze extra mogelijkheden tijdens het mixen die je waarschijnlijk lang niet allemaal zal gebruiken. Ik ook niet. Beetje effecten af en toe en wat samples. Verder is het meer op gehoor met hoog, midden en laag draaien, om het overeen te laten stemmen.
Je hele weekend naar de knoppen voor wat sociaal gedoe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ligt ergens met zijn broek op zijn enkels dronken in een steegje denk ik.
Ik had op FB een Goedemorgen.quote:
Met je nieuwe spullen dus. Tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannacht was leuk,ik kon Tonja haar song een beetje masteren..
Die moet je niet in de lucht gooien om om te keren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kring zaaltje! Hoi, ik zit aan de macaroni.
Nah, de tijd dat ik zaaltjes om gooide is al over hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die moet je niet in de lucht gooien om om te keren.
Man man, een buurman, en het ergste is, er wonen 3 van die buurmannen, allemaal van dezelfde leeftijd, en allemaal feestjes vierders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hele weekend naar de knoppen voor wat sociaal gedoe.![]()
Die oude mensen in zaaltjes zijn trauma waardige verjaardagen.
Tnx, het gaat weer even de goede kant op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, heer Amph! Alles wel deze avond?
Mijn broertje doet dat altijd slim,wel even je gezicht laten zien,en dan na een uurtje vertrekken.quote:
Nou, heel veel succes straks. Ik vind verjaardagen verschrikkelijk. Allemaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man, een buurman, en het ergste is, er wonen 3 van die buurmannen, allemaal van dezelfde leeftijd, en allemaal feestjes vierders.
Ik zie de zaaltjes al weer tegemoet.
Op een gegeven moment zijn ze naar Duitsland verhuisd, als we er dan heen gingen was dat voor een weekend en nam ik altijd een paar tassen boodschappen mee, want er was amper iets fatsoenlijks te eten als we kwamen en dan ging ik eerst de keuken een beetje schoonmaken voordat ik ook maar ging koken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig, je kan ook niet even dat 'schoon' van schoonmoeder afhalen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had op FB een Goedemorgen.
Smakelijk Amph!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bon apetit Bro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:
Dank uquote:
Werd weer even tijd na 2 dagen ook. Om mijn wijze oude vader te citeren: die zeikerij moet niet te lang duren,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, het gaat weer even de goede kant op.En met u?
Dat stuntje heb ik al zo vaak uitgehaald.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn broertje doet dat altijd slim,wel even je gezicht laten zien,en dan na een uurtje vertrekken.
Konden ze het niet alle drie tegelijk vieren danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man, een buurman, en het ergste is, er wonen 3 van die buurmannen, allemaal van dezelfde leeftijd, en allemaal feestjes vierders.
Ik zie de zaaltjes al weer tegemoet.
Fijn Amphquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx, het gaat weer even de goede kant op.En met u?
Die van mij was wel heel leuk dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, heel veel succes straks. Ik vind verjaardagen verschrikkelijk. Allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |