morgen, vandaag btxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt haar bezoek morgen of vandaag?
Als je een grote bek hebt, heb je geen geld nodig!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
vieze merel praat tegen onscadeautjes alles voor morgen. maar geen geld
morgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt haar bezoek morgen of vandaag?
thanks! Maar ik las net morgen.quote:
thanks. had gehoopt vandaag, waren we daar ook vanaf.quote:
Vast uit eigen voorraad, want inderdaad geen geldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
vieze merel praat tegen onscadeautjes alles voor morgen. maar geen geld
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:43 schreef mazaru het volgende:
Merel zag een mega grote roofvogel! Whhoooooooooo hij was supergroot!!
Ik denk dat ze een buizerd zag die op zoek was naar een ontbijtje
[ afbeelding ]
Hier valt het nog mee (in ieder geval op dit beeld) In het franterpalace is het angtaanjagend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:46 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar toch ontzettend vies. Maar dan ook echt overal. Hoe kunnen ze zo leven? Ik zou de hele dag door jeuk hebben![]()
[ afbeelding ]
Buizerd zag in Merel 'n uitgebreid ontbijtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:43 schreef mazaru het volgende:
Merel zag een mega grote roofvogel! Whhoooooooooo hij was supergroot!!
Ik denk dat ze een buizerd zag die op zoek was naar een ontbijtje
[ afbeelding ]
Walgelijk kind! Ben wel benieuwd wat mama Merel allemaal te zeggen heeft. Zal wel als eerste een compliment geven over de Botoxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:41 schreef sjampoeh het volgende:
merel; ohhhh heeerlijk ik hou zo van douchennnnnnnnn
aandachtstrekker .. ps voor dr echt wel
Ja echt he, ik denk dat het gemiddelde kraakpand er netter uitziet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:46 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar toch ontzettend vies. Maar dan ook echt overal. Hoe kunnen ze zo leven? Ik zou de hele dag door jeuk hebben![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat komt Botoxmevrouw?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:49 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Walgelijk kind! Ben wel benieuwd wat mama Merel allemaal te zeggen heeft. Zal wel als eerste een compliment geven over de Botox
Botox komt 11:30.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe laat komt Botoxmevrouw?
oja vandaag ? en niemand die er op tegen is ? niet te gleuve .quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:49 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Walgelijk kind! Ben wel benieuwd wat mama Merel allemaal te zeggen heeft. Zal wel als eerste een compliment geven over de Botox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |