quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net de expert mening van mijn vrouw :: Hij wil er jonger uit zien en niet zo fluffy" Einde citaat.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een baard dan nog?
quote:
Het was meer jullie mening, dan dat het een feit is hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario
Ik weet het niet, ik ben geen man, maar misschien weet google het.
2 mm kan preciesquote:
Staat niets over lengte zo te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)
Ik speel deze door naar D.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)
Dank mevrouw Potje!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoor net de expert mening van mijn vrouw :: Hij wil er jonger uit zien en niet zo fluffy" Einde citaat.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is schennis van het koningshuis
Ja iedereen heeft perfect gebit uiteraard en die tandartsen maar lachenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zou nog wel iets aan zijn gebit kunnen doen.
Klaas ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
De koning van Spanje heeft ook een baard
Ik heb geen idee vanaf hoeveel mm het een baard is, ik heb dat nooit nagemeten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het was meer jullie mening, dan dat het een feit is hoor
Dit verbaast mij enigszinsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben trots op ons koningshuis en oranje gezind
Ze zegt: Zwaai maar terug en zeg maar dat ik net 5 kijk.quote:
Die tandartsen wel, die hebben een goed verzorgd gebit natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
[..]
Ja iedereen heeft perfect gebit uiteraard en die tandartsen maar lachen
Als er haren op je kin groeien heb je elke ochtend een baard. Er zijn geen eisen aan de lengte van het haar om aan de definitie baard te voldoen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze zegt: Zwaai maar terug en zeg maar dat ik net 5 kijk.![]()
Maar denk je bij het zien van 2mm kinhaar 'die man heeft een baard'?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee vanaf hoeveel mm het een baard is, ik heb dat nooit nagemeten.
En een groot zwembad in de tuin.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tandartsen wel, die hebben een goed verzorgd gebit natuurlijk.
Lees je maar eens in hoe oranje we gezind waren hier in zeeland we hebben het gered hehequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast mij enigszins
Maar ik ook
Nee, dan denk ik "Die man heeft zich niet geschoren"quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar denk je bij het zien van 2mm kinhaar 'die man heeft een baard'?
The mysteries of Laura keek ze, hoor ik net.quote:
Precies mijn puntquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik "Die man heeft zich niet geschoren"
Bij mij welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Maar denk je bij het zien van 2mm kinhaar 'die man heeft een baard'?
quote:
Deisyy nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lees je maar eens in hoe oranje we gezind waren hier in zeeland we hebben het gered hehe
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze het leuk vondquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
The mysteries of Laura keek ze, hoor ik net.
Je oksels zijn glad en geen haar op de benen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Welnee, ik laat alles welig tierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je oksels zijn glad en geen haar op de benen?
Altijd leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ze kijkt nu naar afl.2 van masterchef Australia en daarna
word ik mee gesleurd of zo.
Nu is het meer een Willie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het Willy wel goed staan, die baard.
Bij deze mijn excuus.quote:
Dat ik word meegesleurdquote:
Ik heb stiekum gedanst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |