Ik denk dat het dat is inderdaad. Denk dat het dan zo'n stukje is waar ze de 2 jongens introduceren en laten zien hoe slecht en onverantwoord ze rijden. Zal wel een van de eerste seizoenen zijn omdat het in mijn herinnering jaren 90 (misschien begin jaren 00) is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Bedoel je niet De Allerslechtste Chauffeur van Nederland? Dit klinkt bekend (rotonde links nemen).
De eerste aflevering van DACVN was in 2011. Ik zit nu wat te zoeken op Youtube, maar kan het fragment nog niet vinden. Ik dacht aan kandidaat Davey uit seizoen 1.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is inderdaad. Denk dat het dan zo'n stukje is waar ze de 2 jongens introduceren en laten zien hoe slecht en onverantwoord ze rijden. Zal wel een van de eerste seizoenen zijn omdat het in mijn herinnering jaren 90 (misschien begin jaren 00) is.
DACVN S01E01, kandidaat Davey.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is inderdaad. Denk dat het dan zo'n stukje is waar ze de 2 jongens introduceren en laten zien hoe slecht en onverantwoord ze rijden. Zal wel een van de eerste seizoenen zijn omdat het in mijn herinnering jaren 90 (misschien begin jaren 00) is.
Is dat nou Olav Mol als 'commentator'?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:44 schreef ForzaMilan het volgende:
Thanks voor de input maar het was een ander filmpje maar heb het ondertussen gevonden:
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat nou Olav Mol als 'commentator'?
Zo klinkt het wel ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Eddy Zoey bedoel je? Nu we er toch zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je had in de jaren negentig een programma, of programma onderdeel waarin ze naar plaatsen gingen met "rare" namen. zo gingen ze bijvoorbeeld een keer naar Goor.
Volgens mij was het programma op zaterdagmiddag.
Nee, het was uit een kinderprogramma. De plaatsen werden echt uitgezocht op rariteiten. Ik kan mij alleen maar Goor herinneren, waar dan alles met gore dingen te maken had.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met Eddy Zoey bedoel je? Nu we er toch zijn?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nu_we_er_toch_zijn
His Dark Materials?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:56 schreef Dandilion het volgende:
Ik zoek een serie gaat over een meisje die met haar oom of vader mee gaat op reis, zij werd als baby dacht ik als vondeling ondergebracht bij een soort instituut. Die man was op reis naar noordpool (?) en vond daar iets zoals het noorderlicht. Ik dacht dat Luke Evans de man speelde maar op imdb kon ik deze serie bij zijn profiel niet vinden. Wie weet over welke serie ik het heb?
ja dank je het was dus james mcavoy niet luke evansquote:
Iemand?quote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf een andere, man dumpt vrouw en ze raakt hysterisch en gaat flink uit een pot chocolade eten en haar mond komt ronder te zitten en ze blijft maar hysterisch doen en vragen of ze gedumpt wordt omdat ze een vet varken is (terwijl het een mooie volkomen slanke vrouw is) en die man probeert haar te sussen maar ondertussen blijft ze dramatisch doen.
Geen serie, is een film. Ik dacht komedie. Mogelijk was de acteur adam sandler?
Iemand?
Het klinkt als een scène die in Shallow Hal zou kunnen zitten.quote:
Nee het was echt chocola.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:44 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik denk dat het Just Friends is met Ryan Reynolds. Maar dat was tandpasta.
Anger managementquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het was echt chocola.
Heb zo een beetje alle films van Adam Sandler bekeken, kan het niet vinden. Aangezien ik hier al maanden over pieker en er niet uit kom geef ik het maar op![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb zelf een andere, man dumpt vrouw en ze raakt hysterisch en gaat flink uit een pot chocolade eten en haar mond komt ronder te zitten en ze blijft maar hysterisch doen en vragen of ze gedumpt wordt omdat ze een vet varken is (terwijl het een mooie volkomen slanke vrouw is) en die man probeert haar te sussen maar ondertussen blijft ze dramatisch doen.
Geen serie, is een film. Ik dacht komedie. Mogelijk was de acteur adam sandler?
Iemand?
Ben blij dat het juiste antwoord wel is gegeven. Anders has ik daar ook weer mee gezeten!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het was echt chocola.
Heb zo een beetje alle films van Adam Sandler bekeken, kan het niet vinden. Aangezien ik hier al maanden over pieker en er niet uit kom geef ik het maar op![]()
Emergence? Niet met Millie Bobby Brown iig maar komt in de buurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Cerby het volgende:
Ik ben opzoek naar een serie uit 2018 of 2019 of misschien 2020. Het gaat over een meisje, die beschermd word door een onzichtbare kracht, en aan het eind van die serie blijkt dat dus haar vader/moeder te zijn ofzo iets. Ik meende dat het op netflix te zien was met millie bobby brown in de hoofdrol, maar ik kan er niks over terug vinden, ook niet op imdb.
Lijkt wel op Stranger Things(jaar, Actrice, deels plot wat je beschrijft, Netflix), maar die serie is zooooo bekend, populair en recent. Lijkt mij niet dat je die bedoelt of je bent aan het trollen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Cerby het volgende:
Ik ben opzoek naar een serie uit 2018 of 2019 of misschien 2020. Het gaat over een meisje, die beschermd word door een onzichtbare kracht, en aan het eind van die serie blijkt dat dus haar vader/moeder te zijn ofzo iets. Ik meende dat het op netflix te zien was met millie bobby brown in de hoofdrol, maar ik kan er niks over terug vinden, ook niet op imdb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |