Nee stranger things is het absoluut nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Lijkt wel op Stranger Things(jaar, Actrice, deels plot wat je beschrijft, Netflix), maar die serie is zooooo bekend, populair en recent. Lijkt mij niet dat je die bedoelt of je bent aan het trollen.
Nee dat ook niet. Enig detail wat ik nog wel weet is dat die afleveringen ook niet erg lang duurde. Maar zo'n 30 minuten ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:31 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Emergence? Niet met Millie Bobby Brown iig maar komt in de buurt.
Handmaids Talequote:Op maandag 14 maart 2022 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Serie, Amerikaans, recent.
Vrouwen die als een soort huishoudster met kapjes op hun hoofd bij de elite wonen om kinderen te baren..worden onderdrukt.
Iemand een idee?
I am not OK with thisquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:12 schreef Cerby het volgende:
Ik ben opzoek naar een serie uit 2018 of 2019 of misschien 2020. Het gaat over een meisje, die beschermd word door een onzichtbare kracht, en aan het eind van die serie blijkt dat dus haar vader/moeder te zijn ofzo iets. Ik meende dat het op netflix te zien was met millie bobby brown in de hoofdrol, maar ik kan er niks over terug vinden, ook niet op imdb.
Eerste resultaat bij “british comedy agoraphobia”.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een engelse comedyserie. Volgens mij ergens eind jaren 90 begin 00. 2 mannen woonden samen met een blonde vrouw en 1 van die mannen had pleinvrees. Iemand enig idee met deze summiere toelichting?
Tnx.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerste resultaat bij “british comedy agoraphobia”.
Dit typen duurde langer dan zoeken
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Game_On_(British_TV_series)
ik weet niet wat raarder is, deze fetish of het feit dat ik voor je ben gaan zoekenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:29 schreef Refragmental het volgende:
Ik zoek niet zozeer een titel, maar een fragment.
Ik ben er HEILIG van overtuigd dat vroeger in David de Kabouter in de intro of outro een fragment zat waarin David z'n billen staat te drogen met een handdoek. Ik kan het alleen nergens vinden.
Ben ik nou gek aan het worden, of kunnen anderen zich dit ook herinneren?
Een link naar het fragment zou mooi zijn.
Maar dit is niet onderdeel van een intro of outro.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik weet niet wat raarder is, deze fetish of het feit dat ik voor je ben gaan zoeken
maar goed, het is rustig op werk en ik houd wel van een aandacht. Gelukkig zag ik al bij een eerste google search in een van de thumbnails dat ie in bad zat dus ik had het snel gevonden
enjoy he!
Ik zocht eigenlijk specifiek naar de intro of outro waarin de billen-afdroog-scene zitquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja of het onderdeel van een intro of outtro was weet ik ook niet. Kennelijk toch niet, iig niet in aflevering 1 dan blijkbaar. Wellicht op een later moment veranderd? Zou je wat latere episodes moeten opzoeken. Maar goed, je hebt je fragment nu toch?
Rampage (2009) - Reference View - IMDbquote:Op zondag 10 juli 2022 13:48 schreef rebecca86 het volgende:
Een goede middag allemaal. Ik ben op zoek voor iemand naar een film. Helaas weinig info. Het gaat over een man die zelf een soort kostuum/pak maakt (kogelwerend). Die vervolgens een stad uitroeit. Verder geen informatie, maar wie weet , dat iemand het bekend voorkomt :-) alvast bedankt.
;/5
Dank je wel !!! Het is hem :-)quote:Op zondag 10 juli 2022 13:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Rampage (2009) - Reference View - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
I know what you did last summer?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef Sfancta het volgende:
Ik zoek een horrorfilm van een groep mensen in een bos/vakantiehuis. Het begin is een autoshot en een slomo van hoe ze allemaal vermoord liggen in dat bos en dergelijken.
Kan me echt niet meer herinneren welke film het was. Iemand een idee?
De pagina wordt automatisch vertaald zie ik, dus eventueel vertalen naar Engelsquote:Op donderdag 22 september 2022 20:53 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
I know what you did last summer?
Midnight in Paris?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:58 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb zelf vorig jaar een mooie film gezien, maar kan me zó weinig herinneren. Geen idee van de titel, of wie erin acteerde maar het ging zo:
Een koppel is op vakantie (ergens in Europa) de man is op een avond op een pleintje, stapt in een oude auto als passagier en komt via een café terug in de tijd, zeg 40jr eerder, en leert daar een vrouw kennen, en gaat iedere avond terug om haar te zien. Maar die vrouw wilt uiteindelijk ook weer terug in de tijd, zeg als voorbeeld 1920, en zo rapen ze elkaar kwijt. Dacht ik 😬 Het was geen comedy, geen sciencefiction, ik zou zeggen romantisch drama, in mijn herinnering. Iemand enig idee?
Ik kan me de opening niet herinneren,maar het doet me aan Cabin in the woods denken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:04 schreef Sfancta het volgende:
Ik zoek een horrorfilm van een groep mensen in een bos/vakantiehuis. Het begin is een autoshot en een slomo van hoe ze allemaal vermoord liggen in dat bos en dergelijken.
Kan me echt niet meer herinneren welke film het was. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |