quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begeef me liever niet meer in de kringen van het gewone volk nu.
Je mag de thee er wel bij tellen, qua tijd.quote:
Het gepeupelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begeef me liever niet meer in de kringen van het gewone volk nu.
Half uurtje laten trekken......de theequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mag de thee er wel bij tellen, qua tijd.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Half uurtje laten trekken......de thee
Wat leuk om zoiets mee te maken en ik wist eigenlijk niet dat het zo'n klein vrouwtje was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Werkbezoek, ze kwam m'n kantoor binnenstiefelen met d'r gevolg erachteran
Dat gevolg is verreweg het ergste,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Werkbezoek, ze kwam m'n kantoor binnenstiefelen met d'r gevolg erachteran
Ik dacht dat dat tegenwoordig in Renesse wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vandaag de herdenking weer gezien op tv hier op Walcheren Zeeland is het hardst gevochten
Moet toch een beetje 'in touch' blijven met wat er leeft in de maatschappij. Al weet ik niet of dit dan de beste plek is overigensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Toch fijn dat je je via deze chat nog een beetje met ons wenst te mengen
Ho ho, wat heb jij tegen die zwarte zonnebrillen met oortjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gevolg is verreweg het ergste,
Nee, dat wist ik ook niet vantevoren!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk om zoiets mee te maken en ik wist eigenlijk niet dat het zo'n klein vrouwtje was.
Deze SC is een afspiegeling van de maatschappijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moet toch een beetje 'in touch' blijven met wat er leeft in de maatschappij. Al weet ik niet of dit dan de beste plek is overigens
Tussen de 1.63 en 1.66 lees ik netquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk om zoiets mee te maken en ik wist eigenlijk niet dat het zo'n klein vrouwtje was.
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:
Dat zal, maar ze waren allemaal heel aardig en geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gevolg is verreweg het ergste,
De maatschappij, dat zijn wij!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moet toch een beetje 'in touch' blijven met wat er leeft in de maatschappij. Al weet ik niet of dit dan de beste plek is overigens
Op zich wel ja, helaas.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze SC is een afspiegeling van de maatschappij
Lag vast aan de schoenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |