Hier idem ditoquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het begon al met voorlezen toen ze nog heel klein was. Heerlijk vondt ze dat en ik ook.
Ik ga naar mijn nest. Morgen weer op tijd op om het Botoxen der oude lijken te aanschouwen.quote:
Ik vind ze allemaal zo op elkaar gaan lijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:14 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn nest. Morgen weer op tijd op om het Botoxen der oude lijken te aanschouwen.
ja allemaal duck faces...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal zo op elkaar gaan lijken![]()
Slaap lekker!
Je bent een ouwe zeur maar hebt wel gelijk..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:36 schreef snetje het volgende:
Ik weet dat ik een oude zeur kan zijn ...maar kan AUB al dit off topic gelul gewoon naar de SC? ...
Eigenlijk maakt het me geen ene reet uit .. maar waar er 2 verbannen worden voor dingen als dit soort gedrag ... zullen de regels ook voor anderen moeten gelden .... Geen 2 maten meten meer!!! ...
En ik moet ... als ik morgen weer bij wil lezen ... eerst me eigen door dit soort heen ellende heen zwoegen ...
Misselijke kwallebak ...
Klapzeikert ...
Snotsnuivert ...
Zeikersnor ...
Lulletje lampekap ...
Mina plofkop ...
Stumpert ...
Nep reppert ...
Om 9.00 maar gestopt met het lezen en gelijk maar tig cossen overgeslagen ...nadeel is echter dat je niet echt alles meer mee krijgt helaas ...
En dan denk je dat je 's avonds nog even bij kunt lezen ... staat dezelfde haat mik mak er weer ...
Om 9.00 maar gestopt met het lezen en gelijk maar tig cossen overgeslagen ...nadeel is echter dat je niet echt alles meer mee krijgt helaas ...
En dan denk je dat je 's avonds nog even bij kunt lezen ... staat dezelfde haat mik mak er weer ...
Morgen hopelijk een nieuwe leuke frisse COS ... zonder snot commentaren ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je bent een ouwe zeur maar hebt wel gelijk..![]()
Te laat,ik had het al gelezen.quote:
Ja en? ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 02:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te laat,ik had het al gelezen.
Gehoopt dat Snetje sneller was... Now you know my secretquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 02:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Te laat,ik had het al gelezen.
And mine...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 02:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gehoopt dat Snetje sneller was... Now you know my secret
die haat mik mak is iemands mening is nl commentaar op streams en utopianenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:36 schreef snetje het volgende:
Ik weet dat ik een oude zeur kan zijn ...maar kan AUB al dit off topic gelul gewoon naar de SC? ...
Eigenlijk maakt het me geen ene reet uit .. maar waar er 2 verbannen worden voor dingen als dit soort gedrag ... zullen de regels ook voor anderen moeten gelden .... Geen 2 maten meten meer!!! ...
En ik moet ... als ik morgen weer bij wil lezen ... eerst me eigen door dit soort heen ellende heen zwoegen ...
Misselijke kwallebak ...
Klapzeikert ...
Snotsnuivert ...
Zeikersnor ...
Lulletje lampekap ...
Mina plofkop ...
Stumpert ...
Nep reppert ...
Maris geeft de schijnheilige inwoners nog 1 week de kans om ..........quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 05:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, zelfs dit zet ze niet door ......![]()
[ afbeelding ]
Mariska heeft haar 24 uur aangevraagd.
x7gcwfl
Ik had het over hebt moment dat ik poste. Toen was het rustig omdat het super saai was op de streams.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
Voor wat betreft het niet lopen van de COS vandaag? Er is juist vandaag enorm veel gepost. Ja, nu is het wat rustiger maar eerder was het razend druk.
Morguh,quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:34 schreef An_0_Niem het volgende:
GM, Mariska blijft dus?
En hoe was Duracell's date en zit er een vervolg in?
Openboek spelen en haar eerlijk in haar gezicht zeggen hoe ze over haar en Utopia denken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 06:41 schreef formule het volgende:
[..]
Maris geeft de schijnheilige inwoners nog 1 week de kans om ..........wat moeten de schijnheilige inwoners in die week doen dan?
En weer dat vieze groene broekje aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb goed gegokt, zonder beeld en stemgeluid weten dat Jessie opgestaan is
[ afbeelding ]
Ja, zo van een wippie in dat broekjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En weer dat vieze groene broekje aan
Niet alleen kopkaas, ook ingedroogde dikkopjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo van een wippie in dat broekje![]()
Volgens mij zit die vol met kopkaas ondertussen
Mag ook niet gezien worden, is sluikreklame voor de flessen Melkuniequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Het valt me op dat Hiske bijna nooit met blote billen of tijdens het omkleden in beeld is.
Net was ze in de badkamer en trok haar jogging broek uit en gelijk SW
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet alleen kopkaas, ook ingedroogde dikkopjes
Daar heb je een feit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag ook niet gezien worden, is sluikreklame voor de flessen Melkunie
Ja mooi he, en ook dat iedereen van elkaar zegt dat ze hun mening niet durven te zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:46 schreef formule het volgende:
Wat wel grappig is,dat iedereen daar elkaar schijnheilig noemt, achter elkaars rug om
Dan vallen de pisvlekken en remsporen minder opquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En weer dat vieze groene broekje aan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan vallen de pisvlekken en remsporen minder op
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef formule het volgende:
Maris heeft de foto''s weer opgehangen
Al een paar dagen, en hij doet het nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zie nu pas dat ze een dure koffie automaat hebben staan
[ afbeelding ]
Die zag ik gister nog op marktplaats, stond 'n 2ehands voor 1200 euroquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de eerste storing, ik snap ze niet geen geld en dan van die dure koffie gaan drinkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:52 schreef formule het volgende:
[..]
Al een paar dagen, en hij doet het nog
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zag ik gister nog op marktplaats, stond 'n 2ehands voor 1200 euro
Ja, ze moeten wat doen voor de tv beelden Fritsiequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een hoop gedoe voor niks geweest dan met Mariska, eindelijk heeft ze een tv fragment!
Ja was zo'n herrie ding dat apparaat!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staan
Ze zal wel levendige dromen hebben waarin ze keihard werkt om 6 uur. Je weet het niet he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wakker en bijna op , ze heeft de Utopia BS al goed onder de knie, haar eerste leugen dagelijks uitvoerend, Naarje, de levenlang om 6uur opstaander staat nooit meer om 6uur op
[ afbeelding ]
Nee, dat was een ander apparaat, die ging steeds stuk, ik denk dat deze het ook niet lang volhoud,quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal drama om niks dus .......![]()
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 1 - 16 augustus 2019.
x7gcvid
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 2 - 16 augustus 2019.
x7gd3s1
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 3 - 16 augustus 2019.
x7gdbda
En haar laatste leugen, ik ga naar huis echt waar, nee ik ga toch maar niet, staat die al in haar leugentopic?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel levendige dromen hebben waarin ze keihard werkt om 6 uur. Je weet het niet he.
Solly Fritsie, deze zijn veiligquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En bedankt, heb gelijk geen trek meer in m'n ontbijt
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
A zo nou we gaan het zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, dat was een ander apparaat, die ging steeds stuk, ik denk dat deze het ook niet lang volhoud,
Jordie is aangewezen om het apparaat schoon te maken/onderhouden
Geen idee, nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En haar laatste leugen, ik ga naar huis echt waar, nee ik ga toch maar niet, staat die al in haar leugentopic?
Ze heeft een bobbel in haar pendekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En bedankt, heb gelijk geen trek meer in m'n ontbijt
Ik heb haar topic aangevuldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gekeken.
Ze was wel heel snel overgehaald. Ik vond het zo mooi dat ze teleurgesteld was in Utopianen die niet naar haar kwamen kijken. Deze mochten dan ook geen wijntje mee drinken.
Zo opgelost, ff met die douchekop over het muurtje en hij is binnen 10 seconde vertrokkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo nou we gaan het zien.
Jessie loopt naar de wc, das ook lekker als je staat te douchen en iemand naast je zit te knetteren
Dat was dan vast die kleine kutkabouterquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze heeft een bobbel in haar pendek
Wat? Ik was ff in de keukenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:09 schreef Mjelleke het volgende:
Ja Hiske dat doet je vriendin Mariska
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb haar topic aangevuld
De strategie van ratelteef Hiskut was wel duidelijk gisteren met haar indringende gehouwehoer , NaarGeest mocht absoluut de nominaties niet verstoren , haar stemmen moesten nog meetellen .quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
"Als ik naar huis wil dan ga ik naar huis hoor", zegt Maris die gisteren haar 24 uur aanvroeg en binnen een uur besloot te blijven.
Ja, die snapte ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De strategie van ratelteef Hiskut was wel duidelijk gisteren met haar indringende gehouwehoer , NaarGeest mocht absoluut de nominaties niet verstoren , haar stemmen moesten nog meetellen .
O wacht, ik weet het denk alquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:21 schreef 5thencounter het volgende:
De gluiperige paardebek is dik tevreden, ze heeft NaarGeest een week verder geluld zodat ze dinsdag alle stemmen kan wegzuigen en kan Peteren.. slimme zet maar extreem verziekend voor de Bank weer
[ afbeelding ]
Jup.. daarom zit HisKut ook innig tevreden te grijnzen als een debiel.. ze weet dat iedereen veilig isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht, ik weet het denk al
Als Maris blijft en die krijgt veel stemmen, dan zit ze naast Ger op de bank
Ik denk dat His denkt dat ze dan liever Maris naar huis sturen dan Ger
Jammer weer van de stemmingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. daarom zit HisKut ook innig tevreden te grijnzen als een debiel.. ze weet dat iedereen veilig is
Ja weer een nominatie verkloot, het is nu wel zeker dat iedereen veilig op Naartje gaat omdat ze toch al weg wilde , ze geven haar ook nog de borg ermee terugquote:
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja weer een nominatie verkloot, het is nu wel zeker dat iedereen veilig op Naartje gaat omdat ze toch al weg wilde , ze geven haar ook nog de borg ermee terug
Welnee, kijk naar die kop van HisKut, die liegt ook door haar paardebek heenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaal
His denkt dat iemand naar huis gaat met weinig stemmen
Vind het sowieso jammer dat Talpa niet ingrijpt met deze lamlendige groep.. er zit gewoon niets meer bij.. Lex die zegt dat ze gaan vragen of haar zoon joggingbroeken kan kopen.. merel die Botox laat doen op factuurbasis en volgens mij haar moeder laat betalen.. verlang echt naar het begin terug dat ze niets hadden..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaal
His denkt dat iemand naar huis gaat met weinig stemmen
Jahh.. het vertrek van Naartje is gecancelled tot zogenaamd over een weekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een goeie morgen.
Gaat een lange stream dag worden vandaag.
Hoogtepunt? Zoon van Lexc die komt voor de 'film' opnames?
DGK_Tegengas is er ook weer. Hoe was de vakantie?
Ja, die zag ik voorbij komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. het vertrek van Naartje is gecancelled tot zogenaamd over een week
Kluitje roomboter eroverheen smeren, maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik voorbij komen.
Zit ik dan met m'n drooge hema cake
Komt ook dat er werkelijk niemand in zit die daadwerkelijk iets kan of positieve kwaliteiten heeft. Het is nu een opvang van uitvallers in de buitenwereld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vind het sowieso jammer dat Talpa niet ingrijpt met deze lamlendige groep.. er zit gewoon niets meer bij.. Lex die zegt dat ze gaan vragen of haar zoon joggingbroeken kan kopen.. merel die Botox laat doen op factuurbasis en volgens mij haar moeder laat betalen.. verlang echt naar het begin terug dat ze niets hadden..
Je weet wel geen wetten en geen regels (was dat maar zo)quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
Toch raar dat Bewoners familie van anderen kunnen uitnodigen voor fauwekulletjes
mentaal is ze 7 jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hello kitty shirt van Lexc, en die is 49?
worden 3 laffe stemmen, die uitgedeeld zullen worden als "positieve stemmen" Ik gok op Mylene, omdat ze minder op bed moet liggen, shelley, meer moet doen voor de markt en dylan, meer moet tekenenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kijk eigenlijk alweer uit naar dinsdag , dan mag Naartje in iedergeval 3x haar gram gaan halen met haar 3 stemmen, aangezien ze een tyfushekel haft alle alle wijven daar, behalve Dre mag ze nog even los, misschien is dat haar afscheidskadootje wel
Hopelijk heeft ie zojuist gelezen dat zijn bitcoins geen moer meer waard zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
En volgens mij leest hij de Cos op de telefoonquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige bewoners.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
Toch raar dat Bewoners familie van anderen kunnen uitnodigen voor fauwekulletjes
Bedanktquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal drama om niks dus .......![]()
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 1 - 16 augustus 2019.
x7gcvid
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 2 - 16 augustus 2019.
x7gd3s1
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 3 - 16 augustus 2019.
x7gdbda
Sorry, nog een verzoekje van mijn kant dan ook en niet alleen voor jou..Ik wil me niet verdiepen in bijnamen, daarvoor kan ik te weinig op de Cos...Please??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
"Dag figurant" Hipske over snotkokert als ie de haar studio uit loopt![]()
Ik vraag me af hoe deze mensen buiten zijn..Het kan wel eens heel erg anders zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:21 schreef mazaru het volgende:
Shelley vind Jessie een toffe vent. Af en toe wel vervelend maar hij is okay. Hiske vraagt met wie ze het liefst in de buitenwereld een avondje zou gaan stappen.
Shelley zegt dat ze daar geen antwoord op gaat geven want ze wil ze allebei hierbuiten nog zien.
Hiske het liefst met Adriaan. Maar met Jessie zou het wel een feestje worden zegt ze.
Ik denk net als wij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe deze mensen buiten zijn..Het kan wel eens heel erg anders zijn
Gaat er van uit dat als er snotsnuiivert of soort gelijke bijnamen voorbij komen dat het over de penningmeester gaat. Z;n ouders hebben hem Jessie genoemd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sorry, nog een verzoekje van mijn kant dan ook en niet alleen voor jou..Ik wil me niet verdiepen in bijnamen, daarvoor kan ik te weinig op de Cos...Please??
Ja dat bedoel ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk net als wij.
Bij iedereen die zo onder de loep ligt zal commentaar komen. We zijn allemaal maar mensen.
Ik zie in Jessie niet echt een feestnummerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:21 schreef mazaru het volgende:
Shelley vind Jessie een toffe vent. Af en toe wel vervelend maar hij is okay. Hiske vraagt met wie ze het liefst in de buitenwereld een avondje zou gaan stappen.
Shelley zegt dat ze daar geen antwoord op gaat geven want ze wil ze allebei hierbuiten nog zien.
Hiske het liefst met Adriaan. Maar met Jessie zou het wel een feestje worden zegt ze.
ik in Hiske ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
Ik zie in Jessie niet echt een feestnummer
Je hoeft het niet te vertalen, maar bedankt..maar soms moet ik het helemaal ontcijferen en doe ik langer over het teruglezen...Niet altijd kan ik die bijnamen volgen..En niet altijd zijn ze grappig ook...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaat er van uit dat als er snotsnuiivert of soort gelijke bijnamen voorbij komen dat het over de penningmeester gaat. Z;n ouders hebben hem Jessie genoemd.
En al die verschillende mensen maakt het ook leuk om naar te kijken. Je moet het zien als een gerecht. Daar horen verschillende kruiden en specerijen in.quote:
En ik las dat de zoon van Lex mee speelt in de film van Shel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vind het sowieso jammer dat Talpa niet ingrijpt met deze lamlendige groep.. er zit gewoon niets meer bij.. Lex die zegt dat ze gaan vragen of haar zoon joggingbroeken kan kopen.. merel die Botox laat doen op factuurbasis en volgens mij haar moeder laat betalen.. verlang echt naar het begin terug dat ze niets hadden..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik las dat de zoon van Lex mee speelt in de film van Shel?
Morgen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik las dat de zoon van Lex mee speelt in de film van Shel?
Oh, goh dat het mocht!quote:
Komt haar bezoek morgen of vandaag?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
vieze merel praat tegen onscadeautjes alles voor morgen. maar geen geld
morgen, vandaag btxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt haar bezoek morgen of vandaag?
Als je een grote bek hebt, heb je geen geld nodig!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
morgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt haar bezoek morgen of vandaag?
thanks! Maar ik las net morgen.quote:
thanks. had gehoopt vandaag, waren we daar ook vanaf.quote:
Vast uit eigen voorraad, want inderdaad geen geldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:43 schreef mazaru het volgende:
Merel zag een mega grote roofvogel! Whhoooooooooo hij was supergroot!!
Ik denk dat ze een buizerd zag die op zoek was naar een ontbijtje
[ afbeelding ]
Hier valt het nog mee (in ieder geval op dit beeld) In het franterpalace is het angtaanjagend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:46 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar toch ontzettend vies. Maar dan ook echt overal. Hoe kunnen ze zo leven? Ik zou de hele dag door jeuk hebben![]()
[ afbeelding ]
Buizerd zag in Merel 'n uitgebreid ontbijtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:43 schreef mazaru het volgende:
Merel zag een mega grote roofvogel! Whhoooooooooo hij was supergroot!!
Ik denk dat ze een buizerd zag die op zoek was naar een ontbijtje
[ afbeelding ]
Walgelijk kind! Ben wel benieuwd wat mama Merel allemaal te zeggen heeft. Zal wel als eerste een compliment geven over de Botoxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:41 schreef sjampoeh het volgende:
merel; ohhhh heeerlijk ik hou zo van douchennnnnnnnn
aandachtstrekker .. ps voor dr echt wel
Ja echt he, ik denk dat het gemiddelde kraakpand er netter uitziet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:46 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar toch ontzettend vies. Maar dan ook echt overal. Hoe kunnen ze zo leven? Ik zou de hele dag door jeuk hebben![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat komt Botoxmevrouw?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:49 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Walgelijk kind! Ben wel benieuwd wat mama Merel allemaal te zeggen heeft. Zal wel als eerste een compliment geven over de Botox
Botox komt 11:30.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe laat komt Botoxmevrouw?
oja vandaag ? en niemand die er op tegen is ? niet te gleuve .quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:49 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Walgelijk kind! Ben wel benieuwd wat mama Merel allemaal te zeggen heeft. Zal wel als eerste een compliment geven over de Botox
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Botox komt 11:30.
Hoorde net een bedrag van ¤50,-
voorrrijkosten zeker. john de mol betaald wel. alles voor zijn sterren ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Botox komt 11:30.
Hoorde net een bedrag van ¤50,-
Doet moeders het ook?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voorrrijkosten zeker. john de mol betaald wel. alles voor zijn sterren ?ik heb er geen woorden voor dat haar moeder zelf dat kind heeft geleerd dat je al zo jong botox moet nemen. WALGELIJK.
Nu snap ik waarom sommige mensen veel schuimpjes hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef formule het volgende:
Een kennis van mij kijkt alleen de TV uitzendingen, en die vindt Maris de ''normaalste'' daar![]()
Ik begon maar over wat een lekker weertje
O... hoort vast bij de opvoeding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja de vorige keer zei ize n de trant van,moet je niet nodig weer botox ofzo
Hahaha dat snap ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als het zo goedkoop is, dan twijfel ik er niet aan
Hij heeft ook zoveel gedaan de laatste tijd ..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:56 schreef formule het volgende:
Als Gerrit gaapt, doet het zeer in zijn nek
Ik hoop op een mislukking.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voorrrijkosten zeker. john de mol betaald wel. alles voor zijn sterren ?ik heb er geen woorden voor dat haar moeder zelf dat kind heeft geleerd dat je al zo jong botox moet nemen. WALGELIJK.
Ik denk altijd, wat voor een leven hebben vrouwen gehad, die zo jong beginnen... Want het leven tekent ...Ik vind dat soms juist heel mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O... hoort vast bij de opvoeding.
ja stiekem hoopt iedereen dat volgens mij ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik hoop op een mislukking.....
Wat doen ze dan met die kleding? Verkeerd wassen of opvreten???quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:00 schreef formule het volgende:
Lex heeft geen leuke kleren ( kleding) meer
Hoeft dan nooit meer botox. Alle spieren definitief dood.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
voor die ¤50 mag Merel 'n half uur in de Botoxvijver drijven......... Face Down
ken je die grap dat maris ging ? die ging niet (ze blijft nog 1 weekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:01 schreef Chanel5 het volgende:
Maris ging toch weg of heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ken je die grap dat maris ging ? die ging niet (ze blijft nog 1 week)
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ken je die grap dat maris ging ? die ging niet (ze blijft nog 1 week)
kent cees haar wel eigenlijk ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...
Ze kan toch bij haar ouders? Cees zou gek worden. De verhalen die ze dan te vertellen heeft, zullen niet van de lucht zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...quote:
Die kent GJ ook, nou dan weet je het wel.quote:
Match Made in hellquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shel zet haar hoofd steeds strakker, en arroganter.
Als Hiske niks doet doet Shelley ook niks.
Ze is toch ook niet dakloos toevallig??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kan toch bij haar ouders? Cees zou gek worden. De verhalen die ze dan te vertellen heeft, zullen niet van de lucht zijn.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shel zet haar hoofd steeds strakker, en arroganter.
Als Hiske niks doet doet Shelley ook niks.
Yep, huis had ze opgezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet dakloos toevallig??
Alles en iedereen moet wijken of aanpassen naar Maris, zo is ze opgevoed!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind Hiske niet zo erg, Shelley wel die denkt echt dat ze als wereldster naar buiten stapt.quote:
In beslag genomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...
Heel eigenaardig was wel dat Mariska gisteren zei geen sleutel te hebben van haar appartement, heeft ze haar huis verhuurd of iets?
Ik heb dat gevoel bij haar ook inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef sjampoeh het volgende:
fran doucht heel lang , maar ze blijft viezzzzz
Precies dat laat ze over aan het klootjesvolk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ja, viel mij ook op. Ik dacht toen...... jij bent echt geen aanpakker, in die zin van het voortouw nemen,
Ja, alles opgezegd..... ze heeft niets...quote:
nah... liever lui dan moe en niet weten hoe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Precies dat laat ze over aan het klootjesvolk.
serieus ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik vind Hiske niet zo erg, Shelley wel die denkt echt dat ze als wereldster naar buiten stapt.
Mooi, laat haar maar even flink rotzooi maken onder dat bed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stream 3.
Volgens mij zit daar nog een kip onder het bed
Ooit, in Haarlem en die stond te koop...of die verkocht is, geen idee..Maar ik probeer het te volgen, maar ik snap dat mens echt niet meerquote:
1 flipje per dag tegen Merel is ruim voldoende voor mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
serieus ?
gisteren in de uitzending viel me op dat ze bijna in elke scene met haar kop ertussen staat. Maar wel zonder mening uiteraard. oh nee, 1 flipje tegen merel
Ik heb haar horen zeggen dat ze haar huis had opgezegd. Weet niet ze hierin ook tegenstrijdige berichten uitte. Baan had ze ook opgezegd.quote:
Ik heb de moed ook al opgegeven, ze heeft een Januskop in het kwadraatquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ooit, in Haarlem en die stond te koop...of die verkocht is, geen idee..Maar ik probeer het te volgen, maar ik snap dat mens echt niet meer
Degene die op haar huis past is op vakantie daarom heeft ze geen huissleutel en telefoon, beweert Mariskaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...
Heel eigenaardig was wel dat Mariska gisteren zei geen sleutel te hebben van haar appartement, heeft ze haar huis verhuurd of iets?
Ze is echt niet goed bij haar hoofd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat ze haar huis had opgezegd. Weet niet ze hierin ook tegenstrijdige berichten uitte. Baan had ze ook opgezegd.
Ze kan altijd nog naar Turkije daar staat alles klaar voor haar!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat ze haar huis had opgezegd. Weet niet ze hierin ook tegenstrijdige berichten uitte. Baan had ze ook opgezegd.
Ow ik weet nog een lekker goedkope sleutelmaker voor dr (1100 euro)...ff belluhhquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Degene die op haar huis past is op vakantie daarom heeft ze geen huissleutel en telefoon, beweert Mariska
Je zou toch bijna gaan uitpluizen wat er wel of niet waar isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Degene die op haar huis past is op vakantie daarom heeft ze geen huissleutel en telefoon, beweert Mariska
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog naar Turkije daar staat alles klaar voor haar!
Wat wil ze nog meer dan!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:
[..], inclusief haar favoriete wijntje
Oja,.... Ik hoorde haar gisteren ook iets zeggen over een de bank., maar dat er niets meer op staat.... Het ging vast over iets anders, maar ik dacht .... oh... wat zielig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog naar Turkije daar staat alles klaar voor haar!
Soms verdwijnt geld als sneeuw voor de zon...Zeker als je in de schuldsanering zou zitten, aanname hoor, het zou een verklaring kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja,.... Ik hoorde haar gisteren ook iets zeggen over een de bank., maar dat er niets meer op staat.... Het ging vast over iets anders, maar ik dacht .... oh... wat zielig.
Zal het vast verkeerd gehoord hebben, want dat lijkt mij niet, want Talpa zal sowieso al overgemaakt hebben.
Plus het feit dat als je zo goed bent als Mariska heb je in no time weer een fortuin bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja,.... Ik hoorde haar gisteren ook iets zeggen over een de bank., maar dat er niets meer op staat.... Het ging vast over iets anders, maar ik dacht .... oh... wat zielig.
Zal het vast verkeerd gehoord hebben, want dat lijkt mij niet, want Talpa zal sowieso al overgemaakt hebben.
Ze heeft al weken niet gejankt!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
Vergeet niet te shinen he![]()
[ afbeelding ]
Maar ik weet het niet, het was zo'n warrige praat weer en er werd niet verder op ingegaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Soms verdwijnt geld als sneeuw voor de zon...Zeker als je in de schuldsanering zou zitten, aanname hoor, het zou een verklaring kunnen zijn
Al die plaatjes in nek, handen enz...en dat mondje...Nee de nieuwe Doutze wordt ze nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
Vergeet niet te shinen he![]()
[ afbeelding ]
Shel is niet dom, dat mag je niet zeggen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een vloerkleed vegen![]()
Als dom zijn pijn deed.
Liep Shel met een morfine pomp rond.
Dat was ook vaag over die uitkering, maar ze brengt het toch naar voren, per ongeluk, denk ik dan..Je kunt niet 24/7 liegen en een rol spelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet, het was zo'n warrige praat weer en er werd niet verder op ingegaan.
Merel zocht ook al naar de stofzuiger om de boot op te fluffen, maar de stofzuigerzakken kon ze niet vinden. Weet niet of het daarom is, maar dit doen ze vaker en het is gemakkelijker natuur, want dan hoeft het niet echt schoon te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een vloerkleed vegen![]()
Als dom zijn pijn deed.
Liep Shel met een morfine pomp rond.
Net samen met His die Tattoo-stoel verplaatsen, Hiske sjouwt zich 'n breuk en Sherry hieldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ja, viel mij ook op. Ik dacht toen...... jij bent echt geen aanpakker, in die zin van het voortouw nemen,
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net samen met His die Tattoo-stoel verplaatsen, Hiske sjouwt zich 'n breuk en Sherry hield
die stoel alleen vast maar geen grammetje getild
Ze stond achter in de rij met uitdelen van hersensquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Shel is niet dom, dat mag je niet zeggen!
Dat mens hangt ook van leugens aan elkaar volgens mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Boerka van PerrySport?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:32 schreef Lelie68 het volgende:
Eindelijk heeft Merel iets fatsoenlijks aan
O, das vreemd, Shel vertelde gisteren dat de eventuele filmster pas tegen 17 uur kon. Dat was veel te laat zei die film mevr dan zijn ze al wegquote:
Ja, raar tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Ik las ook zoiets, maar vaag hoor.
In a3 ook niet. Die gaat alleen maar zeiken over de meest pietluttig dingen, denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
Ik zie in Jessie niet echt een feestnummer
Ze kijkt wel lekker uit, ze is toevallig wel een ster toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net samen met His die Tattoo-stoel verplaatsen, Hiske sjouwt zich 'n breuk en Sherry hield
Ja daar kon ze ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze stond achter in de rij met uitdelen van hersens
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Viel mij ook op bij een ander filmpje waar iedereen aan het tillen was.... Je zag dat ze bijna niets optilde
quote:
Ik zie haar over een week nog steeds niet oprotten hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Iemand stukje drooge hema cake?
Heb ik huis gehaald om te vieren dat naariska naar huis zou gaan vandaag.
Blowen alleen maar blowen daar droomt hij van, en ik denk dat ie dat ook veel(teveel) doet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:35 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
In a3 ook niet. Die gaat alleen maar zeiken over de meest pietluttig dingen, denk ik.
Ze liep bij het UWV, hopelijk heeft ze dat goed geregeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat was ook vaag over die uitkering, maar ze brengt het toch naar voren, per ongeluk, denk ik dan..Je kunt niet 24/7 liegen en een rol spelen
Dat gaat ze niet doen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat mama Merel het vermogen heeft om haar dochter met beide pootjes op de grond te zetten..
Ik heb zo het bange voorgevoel dat Mamamerel alles geweldig vindt wat haar dochter doet, helemaal tevreden is met Jessie als schoonzoon en ontzettend trots is op de positie van haar dochter in Utopia.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat mama Merel het vermogen heeft om haar dochter met beide pootjes op de grond te zetten..
Ik weet het niet, die vrouw zal toch ook de nodige bagger horen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo het bange voorgevoel dat Mamamerel alles geweldig vindt wat haar dochter doet, helemaal tevreden is met Jessie als schoonzoon en ontzettend trots is op de positie van haar dochter in Utopia.....
als het net zo'n typje is als Merel zelf, zullen niet veel mensen het aandurven om iets negatiefs over Merel te zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die vrouw zal toch ook de nodige bagger horen..
Altijd opvallend, dat gedrag wat ze dan laten zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:45 schreef Lelie68 het volgende:
Duidelijk de dagen voor de stemmingen.. iedereen duidelijk vriendelijk tegen elkaar en slijmen maar
Net als de moeder van Shelley en de moeder van Franny etc. Die moeders zijn allemaal idolaat van hun oogappeltjes en die kunnen eenvoudig geen kwaad doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat mama merel net zo'n bagger karakter heeft als haar dochter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik betwijfel of het niet schadelijk is.................quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:58 schreef Klapskaats het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 augustus 2019 10:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Blowen alleen maar blowen daar droomt hij van, en ik denk dat ie dat ook veel(teveel) doet.
[/quote
Aan zijn gedrag te zien zou je denken dat die hersencellen van hem al zwaar zijn aangetast. Maar volgens hem is cannabis niet schadelijk voor je.
Maar ja.... dat krijg je als je je lagere school niet hebt afgemaakt.
Maar dat boeit niet want het werkt voor haar dochter , die krijgt alles wat ze wil, jammer dan voor de passanten in haar leven, kijk naar Billy, die zat uiteindelijk in een penthouse in utopiaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap dat gejank niet dat ze naar huis willen, en dan toch weer blijven. Om vervolgens weer te gaan janken dat ze naar huis willen, ze niet gelukkig zijn daar en dan toch blijvenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik zie haar over een week nog steeds niet oprotten hoor.
Die gaat tegen die tijd weer zielig lopen doen.
Figuren die zo reageren, moet de febo meteen er uit trappen. Zielig zeiken doe je maar lekker thuis.
Mama Merel heeft haar dochter verpest, door en door verwend en schijnbaar altijd haar zin gegeven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat gejank niet dat ze naar huis willen, en dan toch weer blijven. Om vervolgens weer te gaan janken dat ze naar huis willen, ze niet gelukkig zijn daar en dan toch blijven
afdwingen dat ze meer mogen of Krijgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat gejank niet dat ze naar huis willen, en dan toch weer blijven. Om vervolgens weer te gaan janken dat ze naar huis willen, ze niet gelukkig zijn daar en dan toch blijven
Ik ken er wel meer die niet helemaal meer sporen door drugs gebruikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:00 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het niet schadelijk is.................
Als ik Adje zie denk ik dat ie zwaar beschadigd is.
Ja das waar, en levert weer emo tv opquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht??
Ja, denk je echt dat dat helpt, wat is Maris er mee opgeschoten dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:06 schreef goldback het volgende:
[..]
afdwingen dat ze meer mogen of Krijgen
Ze veegt de silo aan en gooit alles op een hoop en schreeuwt hebben we een stoffertje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:08 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een onuitstaanbaar sekreet is die Shel toch
Oh god, krijgen we dat weer. Hooivorken en Fakkels uit de kast want cannabis is wel schadelijk want dat zeiden m'n ouders ook altijd ..... zuchtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer die niet helemaal meer sporen door drugs gebruik
9 van de 10 zijn van het padje af
Daar moet de febo dan eens korte metten mee maken, meteen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:06 schreef goldback het volgende:
[..]
afdwingen dat ze meer mogen of Krijgen
Het lijkt net een Utopiaan Chanelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, ze heeft, volgens zichzelf, altijd gelijk.
Keep het cool men, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer. Hooivorken en Fakkels uit de kast want cannabis is wel schadelijk want dat zeiden m'n ouders ook altijd ..... zucht
Daar hoef je niet van te zuchten hoor, gewoon zelf weten of je beschadigd wil worden of niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer. Hooivorken en Fakkels uit de kast want cannabis is wel schadelijk want dat zeiden m'n ouders ook altijd ..... zucht
Verrék, dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En volgens mij leest hij de Cos op de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |