quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Botox komt 11:30.
Hoorde net een bedrag van ¤50,-
voorrrijkosten zeker. john de mol betaald wel. alles voor zijn sterren ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Botox komt 11:30.
Hoorde net een bedrag van ¤50,-
Doet moeders het ook?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voorrrijkosten zeker. john de mol betaald wel. alles voor zijn sterren ?ik heb er geen woorden voor dat haar moeder zelf dat kind heeft geleerd dat je al zo jong botox moet nemen. WALGELIJK.
Nu snap ik waarom sommige mensen veel schuimpjes hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef formule het volgende:
Een kennis van mij kijkt alleen de TV uitzendingen, en die vindt Maris de ''normaalste'' daar![]()
Ik begon maar over wat een lekker weertje
O... hoort vast bij de opvoeding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja de vorige keer zei ize n de trant van,moet je niet nodig weer botox ofzo
Hahaha dat snap ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als het zo goedkoop is, dan twijfel ik er niet aan
Hij heeft ook zoveel gedaan de laatste tijd ..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:56 schreef formule het volgende:
Als Gerrit gaapt, doet het zeer in zijn nek
Ik hoop op een mislukking.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voorrrijkosten zeker. john de mol betaald wel. alles voor zijn sterren ?ik heb er geen woorden voor dat haar moeder zelf dat kind heeft geleerd dat je al zo jong botox moet nemen. WALGELIJK.
Ik denk altijd, wat voor een leven hebben vrouwen gehad, die zo jong beginnen... Want het leven tekent ...Ik vind dat soms juist heel mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O... hoort vast bij de opvoeding.
ja stiekem hoopt iedereen dat volgens mij ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik hoop op een mislukking.....
Wat doen ze dan met die kleding? Verkeerd wassen of opvreten???quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:00 schreef formule het volgende:
Lex heeft geen leuke kleren ( kleding) meer
Hoeft dan nooit meer botox. Alle spieren definitief dood.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
voor die ¤50 mag Merel 'n half uur in de Botoxvijver drijven......... Face Down
ken je die grap dat maris ging ? die ging niet (ze blijft nog 1 weekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:01 schreef Chanel5 het volgende:
Maris ging toch weg of heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ken je die grap dat maris ging ? die ging niet (ze blijft nog 1 week)
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ken je die grap dat maris ging ? die ging niet (ze blijft nog 1 week)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |