Vast, dat mag de garage uitvinden maar blijft dat wij een auto na 5 jaar inruilen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook weleens nieuwe olie en filter in
Iedereen op 1 na vrat die zooi hier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
JULLIE![]()
word nog liever bezwangerd!
Nr 2 meld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen op 1 na vrat die zooi hier.
1quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen op 1 na vrat die zooi hier.
Mag ik het zeggen?quote:
ik wil best een Kiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In plaats van een Kia. Zou zomaar kunnen volgend jaar.
Een soort Canalparade.quote:
Voorbanden naderen het slijtagestreepje en de achterremmen piepenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mazda nog niet stuk gekregen?
Is het meer of minder erg dan Chagrian's opinie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar laat ik me hier mooi niet meer over uit.
Lol, normale slijtage dus en verder nog steeds niets aan de hand.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voorbanden naderen het slijtagestreepje en de achterremmen piepen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is het meer of minder erg dan Chagrian's opinie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Lekker slipe en als ik wakker word is hetDat duurt nog 3 weken doos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Yepquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, normale slijtage dus en verder nog steeds niets aan de hand.
Het leukste is omkeren door ze in de lucht te gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker, ook lekker met plakjes worst
Daar waag ik mij maar niet aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leukste is omkeren door ze in de lucht te gooien.
Het is een pols beweging, rustig en beheerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar waag ik mij maar niet aan
Knap dat je dat kan
Op verjaardagsfeestje van mijn dochter gooide ik er altijd paar tegen 't plafond, succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leukste is omkeren door ze in de lucht te gooien.
Een omelet is stuk lastiger.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar waag ik mij maar niet aan
Knap dat je dat kan
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op verjaardagsfeestje van mijn dochter gooide ik er altijd paar tegen 't plafond, succes gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is nog best lastig om de plakkerige kant boven te krijgen zodat ie ff blijft hangen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Lekker slipe en als ik wakker word is hetDat is een lange slaapsessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L2B's Mixcloud
Het is gewoon een sport om te zien hoelang hij het vol blijft houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep
Onkosten van afgelopen 4,5 jaar, 1 wiellager achter, 2 remslangen en remblokken voor, 4 banden, distributieriem en grote beurt.
Is ook gelul, of ze hebben het niet onder de knie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Maar dat doe je expres.
Ik vind het ook zo raar dat bij "iedereen" de eerste pannenkoek mislukt.
Je moet het ook niet boven het fornuis doen.quote:
Of je krijgt dit soort lul verhalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ook gelul, of ze hebben het niet onder de knie.
quote:Het NRC stelde dezelfde vraag ooit eens aan een pannenkoekenbakker. Zijn antwoord: als je thuis pannenkoeken bakt, doe je dat meestal in een pan die je ook gebruikt om andere dingen in te bakken. Hoe goed je hem ook schoonmaakt, er blijven hoe dan ook restjes in achter. Daar blijft je beslag de eerste keer aan vastplakken. Het is dus beter om een pan te kopen die je alleen maar gebruikt om pannenkoeken in te bakken.
Ga je draaien? Loop ik ik even mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, even mee naar zolder lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |