Ja, die zag ik voorbij komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. het vertrek van Naartje is gecancelled tot zogenaamd over een week
Kluitje roomboter eroverheen smeren, maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik voorbij komen.
Zit ik dan met m'n drooge hema cake
Komt ook dat er werkelijk niemand in zit die daadwerkelijk iets kan of positieve kwaliteiten heeft. Het is nu een opvang van uitvallers in de buitenwereld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:40 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vind het sowieso jammer dat Talpa niet ingrijpt met deze lamlendige groep.. er zit gewoon niets meer bij.. Lex die zegt dat ze gaan vragen of haar zoon joggingbroeken kan kopen.. merel die Botox laat doen op factuurbasis en volgens mij haar moeder laat betalen.. verlang echt naar het begin terug dat ze niets hadden..
Je weet wel geen wetten en geen regels (was dat maar zo)quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
Toch raar dat Bewoners familie van anderen kunnen uitnodigen voor fauwekulletjes
mentaal is ze 7 jaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hello kitty shirt van Lexc, en die is 49?
worden 3 laffe stemmen, die uitgedeeld zullen worden als "positieve stemmen" Ik gok op Mylene, omdat ze minder op bed moet liggen, shelley, meer moet doen voor de markt en dylan, meer moet tekenenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kijk eigenlijk alweer uit naar dinsdag , dan mag Naartje in iedergeval 3x haar gram gaan halen met haar 3 stemmen, aangezien ze een tyfushekel haft alle alle wijven daar, behalve Dre mag ze nog even los, misschien is dat haar afscheidskadootje wel
Hopelijk heeft ie zojuist gelezen dat zijn bitcoins geen moer meer waard zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Formule
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
En volgens mij leest hij de Cos op de telefoonquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Zo, ik zie nu pas dat ze een dure koffie automaat hebben staan
[ afbeelding ]
Sommige bewoners.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
Toch raar dat Bewoners familie van anderen kunnen uitnodigen voor fauwekulletjes
Bedanktquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 07:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal drama om niks dus .......![]()
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 1 - 16 augustus 2019.
x7gcvid
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 2 - 16 augustus 2019.
x7gd3s1
[ afbeelding ]
Mariska wil naar huis deel 3 - 16 augustus 2019.
x7gdbda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |