Ze zal wel levendige dromen hebben waarin ze keihard werkt om 6 uur. Je weet het niet he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wakker en bijna op , ze heeft de Utopia BS al goed onder de knie, haar eerste leugen dagelijks uitvoerend, Naarje, de levenlang om 6uur opstaander staat nooit meer om 6uur op
[ afbeelding ]
Nee, dat was een ander apparaat, die ging steeds stuk, ik denk dat deze het ook niet lang volhoud,quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dure dingen, maar die koffie was toch zo duur die er in moest. Hadden ze zo ding ook niet in 1 staan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal drama om niks dus .......![]()
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 1 - 16 augustus 2019.
x7gcvid
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 2 - 16 augustus 2019.
x7gd3s1
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 3 - 16 augustus 2019.
x7gdbda
En haar laatste leugen, ik ga naar huis echt waar, nee ik ga toch maar niet, staat die al in haar leugentopic?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel levendige dromen hebben waarin ze keihard werkt om 6 uur. Je weet het niet he.
Solly Fritsie, deze zijn veiligquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En bedankt, heb gelijk geen trek meer in m'n ontbijt
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
A zo nou we gaan het zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, dat was een ander apparaat, die ging steeds stuk, ik denk dat deze het ook niet lang volhoud,
Jordie is aangewezen om het apparaat schoon te maken/onderhouden
Geen idee, nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En haar laatste leugen, ik ga naar huis echt waar, nee ik ga toch maar niet, staat die al in haar leugentopic?
Ze heeft een bobbel in haar pendekquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En bedankt, heb gelijk geen trek meer in m'n ontbijt
Ik heb haar topic aangevuldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gekeken.
Ze was wel heel snel overgehaald. Ik vond het zo mooi dat ze teleurgesteld was in Utopianen die niet naar haar kwamen kijken. Deze mochten dan ook geen wijntje mee drinken.
Zo opgelost, ff met die douchekop over het muurtje en hij is binnen 10 seconde vertrokkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo nou we gaan het zien.
Jessie loopt naar de wc, das ook lekker als je staat te douchen en iemand naast je zit te knetteren
Dat was dan vast die kleine kutkabouterquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze heeft een bobbel in haar pendek
Wat? Ik was ff in de keukenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:09 schreef Mjelleke het volgende:
Ja Hiske dat doet je vriendin Mariska
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb haar topic aangevuld
De strategie van ratelteef Hiskut was wel duidelijk gisteren met haar indringende gehouwehoer , NaarGeest mocht absoluut de nominaties niet verstoren , haar stemmen moesten nog meetellen .quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:08 schreef Dotteke het volgende:
"Als ik naar huis wil dan ga ik naar huis hoor", zegt Maris die gisteren haar 24 uur aanvroeg en binnen een uur besloot te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |