abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188486902

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188486903
>>> Deze weken naar de stemming zijn echte mood killers. Ik kan er weinig van maken. <<<<<

Dagsluiting. De titel voor vandaag: Jessie is er klaar mee. Maris naar huis?

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.

Half elf. De dagsluiting is er uit en ik ben er effe klaar ermee. Gezeur over het stemmen is vervelend en niet vermaak om naar te kijken. Maar ja er is altijd weer morgen. Ga nog effe wat anders kijken.

In een vorige Cos zijn filmpjes te vinden van de toestanden gisteren: Topicreeks: [COS-UTO2 #1] Wat een HUFTERS!!!

Kwart voor elf. Gerrit, Franny en Mylene bij het bankje. Over hoe het verder moet en waar Merel zich mee bemoeit.

Elf uur. Mylene en Franny spelen in de silo met de smartphone. Uiteraard selfies maken en met filters. Ze hebben de grootste lol. Ze giebelen wat af. Dan vertrekken ze naar Franterpalace waar ze gaan slapen. Maar ze horen een vogel waar van ze denken dat het een uil is. Franny heeft nog nooit een uil gezien zegt ze. Ze gaan door naar het huisje. Ze praten nog wat en gaan slapen. Iedereen lijkt naar bed behalve Dyl want die zit achter de computer. Brandon is misschien nog wel bezig in het badhuis. Maar geen stream erop dus aanname.

Vrijdagmiddag 12 uur. De hit productie ellende gaat maar door. Remco heeft een andere producer voor ze. Blijft de grote Jessie flopshow.

Kwart over. De juffouw van de dansles, een struise surinaamse, voor Franny is binnen. Ze gaan zo beginnen. Nu maar hopen dat het op stream is. Ze beginnen met een warming up. En over naar andere streams. Nu liggen ze in de kuil. Franny gaat yogamatjes halen want op de stenen is het lastig liggen en oefenen. Mylene en Andrea kijken toe vana de picnictafel waar ze hun lunch zitten te eten. Andrea is klaar en gaat haar bord wegbrengen. Mylene blijft zitten. En het dansen verdwijnt uit beeld en we krijgen bouw en boekhoud streams te zien. Shit! Kwart voor twee vertekt de dansjuf. Ik heb er nauwelijks iets van gezien. Was er nog wel vroeg voor opgestaan om hier naar te kijken. Nogmaals shit!

Half een.

ANTPQ-36 schreef de volgende observatie over Gerrit:

Ik vind het wel sneu voor GG. :N :N
Hij kwam binnen om de centen te doen. Mag nie meer.
Toen wou hij fotograaf worden. Mag nie meer.
Toen wou Shellyt batsen. Mag nie meer.
Toen wou ie DJ worden. Mag nie meer.
Toen wou die een zomerhit. Mag nie meer.
Alles pakken ze van hem af, arme drommel :? O-)

Einde bericht.

Een uur. De film perikelen gaan ook nog steeds door. Gezeur over figuranten en hoofdrol spelers. Er staat nu een kippenhok op de verdieping van de silo die als gevangenis wordt gebruikt voor de film.

Twee uur. Shelley gaat Jordie de zoon van Lexy vragen om een rol in de film te spelen. Ze had hem zijn telefoonnummer ontfutseld bij zijn laatste bezoek. Het moet een verrassing worden ook voor Lexy. Dit vind ik een leuke ontwikkeling als het door gaat. Ze belt en Jordie wil wel. Jordie komt morgenmiddag om half vijf.

Half drie. Debbie Rijnders is binnen. Van de Tinley academie voor dierenfluisteraars. Dick is niet gestoord maar vertoont normaal hanengedrag. Dick mag blijven. Gelakte teennagels zijn voor kippen het ultieme geluk volgens Debby.

Kwart voor drie. Mariska gaat naar huis. Het is allemaal de schuld van de mensen daar. Ze kiest voor haar eigen geluk thuis. Mooi opgelazerd met dat wijf. Wat zal ze een klap krijgen als ze thuis nog even wat bekijken of lezen over haar Utopia verblijf. Nou Mariska kom maar gezellig op FOK! kijken wat je fans over je schreven. Je eigen topic op FOK! is toch wel het ultieme wat je als Utopiaan kan bereiken. Daar zit je dan als sfeermaker, die de sfeer totaal vergalde, lekker thuis met je flesjes wijn te zuipen tot je om pleurt. Hopelijk is je wijnleverancier al weer terug van vakantie anders moet je naar de L. voor nog goedkoper bocht.

Half vier. De audities voor de titelsong zijn nu bezig. Adriaan maakt er gelijk grappen over. Jens maakt er ook een lolletje van. Franny doet het heel zacht. Maar eigenlijk nemen ze gezamelijk Shelley in de maling.

Kwart over vier. Adriaan klimt in een boom. Brandon scheert zich. Shelley en Hiske proberen Maris over te halen om te blijven. En ze lullen en lullen zich krom. Maris blijft erbij want ze blijft. De twijfel is wel toegeslagen. Om vijf uur moet ze achter haar keus gaan maken. En SL.

Vijf uur. Eerst nog even roken en dan naar achter. Wat gaat ze doen blijft de vraag. Ze denkt over wijn met Cees drinken. Jessie denkt dat op een petertje er niet in zit.

Vijf voor half zes. Maris is terug. Maris gaat naar de tent en checked haar make up. Vervolgens wandelt ze naar de buitenbar en jat een fles wijn. Ze blijft nog een week en als er niks verandert is gaat ze weg. Wat een deceptie deze hele schijnvertoning.

Zes uur. Merel en Franny zitten geheimzinnig op fluisterende toon te smoezen in het Franterpalace. Niet te verstaan die twee.

Kwart voor zeven. Brandon wacht bij de poort op zijn date met een meisje. Daphne komt het hek binnen. Ze komt uit Rotterdam Zuid. Ze is gebracht door vrienden met de auto. Ze heeft geen rijbewijs. Daphne vindt geiten wel leuk. Ze woont op zichzelf. Haar vrienden zijn nu in Hilversum de boel aan het verkennen. Ze doet iets in het onderwijs als onderwijsassistente of zoiets. Volgend jaar een kleuterklas. En ze heeft nog twee zusjes die een twee eiige tweeling zijn.

Kwart over acht. Ze praten en praten maar. Ik ga weer naar SL's verlangen om maar even dat gekwaak niet te horen. De bar koelkasten staan al dagen uit. De Kaassoufflés zijn uiteraard ontdooid en ze stinken als de pest. Maar in een andere vriezer zijn er nog bevroren exemplaren te vinden. Dat wordt weer een frituurfeestje in de silo. Een vette bek voor wie maar wil.

Half negen. Jordy heeft zijn column voor de Gaykrant klaar.

Negen uur. Het pokeren is begonnen. Daphne is vertrokken naar Rotterdam. Brandon had een leuke ontmoeting. Hij had buiten nog nooit een date gehad.

Half tien. Shelley staat weer spelletjes te spelen met Gerrit. Ze is geil en aangezien ze geen slet is blijft Gerrit de aanwezige golden cock de enige die haar kan doen daar. Want ze wil vast geen Franny zijn. Die lul van een Gerrit trapt er elke keer weer in.

Kwart voor tien. Ze zitten weer te stoken tegen Maris uiteraard onder aanvoering van Merel. Lexy wil niet achterblijven en gaat morgen vragen stellen aan Maris.

Kwart over tien. Ze gaan pokeren. Adriaan, Merel, Gerrit, Jens, Jordy, Jessie, Andrea, Franny en Dylan. Hier kunnen ze me nog geen minuut mee amuseren.

Half elf. Jordy haakt af. Hij is net zo verveeld als de Cos. Er gaan er meer naar bed via het badhuis.

Kwart voor twaalf. Het pokeren gaat nog steeds door. Ik heb er genoeg van. De dagsluiting moet nog 100 berichten wachten.

Nieuwe filmpjes in SV.

Agenda.

Elke Vrijdag: Pizza eten bij Mariskas Pizzapaleis met vrije toegang.
Zaterdag 17 augustus: Botox behandeling om 11.30
Zondag: Film opnamen Lorenzo.
Zondag: Familiebezoek Merel. Dank je FF.
Dinsdag 20 augustus wordt er weer gestemd. ANTPQ36 maakte het volgende: https://docs.google.com/s(...)aSM/edit?usp=sharing
31 augustus krijgt Franny bezoek. Dank je FF.
Mariska heeft op 1 september ook haar bezoek.Dank je DGK.
1 September om 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
5 Oktober: Bezoek Brandon. Dank je FF.

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
pi_188486905
Vast een....oude ziel.......................TT
pi_188486915
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:10 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Het begon al met voorlezen toen ze nog heel klein was. Heerlijk vondt ze dat en ik ook.
Hier idem dito *;
pi_188486921
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:13 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Hier idem dito *;
Ik ga naar mijn nest. Morgen weer op tijd op om het Botoxen der oude lijken te aanschouwen.
pi_188486990
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:14 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik ga naar mijn nest. Morgen weer op tijd op om het Botoxen der oude lijken te aanschouwen.
Ik vind ze allemaal zo op elkaar gaan lijken |:(

Slaap lekker!
pi_188486995
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:33 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal zo op elkaar gaan lijken |:(

Slaap lekker!
ja allemaal duck faces... :+
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 01:36:30 #8
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188487004
Ik weet dat ik een oude zeur kan zijn ...maar kan AUB al dit off topic gelul gewoon naar de SC? ...

Eigenlijk maakt het me geen ene reet uit .. maar waar er 2 verbannen worden voor dingen als dit soort gedrag ... zullen de regels ook voor anderen moeten gelden .... Geen 2 maten meten meer!!! ...

En ik moet ... als ik morgen weer bij wil lezen ... eerst me eigen door dit soort heen ellende heen zwoegen ...

Misselijke kwallebak ...
Klapzeikert ...
Snotsnuivert ...
Zeikersnor ...
Lulletje lampekap ...
Mina plofkop ...
Stumpert ...
Nep reppert ...

Om 9.00 maar gestopt met het lezen en gelijk maar tig cossen overgeslagen ...nadeel is echter dat je niet echt alles meer mee krijgt helaas ...

En dan denk je dat je 's avonds nog even bij kunt lezen ... staat dezelfde haat mik mak er weer ... :N

[ Bericht 0% gewijzigd door snetje op 17-08-2019 01:43:48 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188487041
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:36 schreef snetje het volgende:
Ik weet dat ik een oude zeur kan zijn ...maar kan AUB al dit off topic gelul gewoon naar de SC? ...

Eigenlijk maakt het me geen ene reet uit .. maar waar er 2 verbannen worden voor dingen als dit soort gedrag ... zullen de regels ook voor anderen moeten gelden .... Geen 2 maten meten meer!!! ...

En ik moet ... als ik morgen weer bij wil lezen ... eerst me eigen door dit soort heen ellende heen zwoegen ...

Misselijke kwallebak ...
Klapzeikert ...
Snotsnuivert ...
Zeikersnor ...
Lulletje lampekap ...
Mina plofkop ...
Stumpert ...
Nep reppert ...

Om 9.00 maar gestopt met het lezen en gelijk maar tig cossen overgeslagen ...nadeel is echter dat je niet echt alles meer mee krijgt helaas ...

En dan denk je dat je 's avonds nog even bij kunt lezen ... staat dezelfde haat mik mak er weer ... :N

Je bent een ouwe zeur maar hebt wel gelijk.. ;) :*
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188487099

[ Bericht 100% gewijzigd door Straatverlichting op 17-08-2019 02:04:06 ]
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 02:07:52 #11
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188487148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:47 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Je bent een ouwe zeur maar hebt wel gelijk.. ;) :*
Morgen hopelijk een nieuwe leuke frisse COS ... zonder snot commentaren ... ;)
pi_188487151
quote:
Te laat,ik had het al gelezen. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 02:09:23 #13
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188487161
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 02:08 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ja en? ...
pi_188487185
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 02:08 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Gehoopt dat Snetje sneller was... Now you know my secret :P
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 03:07:29 #15
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_188487346
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 02:12 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Gehoopt dat Snetje sneller was... Now you know my secret :P
And mine...
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_188487532
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:36 schreef snetje het volgende:

Misselijke kwallebak ...
Klapzeikert ...
Snotsnuivert ...
Zeikersnor ...
Lulletje lampekap ...
Mina plofkop ...
Stumpert ...
Nep reppert ...

die haat mik mak is iemands mening is nl commentaar op streams en utopianen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 05:51:53 #17
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188487538
Goedemorgen, zelfs dit zet ze niet door ...... c_/

Mariska heeft haar 24 uur aangevraagd.
x7gcwfl
.
pi_188487569
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 05:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, zelfs dit zet ze niet door ...... c_/

[ afbeelding ]
Mariska heeft haar 24 uur aangevraagd.
x7gcwfl
Maris geeft de schijnheilige inwoners nog 1 week de kans om .......... -O- wat moeten de schijnheilige inwoners in die week doen dan?
pi_188487585
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
Voor wat betreft het niet lopen van de COS vandaag? Er is juist vandaag enorm veel gepost. Ja, nu is het wat rustiger maar eerder was het razend druk.
Ik had het over hebt moment dat ik poste. Toen was het rustig omdat het super saai was op de streams.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_188487590
De utopiaantjes liggen nog lekker te slapen
pi_188487624
Ik dacht heel ff Myl gaat er uit, maar ze kruipt weer lekker onder de dekens?
pi_188487634
GM, Mariska blijft dus?
En hoe was Duracell's date en zit er een vervolg in?
pi_188487638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:34 schreef An_0_Niem het volgende:
GM, Mariska blijft dus?
En hoe was Duracell's date en zit er een vervolg in?
Morguh,

Ja ze kijkt het nog een weekje aan, als niemand veranderd gaat ze weg
Wat ze eigen bedoeld volgens mij is dat iedereen dingen moet zeggen die zei wil, omdat ze zelf niets durft te zeggen.
Van die date weet ik niet ik heb gisteren avond te weinig gekeken
pi_188487642
Ik ga maar geen gifjes zetten van slapende bewoners toch, denk dat niemand daar op zit te wachten?
Gisteren liep Merel rond 7.45 uur te roepen dat ze niet snapte dat iedereen nog in bed lag en dat het steeds later werd

Ondertussen dat ik zit te tikken zie ik dat his is opgestaan
pi_188487652
HIske maakt Shel wakker, ik dacht euh waarom> Maar ik snap het al, de film wordt vandaag ogenomen

pi_188487657
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 06:41 schreef formule het volgende:

[..]

Maris geeft de schijnheilige inwoners nog 1 week de kans om .......... -O- wat moeten de schijnheilige inwoners in die week doen dan?
Openboek spelen en haar eerlijk in haar gezicht zeggen hoe ze over haar en Utopia denken?

Goedemorgen Cos c_/
pi_188487660
Shel is ook opgestaan en ook Geris opgestaan en onder tussen hoor ik Jessie zijn snotkoker op trekken en op de grond spugen

pi_188487663
Ik heb goed gegokt, zonder beeld en stemgeluid weten dat Jessie opgestaan is
pi_188487668
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb goed gegokt, zonder beeld en stemgeluid weten dat Jessie opgestaan is
[ afbeelding ]
En weer dat vieze groene broekje aan :X
pi_188487673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ja, zo van een wippie in dat broekje :P
Volgens mij zit die vol met kopkaas ondertussen
pi_188487674
Het valt me op dat Hiske bijna nooit met blote billen of tijdens het omkleden in beeld is.
Net was ze in de badkamer en trok haar jogging broek uit en gelijk SW

pi_188487675
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, zo van een wippie in dat broekje :P
Volgens mij zit die vol met kopkaas ondertussen
Niet alleen kopkaas, ook ingedroogde dikkopjes :+
pi_188487676
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Het valt me op dat Hiske bijna nooit met blote billen of tijdens het omkleden in beeld is.
Net was ze in de badkamer en trok haar jogging broek uit en gelijk SW

[ afbeelding ]
Mag ook niet gezien worden, is sluikreklame voor de flessen Melkunie O-)
pi_188487679
Wat wel grappig is,dat iedereen daar elkaar schijnheilig noemt, achter elkaars rug om :+
pi_188487684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Niet alleen kopkaas, ook ingedroogde dikkopjes :+
_O-
pi_188487685
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:46 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Mag ook niet gezien worden, is sluikreklame voor de flessen Melkunie O-)
Daar heb je een feit. :D
Maar ze staat onder de douchen en Shel gaat ff roken en gaat dan douchen
pi_188487686
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:46 schreef formule het volgende:
Wat wel grappig is,dat iedereen daar elkaar schijnheilig noemt, achter elkaars rug om :+
Ja mooi he, en ook dat iedereen van elkaar zegt dat ze hun mening niet durven te zeggen.
Gisteren Maris ook, dat ze weg wil omdat iedereen zijn mond houdt. Maar zelf trekt ze hem ook niet open.
pi_188487687
Maris heeft de foto''s weer opgehangen :7
pi_188487688
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Dan vallen de pisvlekken en remsporen minder op })
pi_188487689
Zo, ik zie nu pas dat ze een dure koffie automaat hebben staan
pi_188487690
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dan vallen de pisvlekken en remsporen minder op })
_O-
pi_188487693
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef formule het volgende:
Maris heeft de foto''s weer opgehangen :7
pi_188487695
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Al een paar dagen, en hij doet het nog *O*
pi_188487697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik gister nog op marktplaats, stond 'n 2ehands voor 1200 euro c_/
pi_188487699
pi_188487701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:52 schreef formule het volgende:

[..]

Al een paar dagen, en hij doet het nog *O*
Ben benieuwd naar de eerste storing, ik snap ze niet geen geld en dan van die dure koffie gaan drinken
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:54:24 #47
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188487705
Wat een hoop gedoe voor niks geweest dan met Mariska, eindelijk heeft ze een tv fragment! O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188487706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Die zag ik gister nog op marktplaats, stond 'n 2ehands voor 1200 euro c_/
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staan
pi_188487708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een hoop gedoe voor niks geweest dan met Mariska, eindelijk heeft ze een tv fragment! O-)
Ja, ze moeten wat doen voor de tv beelden Fritsie
EN zo mooi dat ze dan zegt, ik doe niet meer mee aan dit toneelstukje _O-
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:55:18 #50
185670 Poezewoes
pi_188487709
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staan
Ja was zo'n herrie ding dat apparaat!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:55:47 #51
167977 DGK_Tegengas
pi_188487710
Allemaal drama om niks dus ....... _O-

Mariska wil naar huis deel 1 - 16 augustus 2019.
x7gcvid

Mariska wil naar huis deel 2 - 16 augustus 2019.
x7gd3s1

Mariska wil naar huis deel 3 - 16 augustus 2019.
x7gdbda
.
pi_188487712
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:56:43 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487713
En het is wakker en bijna op , ze heeft de Utopia BS al goed onder de knie, haar eerste leugen dagelijks uitvoerend, Naarje, de levenlang om 6uur opstaander staat nooit meer om 6uur op

pi_188487717
@formule
Speciaal voor jou
pi_188487718
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wakker en bijna op , ze heeft de Utopia BS al goed onder de knie, haar eerste leugen dagelijks uitvoerend, Naarje, de levenlang om 6uur opstaander staat nooit meer om 6uur op

[ afbeelding ]
Ze zal wel levendige dromen hebben waarin ze keihard werkt om 6 uur. Je weet het niet he.
pi_188487720
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, dat was een ander apparaat, die ging steeds stuk, ik denk dat deze het ook niet lang volhoud,
Jordie is aangewezen om het apparaat schoon te maken/onderhouden c_/
pi_188487721
quote:
En bedankt, heb gelijk geen trek meer in m'n ontbijt -O-
pi_188487723
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal drama om niks dus ....... _O-

[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 1 - 16 augustus 2019.
x7gcvid

[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 2 - 16 augustus 2019.
x7gd3s1

[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 3 - 16 augustus 2019.
x7gdbda
_O_ _O_
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:59:49 #59
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487725
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ze zal wel levendige dromen hebben waarin ze keihard werkt om 6 uur. Je weet het niet he.
En haar laatste leugen, ik ga naar huis echt waar, nee ik ga toch maar niet, staat die al in haar leugentopic?
pi_188487728
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Solly Fritsie, deze zijn veilig
pi_188487730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
:)
pi_188487732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef formule het volgende:

[..]

Nee, dat was een ander apparaat, die ging steeds stuk, ik denk dat deze het ook niet lang volhoud,
Jordie is aangewezen om het apparaat schoon te maken/onderhouden c_/
A zo nou we gaan het zien.
Jessie loopt naar de wc, das ook lekker als je staat te douchen en iemand naast je zit te knetteren :P
pi_188487734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:59 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En haar laatste leugen, ik ga naar huis echt waar, nee ik ga toch maar niet, staat die al in haar leugentopic?
Geen idee, nog niet gekeken.
Ze was wel heel snel overgehaald. Ik vond het zo mooi dat ze teleurgesteld was in Utopianen die niet naar haar kwamen kijken. Deze mochten dan ook geen wijntje mee drinken.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:03:40 #64
185670 Poezewoes
pi_188487738
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ze heeft een bobbel in haar pendek O-)
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:03:43 #65
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Geen idee, nog niet gekeken.
Ze was wel heel snel overgehaald. Ik vond het zo mooi dat ze teleurgesteld was in Utopianen die niet naar haar kwamen kijken. Deze mochten dan ook geen wijntje mee drinken.
Ik heb haar topic aangevuld
pi_188487743
Lex, Jordie en Franny zijn ook wakker, Fran is dus maar daar geen liggen, goed idee als je niet alleen durft te slapen
Lex heeft weer slecht geslapen, Jordie heeft hard gesnurkt

pi_188487744
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

A zo nou we gaan het zien.
Jessie loopt naar de wc, das ook lekker als je staat te douchen en iemand naast je zit te knetteren :P
Zo opgelost, ff met die douchekop over het muurtje en hij is binnen 10 seconde vertrokken })
pi_188487745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:03 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ze heeft een bobbel in haar pendek O-)
Dat was dan vast die kleine kutkabouter :+
pi_188487750
"Als ik naar huis wil dan ga ik naar huis hoor", zegt Maris die gisteren haar 24 uur aanvroeg en binnen een uur besloot te blijven.
pi_188487752
Ja Hiske dat doet je vriendin Mariska
pi_188487758
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:09 schreef Mjelleke het volgende:
Ja Hiske dat doet je vriendin Mariska
Wat? Ik was ff in de keuken
pi_188487760
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:03 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik heb haar topic aangevuld
^O^
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:11:21 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
"Als ik naar huis wil dan ga ik naar huis hoor", zegt Maris die gisteren haar 24 uur aanvroeg en binnen een uur besloot te blijven.
De strategie van ratelteef Hiskut was wel duidelijk gisteren met haar indringende gehouwehoer , NaarGeest mocht absoluut de nominaties niet verstoren , haar stemmen moesten nog meetellen .
pi_188487763
Jessie zegt tegen Mariska probeer te kijken dat je t anders aanpakt zodat je je niet meer verdrietig voelt zodat je naar huis wilt. Als ik naar huis wil ga ik gewoon naar huis hoor is haar antwoord. Nou dat hebben we gezien gisteren
pi_188487765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wat? Ik was ff in de keuken
Schone was op vuile was gooien
pi_188487771
Gerrit en Hiske hebben slecht geslapen, en Hiske is haar zender weer eens vergeten
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:16:34 #77
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487774
Het Frustie neukieneukieaaipoes met Gerrie is een beetje over? Ik zie ze haast niet meer samen.. Gerrie is al "besmet" met het Bankvirus?
pi_188487775
Lex begint haar dag ook weer steunend en kreunend :)
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:19:12 #79
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487785
Als ze deze stemming er niet uit ligt, ligt ze de volgende stemming er wel uit… Aldus Hisss Wie?
pi_188487791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:11 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De strategie van ratelteef Hiskut was wel duidelijk gisteren met haar indringende gehouwehoer , NaarGeest mocht absoluut de nominaties niet verstoren , haar stemmen moesten nog meetellen .
Ja, die snapte ik ook niet.
Snap ook niet waarom mensen elkaar over halen om te blijven als ze naar huis willen
pi_188487798
Ger is aan het nephuilen, hij gaat veel stemmen krijgt

His kleed zich ondertussen om

zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:21:29 #82
185670 Poezewoes
pi_188487799
Stomme stemming praatje van Hiske!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:21:35 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487800
De gluiperige paardebek is dik tevreden, ze heeft NaarGeest een week verder geluld zodat ze dinsdag alle stemmen kan wegzuigen en kan Peteren.. slimme zet maar extreem verziekend voor de Bank weer

pi_188487804
Ger zou het leuk vinden als Lex of op haar stemt
Hij zou het leuk vinden, maar dan is ze wel voor hem
ALs mensen hem naaien dan vindt hij het leuker om het een tandje hoger te doen
Hij duwt haar zo over het randje heen, easy target zegt hij lachend
pi_188487813
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:21 schreef 5thencounter het volgende:
De gluiperige paardebek is dik tevreden, ze heeft NaarGeest een week verder geluld zodat ze dinsdag alle stemmen kan wegzuigen en kan Peteren.. slimme zet maar extreem verziekend voor de Bank weer

[ afbeelding ]
O wacht, ik weet het denk al
Als Maris blijft en die krijgt veel stemmen, dan zit ze naast Ger op de bank
Ik denk dat His denkt dat ze dan liever Maris naar huis sturen dan Ger
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:24:06 #86
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487819
Hissie weer visse... En wat gaat Gerrie doen.. Gerrie geeft ook geen antwoord..
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:25:09 #87
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487822
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O wacht, ik weet het denk al
Als Maris blijft en die krijgt veel stemmen, dan zit ze naast Ger op de bank
Ik denk dat His denkt dat ze dan liever Maris naar huis sturen dan Ger
Jup.. daarom zit HisKut ook innig tevreden te grijnzen als een debiel.. ze weet dat iedereen veilig is
pi_188487825
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Jup.. daarom zit HisKut ook innig tevreden te grijnzen als een debiel.. ze weet dat iedereen veilig is
Jammer weer van de stemming
pi_188487826
His zit heel subtiel te vissen op wie Ger gaat stemmen
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:27:34 #90
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Jammer weer van de stemming
Ja weer een nominatie verkloot, het is nu wel zeker dat iedereen veilig op Naartje gaat omdat ze toch al weg wilde , ze geven haar ook nog de borg ermee terug
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:31:11 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487845
Hissie rekent gewoon door dat Gerrie tot in oktober verder gaat met de nieuwe producers.. de arrogantie denken te weten dat Gerrie gewoon nooit meer naar huis gaat..( Bassie-effect)
pi_188487846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:27 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ja weer een nominatie verkloot, het is nu wel zeker dat iedereen veilig op Naartje gaat omdat ze toch al weg wilde , ze geven haar ook nog de borg ermee terug
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaal

His denkt dat iemand naar huis gaat met weinig stemmen
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:32:56 #93
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Welnee, kijk naar die kop van HisKut, die liegt ook door haar paardebek heen

pi_188487895
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Vind het sowieso jammer dat Talpa niet ingrijpt met deze lamlendige groep.. er zit gewoon niets meer bij.. Lex die zegt dat ze gaan vragen of haar zoon joggingbroeken kan kopen.. merel die Botox laat doen op factuurbasis en volgens mij haar moeder laat betalen.. verlang echt naar het begin terug dat ze niets hadden..
pi_188487904
Die slippers moeten ze ook verbieden.. dat geslof iedere keer
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:43:43 #96
167977 DGK_Tegengas
pi_188487911
Filmpjes van gisteren staan hier: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
.
pi_188487912
Maar zou het zo leuk vinden dat er deze keer 3 publiekstemmen komenden die 3 meteen op de bank en de bewoners die een keuze maken
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:45:15 #98
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487918
Lexie gaat maandag naar de hand en pols kliniek
Naartje.. in Amsterdam?

Neej

Naartje.. in Amsterdam zit er ook een, hebik mijn hand laten doen, me moeder ook ME MOEDER OOK en in mijn knie en hand en been...

Naartje hád nooit wat, tot ze iets hoort van een ander , en dan heeft zij het ook
pi_188487919
Een goeie morgen.
Gaat een lange stream dag worden vandaag.
Hoogtepunt? Zoon van Lexc die komt voor de 'film' opnames?
DGK_Tegengas is er ook weer. Hoe was de vakantie?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 08:46:35 #100
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188487923
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 08:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een goeie morgen.
Gaat een lange stream dag worden vandaag.
Hoogtepunt? Zoon van Lexc die komt voor de 'film' opnames?
DGK_Tegengas is er ook weer. Hoe was de vakantie?
Jahh.. het vertrek van Naartje is gecancelled tot zogenaamd over een week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')