Ik wil wel om een foto vragen, maar dan zit er vast weer blauwe verf over je gezichtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronken
Baarden zijn hip, hip is niet normaal, dus jij bent normaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Het staat niet verkeerd, maar baarden..
Nou, laat je foto zien danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel om een foto vragen, maar dan zit er vast weer blauwe verf over je gezicht
In Shanghai doen ze dat om de protesters te merkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil wel om een foto vragen, maar dan zit er vast weer blauwe verf over je gezicht
Hem staat het beter dan dat blotebillengezicht.quote:
Jij hebt vast meer dan alleen je baard om mee te pronkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uiteraard, anders heb ik niets meer op mee te pronken
QFTquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hem staat het beter dan dat blotebillengezicht.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk ! Hij was een babyface ! Nu is tie gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoer ventjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef Soulraven het volgende:
Neemt je neefje van 5 zo ff een slang op schoot.![]()
Hij wil nu bij ons wonen.
Daar heeft ie Maxima met geschaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat het niet zien ivm privavy. En jij?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk ! Hij was een babyface ! Nu is tie gewoon lelijk.![]()
beter iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat de dames ervan vinden?
Ik zelf vind het wel erg goed bij hem staan.
[ afbeelding ]
Ik heb geen baardquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik laat het niet zien ivm privavy. En jij?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk ! Hij was een babyface ! Nu is tie gewoon lelijk.![]()
Ja het staat zeker wel goed, mits kort. Maar als je ermee moet zoenen.. blègh als het lang is. En dan bedoel ik geen tonsillen expeditie maar gewoon die drie begroetingszoenen. Dat vind ik echt smerig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Baarden zijn hip, hip is niet normaal, dus jij bent normaal![]()
Sommige mannen vind ik het wel goed staan, maar lang niet allemaal en al helemaal niet van die lange dichte baarden.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het staat zeker wel goed, mits kort. Maar als je ermee moet zoenen.. blègh als het lang is. En dan bedoel ik geen tonsillen expeditie maar gewoon die drie begroetingszoenen. Dat vind ik echt smerig.
Een stoeptegel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou nog wel iets aan zijn gebit kunnen doen.
Ook niet in je keel?quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een vieze baard ook lijkt wel rood schaamhaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat de dames ervan vinden?
Ik zelf vind het wel erg goed bij hem staan.
[ afbeelding ]
Meer dan 20 jaar geleden volgens mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heeft ie Maxima met geschaakt.
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef D. het volgende:
Vanaf hoeveel mm spreken we van een baard?
Wat is het nut van een baard dan nog?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer dan 20 jaar geleden volgens mij
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja het staat zeker wel goed, mits kort. Maar als je ermee moet zoenen.. blègh als het lang is. En dan bedoel ik geen tonsillen expeditie maar gewoon die drie begroetingszoenen. Dat vind ik echt smerig.
Dealquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij mag ook geen baard meer, hipster.
Ik zie er geen stukjes eten in zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is een vieze baard ook lijkt wel rood schaamhaar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ja het voelt een beetje als een kokosmat
Marioquote:
Hoppa scheren die handel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij mag ook geen baard meer, hipster.
Ze lezen meequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is schennis van het koningshuis
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario
Ik weet het niet, ik ben geen man, maar misschien weet google het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |