Zat er niet tussen, maar wat je zoekt is Blue Danube / Blauwe Donau.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:24 schreef DX11 het volgende:
Ik zoek een tekenfilm / serie uit mijn jeugd (jaren 90).
Het stukje wat in mijn gedachte zit, is een groep met eendjes of zwaantjes, wat op een meer zwemt, waarschijnlijk achter hun moeder aan.
Met een super herkenbaar muziekje, wat zo gaat, lastig in tekst te zeggen:
Du du du du du, da da! da da!
Het muziekje is super bekend. Ik dacht het is Zwanenmeer ofzo. Maar ik kan het niet vinden. Muziekje zou best een Beethoven of Bach of zo iets kunnen zijn, heel bekend deuntje.
Hoop dat iemand het weet want mijn vriendin zit het deuntje te neuriën ik word er gek van dat ik het niet weet.
Dat is hem! Toevallig ook nog een idee welke tekenfilm ik bedoel met de zwaantjes?quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:33 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zat er niet tussen, maar wat je zoekt is Blue Danube / Blauwe Donau.
Strauss, blijkbaar.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat is hem! Toevallig ook nog een idee welke tekenfilm ik bedoel met de zwaantjes?
Ja sorry ik had hem ondertussen ook, zocht blijkbaar met de verkeerde termen. Dankjewel!quote:
Haha prima hoor. Goed beschreven overigens!quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja sorry ik had hem ondertussen ook, zocht blijkbaar met de verkeerde termen. Dankjewel!
Discussie thuis afgelopen, heerlijk.
Ja je had het snel herkend!quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Haha prima hoor. Goed beschreven overigens!
Ja ik kende ‘m ook nog ja...blijft hangen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:46 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja je had het snel herkend!
Wat een dramatische tekenfilms maakte ze vroeger eigenlijk voor kinderen zeg, vandaar dat ik het onthouden heb, is gewoon een kinder trauma
No Way Out (1987) - IMDb?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef sigme het volgende:
Ik zoek een film over een Amerikaanse braverik die op raadselachtige wijze omhoogvalt en president wordt van de USA, en Yuri blijkt te zijn, de speciaal (maar zelf ervan onwetend) door de Russen gevolgde/opgeleide? kandidaat. Ik denk dat hij bij FBI oid zat, en volgens mij is het echt een blockbuster van jewelste, maar ik heb niet genoeg aanknooppunten voor succesvol googelen. Zal wel jaren 80 zijn, gezien de thematiek
.
Er is iets met een inbraakscene, waar 'Yuri' op video-opnames staat, ofzo? Ergens was dat de clou voor alles, meen ik. Het zal wel 35 jaar geleden zijn dat ik de film zag, dus mijn herinnering is wat vaagjes.
Ja! Thanxquote:
Good Omens denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Karina het volgende:
Long shot maar ik probeer het toch.
In de reclame op tv van Amazon prime zie je op een gegeven moment een scene met twee engelen, een zwarte en een witte die elkaar omarmen. Weet iemand uit welke serie of film dat fragment is? Ik kan de reclame helaas nergens vinden dus kan ook geen screenshot plaatsen.
Eerste waar ik aan denk, is de serie Good Omens.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:32 schreef Karina het volgende:
Long shot maar ik probeer het toch.
In de reclame op tv van Amazon prime zie je op een gegeven moment een scene met twee engelen, een zwarte en een witte die elkaar omarmen. Weet iemand uit welke serie of film dat fragment is? Ik kan de reclame helaas nergens vinden dus kan ook geen screenshot plaatsen.
Ik denk dear white peoplequote:Op donderdag 1 juli 2021 16:30 schreef dimmak het volgende:
https://thumbs.gfycat.com/WhiteAgitatedGermanshepherd-mobile.mp4
https://gfycat.com/whiteagitatedgermanshepherd
Ik zoek de naam van deze actrice of de serie waar dit uit komt, kan iemand mij helpen?
Edit: blijkbaar kun je geen gifjes meer posten omdat ze dat formaat niet meer gebruiken. Dan maar zo.
Yes, daar ken ik haar van! Top, thanks beide. Tussen Dear White People viel ze niet meteen op.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:19 schreef ConqueringChaos het volgende:
Volgens google image search is Logan Browning uit dear white people
Misschien dat dit een andere serie/film is waar ze in speelt?
Edit: het zou van 'the perfection' kunnen zijn ook. Ook een redelijk bekenden film.
Ik dacht ook meteen 'waar ken ik haar toch van?'. Ook idd van The Perfection haha. Heb Dear White People namelijk nooit gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Yes, daar ken ik haar van! Top, thanks beide. Tussen Dear White People viel ze niet meteen op.
Escape Planquote:Op zondag 4 juli 2021 21:17 schreef Geerd het volgende:
Hey mensjes...ik zoek de eerste film van die gast die gevangenissen uit test...die 2e was volgens mij in dat vrachtschip ?
The good placequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welke film komt deze gif? @:handleiding ?
off topic, maar ik vind deze serie echt een aanrader (na 3 afleveringen gekeken te hebben)quote:
Leuke serie, nog leuker boek!quote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]dat is hem tx!
nooit van gehoord trouwens
Mn eerste ingeving is The Neverending Story maar daar klopt maar de helft van in je beschrijving volgens mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:39 schreef daniela_007 het volgende:
Ik herinner me een film van ca 30-35 jaar geleden. Een jongen vluchtte voor een paar pestkoppers en neemt bij een bepaalde huis de trap naar beneden en naar binnen. Achter de deur komt ie in een geheel nieuwe wereld met een mooie zee en twee manen.
Ja, ik ken Neverending Story film maar dat is hem niet. :-)quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mn eerste ingeving is The Neverending Story maar daar klopt maar de helft van in je beschrijving volgens mij
Zonder meer een aanrader maar toch raad ik aan na het eerste seizoen te stoppen. Dan wordt het veel te veel gekunsteld om nog leuk te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:29 schreef Clubman het volgende:
[..]
off topic, maar ik vind deze serie echt een aanrader (na 3 afleveringen gekeken te hebben)
Jeepers Creepers?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:38 schreef tiho1 het volgende:
Kinderen ofwel tieners werden van de weg gereden door een kleine vrachtwagen met schuiver voorop. Daarna werden ze meegenomen naar een kelder waar ze allemaal levend bleven hangen in een botten verzameling. Iemand die dit wat zegt?.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:18 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zonder meer een aanrader maar toch raad ik aan na het eerste seizoen te stoppen. Dan wordt het veel te veel gekunsteld om nog leuk te zijn.
Dat moet deze zijn:quote:Op maandag 13 december 2021 16:40 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een tekenfilm die ik zelf rond 1995 heb gezien. Ik vond de eerste scène heel heftig. Een soort van overval waar iemand overleed en mishandeld werd. De hoofdpersoon verschuilde zich in een muizenhok of iets dergelijks. Ik denk van Disney. Maar weet het niet zeker. Ik denk ook dat het met muizen was. Maar ook dat weet ik niet meer zeker.
Jaaaaaaa bedankt!!quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat moet deze zijn:
In het Nederlands - 'De Speurneuzen'
A Handmaid's tale, al zijn de kappen wit en de jurken roodquote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Serie, redelijk recent.
America in een tijd waarin welhaast niemand meer zwanger kan worden.
Rode kapjes, dit staat mij nog bij.
Iemand?
Welhaast niemand meer zwanger worden herken ik wel. Word ook aktief gejaagd op diegene die zwanger kan worden toch? Ff diep nadenken...quote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Serie, redelijk recent.
America in een tijd waarin welhaast niemand meer zwanger kan worden.
Rode kapjes, dit staat mij nog bij.
Iemand?
Dat was het!quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
A Handmaid's tale, al zijn de kappen wit en de jurken rood
Bedoel je niet De Allerslechtste Chauffeur van Nederland? Dit klinkt bekend (rotonde links nemen).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoi, Het is geen titel of serie maar een filmpje van of wegmisbruikers of blik op de weg o.i.d.
Gaat over 2 gasten (denk jaren 90) die heel asociaal rijden in een of ander dorp.
Geen gordels om, hard rijden, rotonde aan de verkeerde kant.
Ze vinden het zelf allemaal wel grappig en zijn zich niet bewust van al het gevaar.
Iemand een youtube linkje?
Ik denk dat het dat is inderdaad. Denk dat het dan zo'n stukje is waar ze de 2 jongens introduceren en laten zien hoe slecht en onverantwoord ze rijden. Zal wel een van de eerste seizoenen zijn omdat het in mijn herinnering jaren 90 (misschien begin jaren 00) is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Bedoel je niet De Allerslechtste Chauffeur van Nederland? Dit klinkt bekend (rotonde links nemen).
De eerste aflevering van DACVN was in 2011. Ik zit nu wat te zoeken op Youtube, maar kan het fragment nog niet vinden. Ik dacht aan kandidaat Davey uit seizoen 1.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is inderdaad. Denk dat het dan zo'n stukje is waar ze de 2 jongens introduceren en laten zien hoe slecht en onverantwoord ze rijden. Zal wel een van de eerste seizoenen zijn omdat het in mijn herinnering jaren 90 (misschien begin jaren 00) is.
DACVN S01E01, kandidaat Davey.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is inderdaad. Denk dat het dan zo'n stukje is waar ze de 2 jongens introduceren en laten zien hoe slecht en onverantwoord ze rijden. Zal wel een van de eerste seizoenen zijn omdat het in mijn herinnering jaren 90 (misschien begin jaren 00) is.
Is dat nou Olav Mol als 'commentator'?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Thanks voor de input maar het was een ander filmpje maar heb het ondertussen gevonden:
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat nou Olav Mol als 'commentator'?
Zo klinkt het wel ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Eddy Zoey bedoel je? Nu we er toch zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je had in de jaren negentig een programma, of programma onderdeel waarin ze naar plaatsen gingen met "rare" namen. zo gingen ze bijvoorbeeld een keer naar Goor.
Volgens mij was het programma op zaterdagmiddag.
Nee, het was uit een kinderprogramma. De plaatsen werden echt uitgezocht op rariteiten. Ik kan mij alleen maar Goor herinneren, waar dan alles met gore dingen te maken had.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met Eddy Zoey bedoel je? Nu we er toch zijn?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_we_er_toch_zijn
His Dark Materials?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een serie gaat over een meisje die met haar oom of vader mee gaat op reis, zij werd als baby dacht ik als vondeling ondergebracht bij een soort instituut. Die man was op reis naar noordpool (?) en vond daar iets zoals het noorderlicht. Ik dacht dat Luke Evans de man speelde maar op imdb kon ik deze serie bij zijn profiel niet vinden. Wie weet over welke serie ik het heb?
ja dank je het was dus james mcavoy niet luke evansquote:
Iemand?quote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf een andere, man dumpt vrouw en ze raakt hysterisch en gaat flink uit een pot chocolade eten en haar mond komt ronder te zitten en ze blijft maar hysterisch doen en vragen of ze gedumpt wordt omdat ze een vet varken is (terwijl het een mooie volkomen slanke vrouw is) en die man probeert haar te sussen maar ondertussen blijft ze dramatisch doen.
Geen serie, is een film. Ik dacht komedie. Mogelijk was de acteur adam sandler?
Iemand?
Het klinkt als een scène die in Shallow Hal zou kunnen zitten.quote:
Nee het was echt chocola.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:44 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk dat het Just Friends is met Ryan Reynolds. Maar dat was tandpasta.
Anger managementquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het was echt chocola.
Heb zo een beetje alle films van Adam Sandler bekeken, kan het niet vinden. Aangezien ik hier al maanden over pieker en er niet uit kom geef ik het maar op![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf een andere, man dumpt vrouw en ze raakt hysterisch en gaat flink uit een pot chocolade eten en haar mond komt ronder te zitten en ze blijft maar hysterisch doen en vragen of ze gedumpt wordt omdat ze een vet varken is (terwijl het een mooie volkomen slanke vrouw is) en die man probeert haar te sussen maar ondertussen blijft ze dramatisch doen.
Geen serie, is een film. Ik dacht komedie. Mogelijk was de acteur adam sandler?
Iemand?
Ben blij dat het juiste antwoord wel is gegeven. Anders has ik daar ook weer mee gezeten!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het was echt chocola.
Heb zo een beetje alle films van Adam Sandler bekeken, kan het niet vinden. Aangezien ik hier al maanden over pieker en er niet uit kom geef ik het maar op![]()
Emergence? Niet met Millie Bobby Brown iig maar komt in de buurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Cerby het volgende:
Ik ben opzoek naar een serie uit 2018 of 2019 of misschien 2020. Het gaat over een meisje, die beschermd word door een onzichtbare kracht, en aan het eind van die serie blijkt dat dus haar vader/moeder te zijn ofzo iets. Ik meende dat het op netflix te zien was met millie bobby brown in de hoofdrol, maar ik kan er niks over terug vinden, ook niet op imdb.
Lijkt wel op Stranger Things(jaar, Actrice, deels plot wat je beschrijft, Netflix), maar die serie is zooooo bekend, populair en recent. Lijkt mij niet dat je die bedoelt of je bent aan het trollen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Cerby het volgende:
Ik ben opzoek naar een serie uit 2018 of 2019 of misschien 2020. Het gaat over een meisje, die beschermd word door een onzichtbare kracht, en aan het eind van die serie blijkt dat dus haar vader/moeder te zijn ofzo iets. Ik meende dat het op netflix te zien was met millie bobby brown in de hoofdrol, maar ik kan er niks over terug vinden, ook niet op imdb.
Nee stranger things is het absoluut nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Lijkt wel op Stranger Things(jaar, Actrice, deels plot wat je beschrijft, Netflix), maar die serie is zooooo bekend, populair en recent. Lijkt mij niet dat je die bedoelt of je bent aan het trollen.
Nee dat ook niet. Enig detail wat ik nog wel weet is dat die afleveringen ook niet erg lang duurde. Maar zo'n 30 minuten ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:31 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Emergence? Niet met Millie Bobby Brown iig maar komt in de buurt.
Handmaids Talequote:Op maandag 14 maart 2022 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Serie, Amerikaans, recent.
Vrouwen die als een soort huishoudster met kapjes op hun hoofd bij de elite wonen om kinderen te baren..worden onderdrukt.
Iemand een idee?
I am not OK with thisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Cerby het volgende:
Eerste resultaat bij “british comedy agoraphobia”.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een engelse comedyserie. Volgens mij ergens eind jaren 90 begin 00. 2 mannen woonden samen met een blonde vrouw en 1 van die mannen had pleinvrees. Iemand enig idee met deze summiere toelichting?
Tnx.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerste resultaat bij “british comedy agoraphobia”.
Dit typen duurde langer dan zoeken
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Game_On_(British_TV_series)
ik weet niet wat raarder is, deze fetish of het feit dat ik voor je ben gaan zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Ik zoek niet zozeer een titel, maar een fragment.
Ik ben er HEILIG van overtuigd dat vroeger in David de Kabouter in de intro of outro een fragment zat waarin David z'n billen staat te drogen met een handdoek. Ik kan het alleen nergens vinden.
Ben ik nou gek aan het worden, of kunnen anderen zich dit ook herinneren?
Een link naar het fragment zou mooi zijn.
Maar dit is niet onderdeel van een intro of outro.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik weet niet wat raarder is, deze fetish of het feit dat ik voor je ben gaan zoeken
maar goed, het is rustig op werk en ik houd wel van een aandacht. Gelukkig zag ik al bij een eerste google search in een van de thumbnails dat ie in bad zat dus ik had het snel gevonden
enjoy he!
Ik zocht eigenlijk specifiek naar de intro of outro waarin de billen-afdroog-scene zitquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja of het onderdeel van een intro of outtro was weet ik ook niet. Kennelijk toch niet, iig niet in aflevering 1 dan blijkbaar. Wellicht op een later moment veranderd? Zou je wat latere episodes moeten opzoeken. Maar goed, je hebt je fragment nu toch?
Rampage (2009) - Reference View - IMDbquote:Op zondag 10 juli 2022 13:48 schreef rebecca86 het volgende:
Een goede middag allemaal. Ik ben op zoek voor iemand naar een film. Helaas weinig info. Het gaat over een man die zelf een soort kostuum/pak maakt (kogelwerend). Die vervolgens een stad uitroeit. Verder geen informatie, maar wie weet , dat iemand het bekend voorkomt :-) alvast bedankt.
;/5
Dank je wel !!! Het is hem :-)quote:Op zondag 10 juli 2022 13:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Rampage (2009) - Reference View - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
I know what you did last summer?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef Sfancta het volgende:
Ik zoek een horrorfilm van een groep mensen in een bos/vakantiehuis. Het begin is een autoshot en een slomo van hoe ze allemaal vermoord liggen in dat bos en dergelijken.
Kan me echt niet meer herinneren welke film het was. Iemand een idee?
De pagina wordt automatisch vertaald zie ik, dus eventueel vertalen naar Engelsquote:Op donderdag 22 september 2022 20:53 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
I know what you did last summer?
Midnight in Paris?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:58 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb zelf vorig jaar een mooie film gezien, maar kan me zó weinig herinneren. Geen idee van de titel, of wie erin acteerde maar het ging zo:
Een koppel is op vakantie (ergens in Europa) de man is op een avond op een pleintje, stapt in een oude auto als passagier en komt via een café terug in de tijd, zeg 40jr eerder, en leert daar een vrouw kennen, en gaat iedere avond terug om haar te zien. Maar die vrouw wilt uiteindelijk ook weer terug in de tijd, zeg als voorbeeld 1920, en zo rapen ze elkaar kwijt. Dacht ik 😬 Het was geen comedy, geen sciencefiction, ik zou zeggen romantisch drama, in mijn herinnering. Iemand enig idee?
Ik kan me de opening niet herinneren,maar het doet me aan Cabin in the woods denken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef Sfancta het volgende:
Ik zoek een horrorfilm van een groep mensen in een bos/vakantiehuis. Het begin is een autoshot en een slomo van hoe ze allemaal vermoord liggen in dat bos en dergelijken.
Kan me echt niet meer herinneren welke film het was. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |