Ze kan toch bij haar ouders? Cees zou gek worden. De verhalen die ze dan te vertellen heeft, zullen niet van de lucht zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...quote:
Die kent GJ ook, nou dan weet je het wel.quote:
Match Made in hellquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shel zet haar hoofd steeds strakker, en arroganter.
Als Hiske niks doet doet Shelley ook niks.
Ze is toch ook niet dakloos toevallig??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kan toch bij haar ouders? Cees zou gek worden. De verhalen die ze dan te vertellen heeft, zullen niet van de lucht zijn.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shel zet haar hoofd steeds strakker, en arroganter.
Als Hiske niks doet doet Shelley ook niks.
Yep, huis had ze opgezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet dakloos toevallig??
Alles en iedereen moet wijken of aanpassen naar Maris, zo is ze opgevoed!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...
Ik vind Hiske niet zo erg, Shelley wel die denkt echt dat ze als wereldster naar buiten stapt.quote:
In beslag genomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...
Heel eigenaardig was wel dat Mariska gisteren zei geen sleutel te hebben van haar appartement, heeft ze haar huis verhuurd of iets?
Ik heb dat gevoel bij haar ook inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef sjampoeh het volgende:
fran doucht heel lang , maar ze blijft viezzzzz
Precies dat laat ze over aan het klootjesvolk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ja, viel mij ook op. Ik dacht toen...... jij bent echt geen aanpakker, in die zin van het voortouw nemen,
Ja, alles opgezegd..... ze heeft niets...quote:
nah... liever lui dan moe en niet weten hoe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Precies dat laat ze over aan het klootjesvolk.
serieus ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik vind Hiske niet zo erg, Shelley wel die denkt echt dat ze als wereldster naar buiten stapt.
Mooi, laat haar maar even flink rotzooi maken onder dat bed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stream 3.
Volgens mij zit daar nog een kip onder het bed
Ooit, in Haarlem en die stond te koop...of die verkocht is, geen idee..Maar ik probeer het te volgen, maar ik snap dat mens echt niet meerquote:
1 flipje per dag tegen Merel is ruim voldoende voor mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
serieus ?
gisteren in de uitzending viel me op dat ze bijna in elke scene met haar kop ertussen staat. Maar wel zonder mening uiteraard. oh nee, 1 flipje tegen merel
Ik heb haar horen zeggen dat ze haar huis had opgezegd. Weet niet ze hierin ook tegenstrijdige berichten uitte. Baan had ze ook opgezegd.quote:
Ik heb de moed ook al opgegeven, ze heeft een Januskop in het kwadraatquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ooit, in Haarlem en die stond te koop...of die verkocht is, geen idee..Maar ik probeer het te volgen, maar ik snap dat mens echt niet meer
Degene die op haar huis past is op vakantie daarom heeft ze geen huissleutel en telefoon, beweert Mariskaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...
Heel eigenaardig was wel dat Mariska gisteren zei geen sleutel te hebben van haar appartement, heeft ze haar huis verhuurd of iets?
Ze is echt niet goed bij haar hoofd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat ze haar huis had opgezegd. Weet niet ze hierin ook tegenstrijdige berichten uitte. Baan had ze ook opgezegd.
Ze kan altijd nog naar Turkije daar staat alles klaar voor haar!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat ze haar huis had opgezegd. Weet niet ze hierin ook tegenstrijdige berichten uitte. Baan had ze ook opgezegd.
Ow ik weet nog een lekker goedkope sleutelmaker voor dr (1100 euro)...ff belluhhquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Degene die op haar huis past is op vakantie daarom heeft ze geen huissleutel en telefoon, beweert Mariska
Je zou toch bijna gaan uitpluizen wat er wel of niet waar isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Degene die op haar huis past is op vakantie daarom heeft ze geen huissleutel en telefoon, beweert Mariska
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog naar Turkije daar staat alles klaar voor haar!
Wat wil ze nog meer dan!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:
[..], inclusief haar favoriete wijntje
Oja,.... Ik hoorde haar gisteren ook iets zeggen over een de bank., maar dat er niets meer op staat.... Het ging vast over iets anders, maar ik dacht .... oh... wat zielig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog naar Turkije daar staat alles klaar voor haar!
Soms verdwijnt geld als sneeuw voor de zon...Zeker als je in de schuldsanering zou zitten, aanname hoor, het zou een verklaring kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja,.... Ik hoorde haar gisteren ook iets zeggen over een de bank., maar dat er niets meer op staat.... Het ging vast over iets anders, maar ik dacht .... oh... wat zielig.
Zal het vast verkeerd gehoord hebben, want dat lijkt mij niet, want Talpa zal sowieso al overgemaakt hebben.
Plus het feit dat als je zo goed bent als Mariska heb je in no time weer een fortuin bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja,.... Ik hoorde haar gisteren ook iets zeggen over een de bank., maar dat er niets meer op staat.... Het ging vast over iets anders, maar ik dacht .... oh... wat zielig.
Zal het vast verkeerd gehoord hebben, want dat lijkt mij niet, want Talpa zal sowieso al overgemaakt hebben.
Ze heeft al weken niet gejankt!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
Vergeet niet te shinen he![]()
[ afbeelding ]
Maar ik weet het niet, het was zo'n warrige praat weer en er werd niet verder op ingegaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Soms verdwijnt geld als sneeuw voor de zon...Zeker als je in de schuldsanering zou zitten, aanname hoor, het zou een verklaring kunnen zijn
Al die plaatjes in nek, handen enz...en dat mondje...Nee de nieuwe Doutze wordt ze nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
Vergeet niet te shinen he![]()
[ afbeelding ]
Shel is niet dom, dat mag je niet zeggen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een vloerkleed vegen![]()
Als dom zijn pijn deed.
Liep Shel met een morfine pomp rond.
Dat was ook vaag over die uitkering, maar ze brengt het toch naar voren, per ongeluk, denk ik dan..Je kunt niet 24/7 liegen en een rol spelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet, het was zo'n warrige praat weer en er werd niet verder op ingegaan.
Merel zocht ook al naar de stofzuiger om de boot op te fluffen, maar de stofzuigerzakken kon ze niet vinden. Weet niet of het daarom is, maar dit doen ze vaker en het is gemakkelijker natuur, want dan hoeft het niet echt schoon te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Een vloerkleed vegen![]()
Als dom zijn pijn deed.
Liep Shel met een morfine pomp rond.
Net samen met His die Tattoo-stoel verplaatsen, Hiske sjouwt zich 'n breuk en Sherry hieldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ja, viel mij ook op. Ik dacht toen...... jij bent echt geen aanpakker, in die zin van het voortouw nemen,
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net samen met His die Tattoo-stoel verplaatsen, Hiske sjouwt zich 'n breuk en Sherry hield
die stoel alleen vast maar geen grammetje getild
Ze stond achter in de rij met uitdelen van hersensquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Shel is niet dom, dat mag je niet zeggen!
Dat mens hangt ook van leugens aan elkaar volgens mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Boerka van PerrySport?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:32 schreef Lelie68 het volgende:
Eindelijk heeft Merel iets fatsoenlijks aan
O, das vreemd, Shel vertelde gisteren dat de eventuele filmster pas tegen 17 uur kon. Dat was veel te laat zei die film mevr dan zijn ze al wegquote:
Ja, raar tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Ik las ook zoiets, maar vaag hoor.
In a3 ook niet. Die gaat alleen maar zeiken over de meest pietluttig dingen, denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
Ik zie in Jessie niet echt een feestnummer
Ze kijkt wel lekker uit, ze is toevallig wel een ster toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net samen met His die Tattoo-stoel verplaatsen, Hiske sjouwt zich 'n breuk en Sherry hield
Ja daar kon ze ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze stond achter in de rij met uitdelen van hersens
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Viel mij ook op bij een ander filmpje waar iedereen aan het tillen was.... Je zag dat ze bijna niets optilde
quote:
Ik zie haar over een week nog steeds niet oprotten hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Iemand stukje drooge hema cake?
Heb ik huis gehaald om te vieren dat naariska naar huis zou gaan vandaag.
Blowen alleen maar blowen daar droomt hij van, en ik denk dat ie dat ook veel(teveel) doet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:35 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
In a3 ook niet. Die gaat alleen maar zeiken over de meest pietluttig dingen, denk ik.
Ze liep bij het UWV, hopelijk heeft ze dat goed geregeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat was ook vaag over die uitkering, maar ze brengt het toch naar voren, per ongeluk, denk ik dan..Je kunt niet 24/7 liegen en een rol spelen
Dat gaat ze niet doen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat mama Merel het vermogen heeft om haar dochter met beide pootjes op de grond te zetten..
Ik heb zo het bange voorgevoel dat Mamamerel alles geweldig vindt wat haar dochter doet, helemaal tevreden is met Jessie als schoonzoon en ontzettend trots is op de positie van haar dochter in Utopia.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat mama Merel het vermogen heeft om haar dochter met beide pootjes op de grond te zetten..
Ik weet het niet, die vrouw zal toch ook de nodige bagger horen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo het bange voorgevoel dat Mamamerel alles geweldig vindt wat haar dochter doet, helemaal tevreden is met Jessie als schoonzoon en ontzettend trots is op de positie van haar dochter in Utopia.....
als het net zo'n typje is als Merel zelf, zullen niet veel mensen het aandurven om iets negatiefs over Merel te zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die vrouw zal toch ook de nodige bagger horen..
Altijd opvallend, dat gedrag wat ze dan laten zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:45 schreef Lelie68 het volgende:
Duidelijk de dagen voor de stemmingen.. iedereen duidelijk vriendelijk tegen elkaar en slijmen maar
Net als de moeder van Shelley en de moeder van Franny etc. Die moeders zijn allemaal idolaat van hun oogappeltjes en die kunnen eenvoudig geen kwaad doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat mama merel net zo'n bagger karakter heeft als haar dochter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik betwijfel of het niet schadelijk is.................quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:58 schreef Klapskaats het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 augustus 2019 10:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Blowen alleen maar blowen daar droomt hij van, en ik denk dat ie dat ook veel(teveel) doet.
[/quote
Aan zijn gedrag te zien zou je denken dat die hersencellen van hem al zwaar zijn aangetast. Maar volgens hem is cannabis niet schadelijk voor je.
Maar ja.... dat krijg je als je je lagere school niet hebt afgemaakt.
Maar dat boeit niet want het werkt voor haar dochter , die krijgt alles wat ze wil, jammer dan voor de passanten in haar leven, kijk naar Billy, die zat uiteindelijk in een penthouse in utopiaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap dat gejank niet dat ze naar huis willen, en dan toch weer blijven. Om vervolgens weer te gaan janken dat ze naar huis willen, ze niet gelukkig zijn daar en dan toch blijvenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik zie haar over een week nog steeds niet oprotten hoor.
Die gaat tegen die tijd weer zielig lopen doen.
Figuren die zo reageren, moet de febo meteen er uit trappen. Zielig zeiken doe je maar lekker thuis.
Mama Merel heeft haar dochter verpest, door en door verwend en schijnbaar altijd haar zin gegeven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat gejank niet dat ze naar huis willen, en dan toch weer blijven. Om vervolgens weer te gaan janken dat ze naar huis willen, ze niet gelukkig zijn daar en dan toch blijven
afdwingen dat ze meer mogen of Krijgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat gejank niet dat ze naar huis willen, en dan toch weer blijven. Om vervolgens weer te gaan janken dat ze naar huis willen, ze niet gelukkig zijn daar en dan toch blijven
Ik ken er wel meer die niet helemaal meer sporen door drugs gebruikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:00 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het niet schadelijk is.................
Als ik Adje zie denk ik dat ie zwaar beschadigd is.
Ja das waar, en levert weer emo tv opquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht??
Ja, denk je echt dat dat helpt, wat is Maris er mee opgeschoten dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:06 schreef goldback het volgende:
[..]
afdwingen dat ze meer mogen of Krijgen
Ze veegt de silo aan en gooit alles op een hoop en schreeuwt hebben we een stoffertje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:08 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een onuitstaanbaar sekreet is die Shel toch
Oh god, krijgen we dat weer. Hooivorken en Fakkels uit de kast want cannabis is wel schadelijk want dat zeiden m'n ouders ook altijd ..... zuchtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer die niet helemaal meer sporen door drugs gebruik
9 van de 10 zijn van het padje af
Daar moet de febo dan eens korte metten mee maken, meteen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:06 schreef goldback het volgende:
[..]
afdwingen dat ze meer mogen of Krijgen
Het lijkt net een Utopiaan Chanelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe je het ook wend of keert, ze heeft, volgens zichzelf, altijd gelijk.
Keep het cool men, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer. Hooivorken en Fakkels uit de kast want cannabis is wel schadelijk want dat zeiden m'n ouders ook altijd ..... zucht
Daar hoef je niet van te zuchten hoor, gewoon zelf weten of je beschadigd wil worden of niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer. Hooivorken en Fakkels uit de kast want cannabis is wel schadelijk want dat zeiden m'n ouders ook altijd ..... zucht
Verrék, dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En volgens mij leest hij de Cos op de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |