Openboek spelen en haar eerlijk in haar gezicht zeggen hoe ze over haar en Utopia denken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 06:41 schreef formule het volgende:
[..]
Maris geeft de schijnheilige inwoners nog 1 week de kans om ..........wat moeten de schijnheilige inwoners in die week doen dan?
En weer dat vieze groene broekje aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb goed gegokt, zonder beeld en stemgeluid weten dat Jessie opgestaan is
[ afbeelding ]
Ja, zo van een wippie in dat broekjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En weer dat vieze groene broekje aan
Niet alleen kopkaas, ook ingedroogde dikkopjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo van een wippie in dat broekje![]()
Volgens mij zit die vol met kopkaas ondertussen
Mag ook niet gezien worden, is sluikreklame voor de flessen Melkuniequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Het valt me op dat Hiske bijna nooit met blote billen of tijdens het omkleden in beeld is.
Net was ze in de badkamer en trok haar jogging broek uit en gelijk SW
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet alleen kopkaas, ook ingedroogde dikkopjes
Daar heb je een feit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag ook niet gezien worden, is sluikreklame voor de flessen Melkunie
Ja mooi he, en ook dat iedereen van elkaar zegt dat ze hun mening niet durven te zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:46 schreef formule het volgende:
Wat wel grappig is,dat iedereen daar elkaar schijnheilig noemt, achter elkaars rug om
Dan vallen de pisvlekken en remsporen minder opquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En weer dat vieze groene broekje aan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan vallen de pisvlekken en remsporen minder op
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef formule het volgende:
Maris heeft de foto''s weer opgehangen
Al een paar dagen, en hij doet het nogquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zie nu pas dat ze een dure koffie automaat hebben staan
[ afbeelding ]
Die zag ik gister nog op marktplaats, stond 'n 2ehands voor 1200 euroquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zie nu pas dat ze een dure koffie automaat hebben staan
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de eerste storing, ik snap ze niet geen geld en dan van die dure koffie gaan drinkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:52 schreef formule het volgende:
[..]
Al een paar dagen, en hij doet het nog
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zag ik gister nog op marktplaats, stond 'n 2ehands voor 1200 euro
Ja, ze moeten wat doen voor de tv beelden Fritsiequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Poezewoes het volgende:
Wat een hoop gedoe voor niks geweest dan met Mariska, eindelijk heeft ze een tv fragment!
Ja was zo'n herrie ding dat apparaat!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |