kent cees haar wel eigenlijk ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...
Ze kan toch bij haar ouders? Cees zou gek worden. De verhalen die ze dan te vertellen heeft, zullen niet van de lucht zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, die blijft wel langer...Ze denkt bij Cees terecht te kunnen, ik kan dat niet geloven, die man is ziek...
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...quote:
Die kent GJ ook, nou dan weet je het wel.quote:
Match Made in hellquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shel zet haar hoofd steeds strakker, en arroganter.
Als Hiske niks doet doet Shelley ook niks.
Ze is toch ook niet dakloos toevallig??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kan toch bij haar ouders? Cees zou gek worden. De verhalen die ze dan te vertellen heeft, zullen niet van de lucht zijn.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shel zet haar hoofd steeds strakker, en arroganter.
Als Hiske niks doet doet Shelley ook niks.
Yep, huis had ze opgezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet dakloos toevallig??
Alles en iedereen moet wijken of aanpassen naar Maris, zo is ze opgevoed!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind Hiske niet zo erg, Shelley wel die denkt echt dat ze als wereldster naar buiten stapt.quote:
In beslag genomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Mariska en Cees..Dus dat zou je denken...
Heel eigenaardig was wel dat Mariska gisteren zei geen sleutel te hebben van haar appartement, heeft ze haar huis verhuurd of iets?
Ik heb dat gevoel bij haar ook inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:08 schreef sjampoeh het volgende:
fran doucht heel lang , maar ze blijft viezzzzz
Precies dat laat ze over aan het klootjesvolk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ja, viel mij ook op. Ik dacht toen...... jij bent echt geen aanpakker, in die zin van het voortouw nemen,
Ja, alles opgezegd..... ze heeft niets...quote:
nah... liever lui dan moe en niet weten hoe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Precies dat laat ze over aan het klootjesvolk.
serieus ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik vind Hiske niet zo erg, Shelley wel die denkt echt dat ze als wereldster naar buiten stapt.
Mooi, laat haar maar even flink rotzooi maken onder dat bed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stream 3.
Volgens mij zit daar nog een kip onder het bed
Ooit, in Haarlem en die stond te koop...of die verkocht is, geen idee..Maar ik probeer het te volgen, maar ik snap dat mens echt niet meerquote:
1 flipje per dag tegen Merel is ruim voldoende voor mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
serieus ?
gisteren in de uitzending viel me op dat ze bijna in elke scene met haar kop ertussen staat. Maar wel zonder mening uiteraard. oh nee, 1 flipje tegen merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |