Kan ook 28 Years Later zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:25 schreef Funzel het volgende:
Ah ja dat is een hele goeie!
Vraag me alleen af of Pathé zoiets zou draaien.
From Dusk Till Dawn wellichtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:20 schreef Funzel het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag, maar ik zou wel benieuwd zijn wat jullie denken dat dit is.
De eerste hint voor de editie van juni is: "Drie delen"
De tweede hint voor de editie van juni is: "Na zonsondergang"
Twilight Sagaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:20 schreef Funzel het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag, maar ik zou wel benieuwd zijn wat jullie denken dat dit is.
De eerste hint voor de editie van juni is: "Drie delen"
De tweede hint voor de editie van juni is: "Na zonsondergang"
Sexo por compassion (IMDB) uit 2000 misschien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 02:24 schreef oppiedoppie het volgende:
Denk Spaanse film over een mooie vrouw die in een buurt komt te wonen en een relatie krijgt met alle mannen uit die buurt waardoor iedereen weer blij is omdat de mannen weer een goed humeur krijgen en hun vrouwen daardoor ook. Zoiets.
Nee, helemaal niet… misschien iets met magie omdat ik aanvankelijk dacht dat het die van Oom Ferdinand was.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Heb je wat meer informatie waar de film over gaat?
Martijn & de Magiër?quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet… misschien iets met magie omdat ik aanvankelijk dacht dat het die van Oom Ferdinand was.
Peter en de Vliegende Autobus is het zeker niet en over Martijn en de Magiër aarzel ik… nee het zegt me niets.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Martijn & de Magiër?
Is van dezelfde maker, net zoals Peter en de vliegende autobus.
Excalibur?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:16 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Een 30 á 35 jaar geleden keek ik een ridder film.
Het enige wat ik nog weet was dat een ridder te paard zijn hoofd verloor door een zwaard en er bloed uit zijn nek als een fonteintje kwam.
Enorme indruk gemaakt destijds.
Was in de tijd dat Waterschapsheuvel ook nog wel eens op tv kwam.
Wie zou dit weten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |