Ja, die snapte ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De strategie van ratelteef Hiskut was wel duidelijk gisteren met haar indringende gehouwehoer , NaarGeest mocht absoluut de nominaties niet verstoren , haar stemmen moesten nog meetellen .
O wacht, ik weet het denk alquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:21 schreef 5thencounter het volgende:
De gluiperige paardebek is dik tevreden, ze heeft NaarGeest een week verder geluld zodat ze dinsdag alle stemmen kan wegzuigen en kan Peteren.. slimme zet maar extreem verziekend voor de Bank weer
[ afbeelding ]
Jup.. daarom zit HisKut ook innig tevreden te grijnzen als een debiel.. ze weet dat iedereen veilig isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht, ik weet het denk al
Als Maris blijft en die krijgt veel stemmen, dan zit ze naast Ger op de bank
Ik denk dat His denkt dat ze dan liever Maris naar huis sturen dan Ger
Jammer weer van de stemmingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. daarom zit HisKut ook innig tevreden te grijnzen als een debiel.. ze weet dat iedereen veilig is
Ja weer een nominatie verkloot, het is nu wel zeker dat iedereen veilig op Naartje gaat omdat ze toch al weg wilde , ze geven haar ook nog de borg ermee terugquote:
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja weer een nominatie verkloot, het is nu wel zeker dat iedereen veilig op Naartje gaat omdat ze toch al weg wilde , ze geven haar ook nog de borg ermee terug
Welnee, kijk naar die kop van HisKut, die liegt ook door haar paardebek heenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaal
His denkt dat iemand naar huis gaat met weinig stemmen
Vind het sowieso jammer dat Talpa niet ingrijpt met deze lamlendige groep.. er zit gewoon niets meer bij.. Lex die zegt dat ze gaan vragen of haar zoon joggingbroeken kan kopen.. merel die Botox laat doen op factuurbasis en volgens mij haar moeder laat betalen.. verlang echt naar het begin terug dat ze niets hadden..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Talpa niet ingrijpt jammer allemaal
His denkt dat iemand naar huis gaat met weinig stemmen
Jahh.. het vertrek van Naartje is gecancelled tot zogenaamd over een weekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een goeie morgen.
Gaat een lange stream dag worden vandaag.
Hoogtepunt? Zoon van Lexc die komt voor de 'film' opnames?
DGK_Tegengas is er ook weer. Hoe was de vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |