Die gasten komen daar om te zuipen en te snuiven en om met hun rug naar het veld te staan tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:49 schreef Karina het volgende:
Je zal toch maar naar Cyprus zijn gereisd voor deze wedstrijd.
PSV is niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef T3hTommay het volgende:
Hey, Club Brugge wint gewoon van het LASK Linz dat won van Basel dat van PSV won! Hoe komt dat toch.
Dat dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Zorro het volgende:
Grappig. Krijgt ajax voor 1 keer een onpartijdige scheids, meteen alles en iedereen in paniek
Lastig als je het zelf moet doen he.
Omdat de VAR een overduidelijk buitenspelsituatie over het hoofd zagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef T3hTommay het volgende:
Hey, Club Brugge wint gewoon van het LASK Linz dat won van Basel dat van PSV won! Hoe komt dat toch.
Brugge-PSV 15-0quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef T3hTommay het volgende:
Dan is het nu nog wachten op de tirade van Stijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
De beoordelaars van het zeer gewaardeerde Voetbalzone sparen Ajax niet!
Wat een debiel hoge cijfers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
André Onana 8
Noussair Mazraoui 4
Joël Veltman 5,5
Lisandro Martínez 6,5
Nicolás Tagliafico 5
Razvan Marin 3,5
Donny van de Beek 5
Daley Blind 6,5
Hakim Ziyech 6
Dusan Tadic 5,5
David Neres 4,5
Schandalig inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, wat een treurnis.Ze zullen het vast thuis wel afmaken maar dit zijn gewoon punten voor het NL voetbal die je laat liggen tegen een laagvlieger.
Maar dat is blijkbaar het niveau van de clubs uit de ED tegenwoordig.
Wat hoog. Bij PSV loopt een verdediger (die overigens beter is dan Blind) die veel beter passende cijfers kan uitdelen voor deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
André Onana 8
Noussair Mazraoui 4
Joël Veltman 5,5
Lisandro Martínez 6,5
Nicolás Tagliafico 5
Razvan Marin 3,5
Donny van de Beek 5
Daley Blind 6,5
Hakim Ziyech 6
Dusan Tadic 5,5
David Neres 4,5
Nou chef denk dat je als psv’er weinig mag zeuren met je 0-0 tegen Haugesund thuisquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, wat een treurnis.Ze zullen het vast thuis wel afmaken maar dit zijn gewoon punten voor het NL voetbal die je laat liggen tegen een laagvlieger.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat hoog. Bij PSV loopt een verdediger (die overigens beter is dan Blind) de veel beter passende cijfers kan uitdelen voor deze wedstrijd.
jellyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nou chef denk dat je als psv’er weinig mag zeuren met je 0-0 tegen Haugesund thuis
Wie heeft dit bedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
André Onana 8
Noussair Mazraoui 4
Joël Veltman 5,5
Lisandro Martínez 6,5
Nicolás Tagliafico 5
Razvan Marin 3,5
Donny van de Beek 5
Daley Blind 6,5
Hakim Ziyech 6
Dusan Tadic 5,5
David Neres 4,5
Jij lijkt me dan ook niet de meest objectievequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat hoog. Bij PSV loopt een verdediger (die overigens beter is dan Blind) die veel beter passende cijfers kan uitdelen voor deze wedstrijd.
Fixedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
André Onana 8
Noussair Mazraoui 2
Joël Veltman 3
Lisandro Martínez 5
Nicolás Tagliafico 5
Razvan Marin 1
Donny van de Beek 4
Daley Blind 4
Hakim Ziyech 5
Dusan Tadic 4,5
David Neres 3
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357625quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie heeft dit bedachtVeltman moet een 3 krijgen
Ik vond het al moeilijk om dit zo neer te zetten, want dan worden de cijfers nog te hoog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jij lijkt me dan ook niet de meest objectieve
Schoot elke bal in het wilde weg, was totaal niet betrouwbaar. Een 5,5quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Joël Veltman: 5,5
Het was allesbehalve een stabiele wedstrijd voor Veltman. Het begon met een wilde trap in de eerste helft, waarna hij wat rustiger voor de dag kwam. Eenmaal had hij Mousa Al-Tamari niet in bedwang, waardoor Veltman een gele kaart pakte. Met een heerlijke lange bal op Van de Beek leidde Veltman bovendien bijna de 0-1 van Ajax in en bovendien haalde hij een gevaarlijke bal van de doellijn. Daarna liet hij zich echter eenvoudig aftroeven in het strafschopgebied en scoorde Al-Tamari bijna, terwijl hij met een onbesuisde trap een corner weggaf.
Daar zeurde ik nog harder over hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nou chef denk dat je als psv’er weinig mag zeuren met je 0-0 tegen Haugesund thuis
AZ vliegt er waarschijnlijk uit tegen Antwerp, PSV en Feyenoord met de hakken over de sloot net als Ajax is mijn verwachtingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zeurde ik nog harder over hoor.
Het is toch gewoon niet te geloven dat we in NL met dat soort ploegen zoveel moeite hebben? Ik zou niet eens raar staan te kijken als we na de voorrondes alleen nog Ajax in Europa hebben zitten.
Open deuren genotquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
Kieft: slechtste dat ik Ajax ooit heb zien spelen
Derksen: wanprestatie
Ze mogen wat dat betreft over de loting niet klagen als je vandaag ook weer zag. Eerder al bijna uitgeschakeld door een ploeg waar Diego fucking Biseswar de beste op het veld is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zeurde ik nog harder over hoor.
Het is toch gewoon niet te geloven dat we in NL met dat soort ploegen zoveel moeite hebben? Ik zou niet eens raar staan te kijken als we na de voorrondes alleen nog Ajax in Europa hebben zitten.
Gedaan in het belang van het Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef Zorro het volgende:
LASK is overigens flink genaaid. De VAR kijkt minstens 3 minuten naar een penaltysituatie maar ziet niet dat dat een duidelijke buitenspelsituatie is. Gratis goal Brugge.
Ah, de eerste beginnen eindelijk in te zien dat onze verdediging echt totaal niet deugd. Wat is die slecht zeg, ongelofelijk dat je hier nog de nul houdt. Tegen elke andere tegenstander had je er minstens twee tegen gekregen. Dest kan er niets van, een pass over 5 meter geven lukt niet eens, de helft van zijn aannames resulteren in een ingooi voor de tegenstander. Veltman weer veel te lichtzinnig, Martinez was voor de verandering de minste slechte dit keer. Marin meteen wegdoen, dat gaat nooit meer wat worden, gewoon Alvarez laten spelen, of iemand van Jong Ajax.quote:
Eerlijk is eerlijk, Biseswar zou niet misstaan bij de top van Nederland op basis van z'n wedstrijden tegen Ajaxquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze mogen wat dat betreft over de loting niet klagen als je vandaag ook weer zag. Eerder al bijna uitgeschakeld door een ploeg waar Diego fucking Biseswar de beste op het veld is.
Ik zap tegenwoordig standaard weg bij Derksen, dus die ellende blijft me dan bespaardquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
Kieft: slechtste dat ik Ajax ooit heb zien spelen
Derksen: wanprestatie
PAOK was de beste ploeg die ze konden loten in die vorige ronde dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze mogen wat dat betreft over de loting niet klagen als je vandaag ook weer zag. Eerder al bijna uitgeschakeld door een ploeg waar Diego fucking Biseswar de beste op het veld is.
Ja dat spitsje van Apoel vandaag ook niet. Maar geloof me, ook die kan er geen tering van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Biseswar zou niet misstaan bij de top van Nederland op basis van z'n wedstrijden tegen Ajax
Calandgod zou niet misstaan in de spits bij een club uit de top van de Eredivisiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat spitsje van Apoel vandaag ook niet. Maar geloof me, ook die kan er geen tering van.
Dat is echt zon typische linksbuiten die je ook vaak bij de amateurs ziet, leuk pingelen maar nooit een bal afspelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat spitsje van Apoel vandaag ook niet. Maar geloof me, ook die kan er geen tering van.
In de amateurs zag ik zelden pingelaars. Daar braken wij gewoon de beentjes van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat is echt zon typische linksbuiten die je ook vaak bij de amateurs ziet, leuk pingelen maar nooit een bal afspelen
Ik geloof wel dat er bij Ajax nog wel wat onderschatting in zat ja. Ik bid tot de voetbalgoden dat elke onderschatting er bij PSV, Feyenoord en AZ nu uit is, al vrees ik het ergste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Kieft had wel gelijk bij de voorbeschouwing,
Ajax speelde vooral tegen zichzelf
Geen onderschatting. Ze vinden elkaar gewoon nog niet. Taalbarriers ook etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er bij Ajax nog wel wat onderschatting in zat ja. Ik bid tot de voetbalgoden dat elke onderschatting er bij PSV, Feyenoord en AZ nu uit is, al vrees ik het ergste.
AZ - Antwerp is gewoon een gelijkwaardig potje dus lijkt me dat er geen onderschatting is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er bij Ajax nog wel wat onderschatting in zat ja. Ik bid tot de voetbalgoden dat elke onderschatting er bij PSV, Feyenoord en AZ nu uit is, al vrees ik het ergste.
Ik mag lijen dat die gast eens met pensioen gaat. Dat je zo'n vent ook nog serieus in je voetbalprogramma laat verschijnen. Vergeleken bij het niveau van Derksen is dat van de Eredivisie torenhoog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
Hahaha, Johan lekker met 2 benen erin
Deels waar, maar de achterhoede kan gewoon niet beter, zoals ik al een aantal keer heb aangegeven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt te maken met spelers die nog geen fatsoenlijk Engels spreken > Martinez en die moeten er meteen staan. Dat gaat nooit vlekkeloos natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deels waar, maar de achterhoede kan gewoon niet beter, zoals ik al een aantal keer heb aangegeven.
Maar bij PSV en Feyenoord zie ik het gebeuren dat er toch in de koppies zit dat het 'hele matig tegenstanders zijn waar we eigenlijk makkelijk van moeten winnen'. Wat 15 jaar geleden waar was, nu al lang niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ - Antwerp is gewoon een gelijkwaardig potje dus lijkt me dat er geen onderschatting is.
Die Israeliers hebben doorgaans wel een goede veldbezettingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet als je Marin en Veltman blijft opstellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou lachwekkend zijn als Feyenoord dat denkt die al met moeite gelijkspelen tegen Sparta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar bij PSV en Feyenoord zie ik het gebeuren dat er toch in de koppies zit dat het 'hele matig tegenstanders zijn waar we eigenlijk makkelijk van moeten winnen'. Wat 15 jaar geleden waar was, nu al lang niet meer.
Ook met die spelers moet je dit winnen. Vergeet niet dat je hier ook 2 a 3-0 voor had kunnen staan na 20 minuten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:09 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Niet als je Marin en Veltman blijft opstellen.
We hebben nog geluk dat Maz is geschorst. Want met die 3 ben je bij voorbaat als kansloos.
Slechtste wedstrijd van Ajax in de afgelopen 2-3 jaar. De tering... dacht even dat ik FdB op de bank zag. Maar ja, die is niet kaal he.
Ja maar ook met 2-0 verlies van het veld had kunnen stappenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook met die spelers moet je dit winnen. Vergeet niet dat je hier ook 2 a 3-0 voor had kunnen staan na 20 minuten.
Dat had niet gekund als je dus 2 x had gescoord. Als je als club direct 2 x scoort krijg je natuurlijk een hele andere pot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ook met 2-0 verlies van het veld had kunnen stappen
Och, bij PSV hebben we deze zomer 3(!!) linksbacks gehaald en kan Viergever er ook nog spelen maar we stellen er een middenvelder op die vorig seizoen nog geen basisplaats had en duidelijk geen back is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:08 schreef duo-penotti het volgende:
Koop je gvd een heel leger aan centrale verdedigers en stel je uiteindelijk Veltman op. Onvoorstelbaar dit!
Trivago. Een bedrijf wat het niet begrijptquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trivago. Een bedrijf wat het niet begrijptLekker miljoenen uitgeven aan marketing terwijl Booking.com etc de hele markt al in bezit heeft > genot
Ik hoop dat Trivago degradeert!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trivago. Een bedrijf wat het niet begrijptLekker miljoenen uitgeven aan marketing terwijl Booking.com etc de hele markt al in bezit heeft > genot
Zullen wel overgenomen worden genotquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat Trivago degradeert!
Booking heeft ook de beste analisten in huis. Een van de beste teams van analisten ter wereld zelfsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij Bookingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Booking heeft ook de beste analisten in huis. Een van de beste teams van analisten ter wereld zelfs
Een soort van Marc Overmars.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij BookingDie eigenaar lacht zich dood. Miljoenen per maand komen daar binnen aan winst
Je moet wat hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij BookingDie eigenaar lacht zich dood. Miljoenen per maand komen daar binnen aan winst
En Nederlands bedrijf he KOEKOEKquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een soort van Marc Overmars.
Mwah, elke overwinning thuis is genoeg, wat toch niet onmogelijk moet zijn zeg maar. Tegen een betere tegenstander zou het gebrek van een uitdoelpunt nog voor wat zenuwen kunnen zorgen maar als Ajax thuis niet van dit stelletje prutsers wint dan kunnen we beter stoppen met voetballen in NL.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
0-0 uit is helemaal geen resultaat.
Trivago is een soort Beslist. Proberen tussen de klant en Booking/Expedia etc. in te zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is Booking ook. Die zitten tussen klant en hotels.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Trivago is een soort Beslist. Proberen tussen de klant en Booking/Expedia etc. in te zitten.
Vandaag had je gewoon al moeten winnen, en in elk geval scoren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, elke overwinning thuis is genoeg, wat toch niet onmogelijk moet zijn zeg maar. Tegen een betere tegenstander zou het gebrek van een uitdoelpunt nog voor wat zenuwen kunnen zorgen maar als Ajax thuis niet van dit stelletje prutsers wint dan kunnen we beter stoppen met voetballen in NL.
Schijnt er wel een enorme puinzooi te zijn organisatorisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Booking heeft ook de beste analisten in huis. Een van de beste teams van analisten ter wereld zelfs
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag had je gewoon al moeten winnen, en in elk geval scoren.
Beslistquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Trivago is een soort Beslist. Proberen tussen de klant en Booking/Expedia etc. in te zitten.
Als ik niet de financekant op was gegaan zou zoiets wel lachen zijn, beetje centjes verdienen met hotels en vakanties vergelijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schijnt er wel een enorme puinzooi te zijn organisatorisch.
Een totale off day.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slechte aankoopbeleid. Ajax beter een speler als Baumgartl kunnen halen, dat is tenminste een verdediger met lengte.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:36 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Waarom bestaat de defensie van Ajax enkel uit kabouters? In de rest van het elftal zit overigens ook nauwelijks lengte. Mocht Ajax de groepsfase halen van de CL en dan met deze opstelling aantreden dan worden ze elke wedstrijd afgeslacht.
Niks geleerd van de thuiswedstrijd tegen Tottenham blijkbaar. Nadat die Engelsen eenmaal doorhadden dat je er een fysiek duel van moet maken hadden ze aan 1 helft genoeg om drie keer te scoren.
Beste verdediger in de eredivisie.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slechte aankoopbeleid. Ajax beter een speler als Baumgartl kunnen halen, dat is tenminste een verdediger met lengte.
Daar lijkt het wel op ja. Zoals ik al eerder aangaf, PSV kan een stuk beter scouten dan Ajaxquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beste verdediger in de eredivisie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Zoals ik al eerder aangaf, PSV kan een stuk beter scouten dan Ajax
Krasnodar is niveau Heerenveen manquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:48 schreef Pedroso het volgende:
4-0.... Leuk ploegje dat Olympiakos.
Je bent zelf niveau Heerenveen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Krasnodar is niveau Heerenveen man
de arrogantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, elke overwinning thuis is genoeg, wat toch niet onmogelijk moet zijn zeg maar. Tegen een betere tegenstander zou het gebrek van een uitdoelpunt nog voor wat zenuwen kunnen zorgen maar als Ajax thuis niet van dit stelletje prutsers wint dan kunnen we beter stoppen met voetballen in NL.
Tja maar ja, ik snap het wel. Het is natuurlijk wel Ajax waar je over praat, dat is even andere koek dan de rest. Toch kunnen ze met voldoende pech of een hele slechte dag gewoon gelijkspelen of een nipte nederlaag meepakken hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
de arrogantieHopelijk gelijkspelletje met doelpunten. Mondjes snoeren.
NWS / Zaak Nicky Verstappen #36: Nabeschouwen van de schouwquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar is het young boys - rode ster topic?
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
NWS / Zaak Nicky Verstappen #36: Nabeschouwen van de schouw
Hier verder.
Pakken ze die mee op Veronica?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar kijkt toch alleen GGMM naar omdat het Young Boys is, dus zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ikweethetookniet zat weer flink te tikken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
NWS / Zaak Nicky Verstappen #36: Nabeschouwen van de schouw
Hier verder.
ken dat nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zometeen meezingen met Pukni Zoro
UIT VOLLE BORST
Fuck ajaxquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is het Ajax vs Apoel topic, niet het algemene voorronde CL topic
hier verder?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is het Ajax vs Apoel topic, niet het algemene voorronde CL topic
Van de Beek is geblesseerd door zijn nieuwe vriendin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onana
Veltman
Schuurs
Martinez
Tagliafico
Ziyech
Blind
Van de Beek
Promes
Tadic
Neres
Ja joh.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Beek is geblesseerd door zijn nieuwe vriendin.
Als Ajax op achterstand komt dan hebben zij een GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, waar Ajax eerst op achterstand komt waarna er PANIEK is.
Heerlijke miskoop is datquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marin weer gewisseld in of vlak na de rust .
(lol)
Laat tot nu toe niet veel zien, nee. Maar je hebt natuurlijk wel wat tijd nodig om je aan te passen aan het Ajax spel.quote:
Leeft die Bande nog? Ook zo'n geweldenaar uit België.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat tot nu toe niet veel zien, nee. Maar je hebt natuurlijk wel wat tijd nodig om je aan te passen aan het Ajax spel.
Geen idee. Zo intensief volg ik Ajax niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Leeft die Bande nog? Ook zo'n geweldenaar uit België.
Je bent hierin wel een beetje hypocriet. Je schrijft zelf wel spelers af van andere clubs die amper kansen hebben gehad(‘die kunnen er niets van’), maar als mensen zeggen dat Marin een miskoop is, is dat onzin? Hoe zit dat precies?quote:
Vrij normaal toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent hierin wel een beetje hypocriet. Je schrijft zelf wel spelers af van andere clubs (‘die kunnen er niets van’), maar als mensen zeggen dat Marin een miskoop is, is dat onzin? Hoe zit dat precies?
Dat Marin gewoon een van de beste spelers bij Standard Luik is en nu vooral door iedereen afgeschreven wordt terwijl hij in de verkeerde rol wordt gebruikt. Al vind ik het ook teleurstellend wat hij laat zien en nog geen geweldenaar, maar geef hem nog wel een tijdje de tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent hierin wel een beetje hypocriet. Je schrijft zelf wel spelers af van andere clubs die amper kansen hebben gehad(‘die kunnen er niets van’), maar als mensen zeggen dat Marin een miskoop is, is dat onzin? Hoe zit dat precies?
Sowieso is een mening altijd subjectief.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vrij normaal toch.
Objectiviteit is in zo'n geval een fabeltje.
Dus speler X is goed = een mening? Altijd?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is een mening altijd subjectief.
Onder andere Burger (die in de competitie ook in de verkeerde rol wordt gebruikt) en Mitroglu schieten me zo even snel te binnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Marin gewoon een van de beste spelers bij Standard Luik is en nu vooral door iedereen afgeschreven wordt terwijl hij in de verkeerde rol wordt gebruikt. Al vind ik het ook teleurstellend wat hij laat zien en nog geen geweldenaar, maar geef hem nog wel een tijdje de tijd.
En op welke spelers die ik afgeschreven heb volgens jou doel jij nu?
Oh maar Burger heb ik wel in jeugdpotjes zien spelen en daar vond ik hem niveautje Dani de Wit en Ekkelenkamp waar ik ook geen fan van ben. Heeft dus ook niks met clubvoorkeur te maken, wel met voorkeur voor bepaalde type spelers wellicht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Onder andere Burger (die in de competitie ook in de verkeerde rol wordt gebruikt) en Mitroglu schieten me zo even snel te binnen.
Uh, nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is een mening altijd subjectief.
Ja want het blijft altijd een mening van mensenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus speler X is goed = een mening? Altijd?
Maar het afschrijven van talenten, die in de jeugd met regelmaat uitblonken, is natuurlijk heel voorbarig. Ik ben/was ook geen fan van Burger, maar in de wat aanvallende rol tijdens de voorbereiding heeft hij best wel indruk gemaakt. Nog los van de ontwikkeling die een speler ineens door kan maken als hij veel gaat spelen (al zie ik dat bij Burger niet zo snel gebeuren). Jammer dat hij in de competitie meer als ‘6’ is gebruikt. Zie in hem meer een ‘8’. Zeg nergens dat het een topper wordt trouwens, maar laten we even afwachten en hem niet direct al afschrijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar Burger heb ik wel in jeugdpotjes zien spelen en daar vond ik hem niveautje Dani de Wit en Ekkelenkamp waar ik ook geen fan van ben. Heeft dus ook niks met clubvoorkeur te maken, wel met voorkeur voor bepaalde type spelers wellicht.
Mitrouglou ging er toen meer om in de context of hij een basisspits zou worden bij PSV, en dan zou ik eerder de voorkeur aan Malen geven om zich te ontwikkelen dan zo'n Griek met de draaicirkel van een olietanker.
Deels oneens. Je kan best objectief een speler beoordelen op kwaliteiten, een speler met een prima techniek zal een prima techniek hebben bijvoorbeeld. Dat sommige mensen dat verkeerd beoordelen is wat anders, die hebben dan niet de kwaliteiten om zoiets te kunnen beoordelen (zoals wij vaak).quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want het blijft altijd een mening van mensenzelfs als je het hebt over Messi maar dan zal je minder snel mensen hebben die zeggen dat hij er niks van kan. Maarja het is niet dat het objectief zonder waarneming goed of slecht is dan, dan is het er gewoon.
Burger is echt verre van overhyped (is ‘ie überhaupt gehyped?). Overhypte spelers bij Feyenoord is sowieso een zeldzaamheid (en terechtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
Burger is een overhypete Feyenoorder, zoals er voor zijn tijd zo veel waren.
Alvarez > Burger, en laat Alvarez nou net in de basis staan!
Iemand met enig verstand van voetbal hoort niet te zeggen dat Burger ook maar een talent is. Göksu kan een grote toekomst voor zich hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Burger is echt verre van overhyped (is ‘ie überhaupt gehyped?). Overhypte spelers bij Feyenoord is sowieso een zeldzaamheid (en terecht).
Die Kökcü zouden we eigenlijk wat meer moeten hypen. Bijna elke pot een vd beste.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Iemand met enig verstand van voetbal hoort niet te zeggen dat Burger ook maar een talent is. Göksu kan een grote toekomst voor zich hebben.
Goed punt. Terug naar Ajax dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:59 schreef T3hTommay het volgende:
Och hemel, waarom gaat het in een CL topic over Feyenoord eigenlijk?
Zeker, maar dat is niet relevant. Je opmerking is gewoon ontzettend dom.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
ScruGGMM vindt Burger een talent?
Nu ben jij niet rullevant meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is niet relevant. Je opmerking is gewoon ontzettend dom.
Hebben hem in 1847 eens gewonnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:59 schreef T3hTommay het volgende:
Och hemel, waarom gaat het in een CL topic over Feyenoord eigenlijk?
Ja, daar heb ik dus vanmiddag hier al protest tegen aangetekend en ik ga dus ook tot de 14e minuut met mijn rug naar het beeldscherm zitten mocht dat inderdaad zo zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Alvarez én Martinez op het middenveld?
Dit gaat indruk maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus vanmiddag hier al protest tegen aangetekend en ik ga dus ook tot de 14e minuut met mijn rug naar het beeldscherm zitten mocht dat inderdaad zo zijn.
Waarom staat Dest in de spits?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
ROT OP MET EKKELENKAMP EN DE WIT
Wat is daar vreemd aan? scoort niet minder vaak dan Dolberg en die heeft daar ook wedstrijd na wedstrijd mogen rondlopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat Dest in de spits?
Muah ligt er niet aan omdat hij bij Ajax een contract heeft getekend hoor, van Magallan wist ik wel meteen dat het niks was nadat ik alle berichten hoorde over wat zijn kwaliteiten en beperkingen waren. Maar bij Marin hoorde ik juist wel goede kwaliteiten, maar het lijkt erop dat hij beter past in de rol die Van de Beek nu vertolkt dan als hij defensiever moet spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:53 schreef fetX het volgende:
Mijn punt blijft daarom staan. Je schrijft anderen wel direct af, maar als dat (in dit geval) bij een speler van Ajax gebeurt is dat raar. Dat mag verder hoor.
Dat zijn dan de argumenten om je mening te onderbouwen, neemt niet weg dat zelfs scouts verschillend kunnen denken over een bepaalde speler. Zelfs met iets als techniek wat je dan ook weer kan onderverdelen in veel categorieën waar de een zal denken dat een speler het nog wel kan leren of niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Deels oneens. Je kan best objectief een speler beoordelen op kwaliteiten, een speler met een prima techniek zal een prima techniek hebben bijvoorbeeld. Dat sommige mensen dat verkeerd beoordelen is wat anders, die hebben dan niet de kwaliteiten om zoiets te kunnen beoordelen (zoals wij vaak).
Wil je hun of die Burgerrr?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de Wit straks recordhouder bankzitten is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelooflijke kutserie. Wie kijkt daar nou naar.quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Loopt bij jullie het geluid ook niet helemaal synchroon?
Ze is lesbisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:37 schreef Regilio_ het volgende:
Hélène is een leuke vrouw, maar om nou cockringen aan je oren te hangen is natuurlijk niet het heurt
Bananenrepubliek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:38 schreef Nober het volgende:
Stelling: Cyprus is een karikatuur op een land
Tadic in de spits voor Huntelaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Benieuwd of TH een plan B heeft
Kafka?quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hup de ploeg die tegen Ajax speelt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over 90 minuten een vlindertje of een mot
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde nog ff snel wedden, is unibet down
Rene: je moet alleen maar spelers van 1.90m+ achterin zetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:46 schreef fetX het volgende:
René met zijn ‘die kunnen er niets van’ riedeltje de afgelopen weken.
Daarna ook nog vragen over Berlijn. Kan allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jeetje mag dat enge woord wel in dat SJW programma ?
Armlengte afstand in de beslissende rondequote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarna ook nog vragen over Berlijn. Kan allemaal.
Wel het makkelijkste om geld te verdienen zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:46 schreef fetX het volgende:
René met zijn ‘die kunnen er niets van’ riedeltje de afgelopen weken.
Waarom is dat nou weer een SJW programma?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jeetje mag dat enge woord wel in dat SJW programma ?
AJAX ROTTERDAMquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ADO ALKMAAR JAALJALAJLALAJLAJALJALJALJALA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |