De waarheid zal dichtbij die van Halsema liggen dan bij de te telegraaf... Dat is gewoon niet een krant die waarde hecht aan de waarheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij weet dat de brief van Halsema wel 100% waarheid is? En niet een slechte poging van een moeder om het gedrag van haar zoon goed te praten?
Braafste jochie van de klas.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad nog nooit een alarmpistool geprobeerd. Die staan namelijk in de wapenwet. Niet voor niets.
Nee, Als ik op mijn vijtiende al zou zuipen en mijn ouders kwamen erachter kreeg ik waarschijnlijk twee maanden huisarrest. Maar dat is maar net wat voor ouders je hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat spookte jij allemaal uit toen je 15 was? Nooit in een verlaten gebouw zitten zuipen? Nog nooit een alarmpistool geprobeerd?
Inbraak, checkquote:
Zoon van Halsema ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een gewapende inbraak gepleegd.
dat is ook wel weer waar. Kortom, dit is het enige juiste antwoord :quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een "verlaten" woonboot en niet over een "onbewoonde" woonboot. Niet dat er een soort vrijrecht is om onbewoonde woonboten te vernielen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, wat een slecht advies van haar communicatieadviseurs om die brief te schrijven om haar versie van de gebeurtenissen te geven. Dit had ze bij politie en justitie moeten laten.
‘Mijn zoon heeft een fout begaan en zal zich voor een rechter moeten verantwoorden’, was de enige juiste reactie geweest.
Naïeve aannames.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
De waarheid zal dichtbij die van Halsema liggen dan bij de te telegraaf... Dat is gewoon niet een krant die waarde hecht aan de waarheid.
Ow ja dat ook nog, zehad een tweeling. Wat lopen mensen dan moeilijk te doen over dat de gegevens van dat jong op straat liggenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ik haar boek Pluche(alhoewel... Twijfel. En had zij geen tweeling? Dus dan weet je het nog niet)
Of die woonboot verlaten was of niet maakt wel uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:45 schreef L_auteur het volgende:
Gewapende inbraak (met messen en neppistool) is geen pubergedrag, dat is cimineel gedrag.
Jawel hoor.quote:
Ik stelde de vraag niet aan jou, maar OK! Als je een 15-jarige redelijk standaard dingen zoals drinken en rondhangen verbiedt, dan gebeurt het tóch wel. Alleen kun je er dan als ouders geen open gesprek met je kind meer over aangaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, Als ik op mijn vijtiende al zou zuipen en mijn ouders kwamen erachter kreeg ik waarschijnlijk twee maanden huisarrest. Maar dat is maar net wat voor ouders je hebt.
Dus dat kan voor iedereen anders zijn.
Ja dan ben ik "triest" als ik het verschil tussen inbraak en insluiping niet zie. Lees je wel wat je schrijft? Je maakt geen vergelijking tussen verschillende smaken dubbelfris hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, het was geen inbraak, maar insluiping in een verlaten woonboot. Nogal een verschil.
Exact. De ouders zijn er nu achter gekomen en dat jong zal heus wel een flinke straf van z'n ouders hebben gekregen. Maar net als jouw ouders je niet voordat ze erachter kwamen konden straffen kunnen zij dat ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, Als ik op mijn vijtiende al zou zuipen en mijn ouders kwamen erachter kreeg ik waarschijnlijk twee maanden huisarrest. Maar dat is maar net wat voor ouders je hebt.
Dus dat kan voor iedereen anders zijn.
Nee hoor, dat staat er helemaal niet los van. Want jij en ik komen niet met naam en toenaam in de die drekkrant Telegraaf omdat onze moeders toevallig publieke figuren zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Inbraak, check
Wapen, check
Vluchten, check
Wapen proberen te lozen, check
Gewapende inbraak. Zo simpel liggen de feiten, ook al proberen sommigen dit te downplayen als kwajongensgedrag. Wat jij en ik allemaal hebben uitgespookt in onze tienerjaren staat los van de misdrijven die deze jongen nu pleegt.
Klopt. 15 jaar, een crimineel in de dop. Als hij hier mee weg komt, en daar zal moeder voor zorgen, weet hij dat hij bij zijn volgende inbraak alleen iets voorzichtiger zal moeten zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Inbraak, check
Wapen, check
Vluchten, check
Wapen proberen te lozen, check
Gewapende inbraak. Zo simpel liggen de feiten, ook al proberen sommigen dit te downplayen als kwajongensgedrag. Wat jij en ik allemaal hebben uitgespookt in onze tienerjaren staat los van de misdrijven die deze jongen nu pleegt.
Ik heb geen naam en toenaam gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat er helemaal niet los van. Want jij en ik komen niet met naam en toenaam in de die drekkrant Telegraaf omdat onze moeders toevallig publieke figuren zijn.
Ik ook nog steeds niet, maar mensen zeggen het steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen naam en toenaam gezien
kwajongens werk alleen dat wapen is natuurlijk niet zo handigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik met een groepje vrienden bij het in aanbouw zijnde zwembad in Stiens op het bouwterrein wat bussen PUR vond en die onder het zwembad heb leeggespoten.
Iemand die daarnaast aan het tennissen was heeft ons toen weggejaagd.
Achteraf ook wel een gevalletje "HALT" lijkt me, het is nog goedgekomen
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen naam en toenaam gezienGeen idee hoe hij heet en of ie überhaupt moeders achternaam heeft.
OK, maar wat Halsema zegt: zijn omgeving weet het.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen naam en toenaam gezienGeen idee hoe hij heet en of ie überhaupt moeders achternaam heeft.
Bruno O. dat kost 1 Google-zoekje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zat je bij de Leeuwarderadeel Hooligans?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik met een groepje vrienden bij het in aanbouw zijnde zwembad in Stiens op het bouwterrein wat bussen PUR vond en die onder het zwembad heb leeggespoten.
Iemand die daarnaast aan het tennissen was heeft ons toen weggejaagd.
Achteraf ook wel een gevalletje "HALT" lijkt me, het is nog goedgekomen
Good lord, nee..!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, ik heb vier kinderen. Hoezo?
Dat zou ik dan weer wel een stunt vinden. Tegen het regime van je ouders ingaan omdat je het er pertinent niet mee eens bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien doe je dit soort dingen juist als je het zoontje van een supercorrecte burgemeester bent.
Als ergens Pieter S. uit Oss staat, dan weet de omgeving ook wel snel welke Pieter S. dat is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, maar wat Halsema zegt: zijn omgeving weet het.
De vraag is, de hoeveelste inbraak is het al van hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:06 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Klopt. 15 jaar, een crimineel in de dop. Als hij hier mee weg komt, en daar zal moeder voor zorgen, weet hij dat hij bij zijn volgende inbraak alleen iets voorzichtiger zal moeten zijn.
O ja:
Vernieling andermans eigendom, check.
(Die brandblussers)
vroeg ik me af omdat het gewoon moeilijk is, heb zelf ook 2 kinderen en gelukkig probleemloos maar om nou te zeggen dat je dat als ouder 100% onder controle hebt is een ander verhaalquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Femke is niet bepaald supercorrect, bij mijn weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien doe je dit soort dingen juist als je het zoontje van een supercorrecte burgemeester bent.
Ook echt de "hoezo"quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ergens Pieter S. uit Oss staat, dan weet de omgeving ook wel snel welke Pieter S. dat is.
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat dit de kranten haalt is helaas een consequentie van de bekendheid van zijn moeder. Iets waar hij niks aan kan doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat er helemaal niet los van. Want jij en ik komen niet met naam en toenaam in de die drekkrant Telegraaf omdat onze moeders toevallig publieke figuren zijn.
De telegraaf is gewoon papieren aids. Maar het is wel logisch en te verwachten dat de media massaal op een dergelijk bericht duikt. Het is toch consternatie en het nieuws van de dag.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
De waarheid zal dichtbij die van Halsema liggen dan bij de te telegraaf... Dat is gewoon niet een krant die waarde hecht aan de waarheid.
Maar het staat niet in het artikel, dus dat met naam en toenaam noemen is onzin.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bruno O. dat kost 1 Google-zoekje.
Daarnaast zijn er nu eenmaal ook kinderen die hoe dan ook op het slechte pad terecht komen, hoe goed je het ook doet als ouder.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef Loekie1 het volgende:
maar het is op zich toch een mooi verhaal, kan me voorstellen dat ze dat niet laten liggenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat dit de kranten haalt is helaas een consequentie van de bekendheid van zijn moeder. Iets waar hij niks aan kan doen.
Er zal volgende week wel weer een rectificatie op pagina 6 komen maar de krant is vandaag iig weer uitverkocht.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
De telegraaf is gewoon papieren aids. Maar het is wel logisch en te verwachten dat de media massaal op een dergelijk bericht duikt. Het is toch consternatie en het nieuws van de dag.
Alleen Pieter S. uit Oss wordt er niet doorgehaald in de Telegraaf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ergens Pieter S. uit Oss staat, dan weet de omgeving ook wel snel welke Pieter S. dat is.
Nee, 100% controle heb je als ouder niet. Zeker niet als er sprake is van een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
vroeg ik me af omdat het gewoon moeilijk is, heb zelf ook 2 kinderen en gelukkig probleemloos maar om nou te zeggen dat je dat als ouder 100% onder controle hebt is een ander verhaal
Ik snap waarom ze het nieuws brengen iddquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het is op zich toch een mooi verhaal, kan me voorstellen dat ze dat niet laten liggen
Belangrijk detail: geen slachtoffers annex gedupeerden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja dan ben ik "triest" als ik het verschil tussen inbraak en insluiping niet zie. Lees je wel wat je schrijft? Je maakt geen vergelijking tussen verschillende smaken dubbelfris hoor.
Dan had ze de kwestie misschien toch met de amsterdamse driehoek moeten bespreken in plaats van een jankbrief schrijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:12 schreef paulgo het volgende:
Waar makenj zij zich druk om. Criminalitiet komrt in de beste families voor. Gezien het feit dat ons lanjd een narcostaat is , waar de drugshandel de snelstgroeiende bedrijfstak is, ben ik er niet verbaasd over. Gaan ze ookzo mekkerenj als een lid van het koninklijkhuis een gewapende overval heeft gepleegd? Familieleden van criminelen hebben er vaak geen enkele schuld aan dat hun kind een misdrijf heeft gepleegd en zijn totaal overrompeld. Beter is deze jonge daders eindelijk eens wat harder en effectiever te straffen. Geen jaar gevangeniststraf voor een moord maar allemaal een jeugdtbs, die onbeperkt lang kan duren en in een volwassenen TBS kan worden omgezet
lol wiens vraag is dat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De vraag is, de hoeveelste inbraak is het al van hem.
Das waar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het is op zich toch een mooi verhaal, kan me voorstellen dat ze dat niet laten liggen
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan had ze de kwestie misschien toch met de amsterdamse driehoek moeten bespreken in plaats van een jankbrief schrijven.
Klopt, als kind of echtgenoot van een prominent politicus of iemand van het koninklijk huis zal je sneller in het nieuws komen als er wat gebeurt. Bernard jr. zou ook niet in het nieuws zijn geweest met zijn pandjes als hij geen Van Oranje was. Reden dus om extra voorzichtig te zijn (en niet foto's met nepwapens op sociale media posten... valt nog mee dat die niet openbaar zijn geworden).quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alleen Pieter S. uit Oss wordt er niet doorgehaald in de Telegraaf.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Belangrijk detail: geen slachtoffers annex gedupeerden.
Het gaat volgens mij om hypocriete linkse klootzakken en klootzakinnen die menen dat zij moreel superieur zijn t.o.v. rechts die zij graag en vaak uitmaken voor nazi's.quote:
Alle drie de kanten (links, rechts, midden) voelen zich superieur. Dus ook jouw kantquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:17 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij om hypocriete linkse klootzakken en klootzakinnen die menen dat zij moreel superieur zijn t.o.v. rechts die zij graag en vaak uitmaken voor nazi's.
Ja ze heeft een tweeling, maar die hebben geen genderneutrale namen verder. Dus die naam is geen raadsel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ik haar boek Pluche(alhoewel... Twijfel. En had zij geen tweeling? Dus dan weet je het nog niet)
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:17 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij om hypocriete linkse klootzakken en klootzakinnen die menen dat zij moreel superieur zijn t.o.v. rechts die zij graag en vaak uitmaken voor nazi's.
Niemand noemt het onschuldig kattenkwaad, hij is gearresteerd. Maar het is (naar het lijkt) wel kattenkwaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet oké dat dit breed uitgemeten in de krant staat.
Maar de feiten op zich gaan wel aanzienlijk verder dan wat onschuldig kattekwaad.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef Spectator19 het volgende:
Wat voor straf krijg ik als ik met een nepwapen rondloop?
Als je met een nepvuurwapen rondloopt dat geschikt is om iemand mee te bedreigen, dan is dat een misdrijf.
Je kunt er 9 maanden gevangenisstraf voor krijgen of een geldboete tot ¤ 20.500. Als je met een goedgekeurd speelgoedwapen voor een dreigende situatie zorgt, dan is dat een overtreding. De straf die hierop staat is ook hoog. Je kunt dan een geldboete krijgen tot ¤ 8.200.
https://www.vraaghetdepol(...)pwapen-rondloop.html
Iig een met brandblussers die er nog hangen. Maakt wel veel uit of ie bewoond was of niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:16 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ageert-in-brief.html
Opzich haalt Halsema best wat valide punten aan, het zal mij benieuwen of het echt een verlaten woonboot is.
Jeugdstrafrecht heeft vast niet dat soort hoge boetesquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef Spectator19 het volgende:
Als je met een nepvuurwapen rondloopt dat geschikt is om iemand mee te bedreigen, dan is dat een misdrijf.
Je kunt er 9 maanden gevangenisstraf voor krijgen of een geldboete tot ¤ 20.500. Als je met een goedgekeurd speelgoedwapen voor een dreigende situatie zorgt, dan is dat een overtreding. De straf die hierop staat is ook hoog. Je kunt dan een geldboete krijgen tot ¤ 8.200.
Gelukkig gaat deze zaak mogelijk naar de rechter in Haarlem dan in Amsterdam alwaar de straffen zwaarder zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef Spectator19 het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:11 schreef MaGNeT het volgende:
Maar als het bij zo'n incident blijft denk ik niet dat we nog veel van deze jongen gaan horen.
Ja, maar deze jongen is minderjarig. Dan wordt het meestal een boete of HALT-straf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:25 schreef Spectator19 het volgende:
Ja, oké, de woordkeus was wat onhandig. Maar ik bedoel natuurlijk "in het criminele circuit".quote:
Het kan beter maar echt een verlaten woonboot blijken te zijn anders is Halsema aan het wrijven in een vlek die steeds groter kan worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:16 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ageert-in-brief.html
Opzich haalt Halsema best wat valide punten aan, het zal mij benieuwen of het echt een verlaten woonboot is.
De krant van stemmingmakend Nederland.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Das waar.
Wel typisch De Telegraaf dat het verhaal meteen zo gespint wordt om Halsema persoonlijk te belasten, zoals een doofpot en belangenverstrengeling. Das is gewoon lasterlijk
Voor puur kattenkwaad word je niet gearresteerd. Dit is woninginbraak, vandalisme en wapenbezit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand noemt het onschuldig kattenkwaad, hij is gearresteerd. Maar het is (naar het lijkt) wel kattenkwaad.
Oei, er zijn er geband voor minder.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel of niet wat van deze dingen gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:31 schreef Fer het volgende:
Wie heeft er op die leeftijd niet een verlaten pand binnengestapt en brandblusser leeggespoten of een in Lloret een balletjespistool gekocht?
Kom op
het is sowieso verrassend dat er iemand gearresteerd wordt, zegt wel genoeg over hoe knullig ze bezig warenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor puur kattenkwaad word je niet gearresteerd. Dit is woninginbraak, vandalisme en wapenbezit.
Verlaten kan natuurlijk ook zijn: er waren geen bewoners aanwezig.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het kan beter maar echt een verlaten woonboot blijken te zijn anders is Halsema aan het wrijven in een vlek die steeds groter kan worden.
Oohja, want een moeder die haar zoon probeert te beschermen en zijn daden te verduisteren is betrouwbaarder dan een krantquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nog verrassender is het vinden van een leegstaande en verlaten woonboot in Amsterdam, waar eenvoudige rijtjeshuizen voor anderhalf miljoen van de hand worden gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is sowieso verrassend dat er iemand gearresteerd wordt, zegt wel genoeg over hoe knullig ze bezig waren
nee, ze hadden die boot moeten krakenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog verrassender is het vinden van een leegstaande en verlaten woonboot in Amsterdam, waar eenvoudige rijtjeshuizen voor anderhalf miljoen van de hand worden gedaan.
Weet jij waar in Amsterdam dit zich heeft afgespeeld?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, ze hadden die boot moeten kraken
Het zal sowieso een eigenaar gehad hebben en volgens mij geeft het onbeheerd zijn van iets nog geen recht om iets te stelen of te vernielen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig een met brandblussers die er nog hangen. Maakt wel veel uit of ie bewoond was of niet.
Ik ben wel benieuwd wie daar de opdracht voor heeft gegeven.quote:Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden.
Halsema natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:48 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie daar de opdracht voor heeft gegeven.
Dan heeft ze die zaken ook al niet op orde net als het afval en haar zoon. Je zal op vakantie zijn en Femke noemt je woonboot vervallen om haar zoon uit de wind te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:17 schreef raptorix het volgende:
Een verlaten woonboot in Amsterdam? Gek verhaal, de goedkoopste woonboot in Amsterdam is 3 ton, het is de jaren 80 niet dat deze liggen te verkrotten.
Dat maakt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:27 schreef Perrin het volgende:
Maakt wel veel uit of ie bewoond was of niet.
Of hij had wel een goede inbreker geweest die niet gepakt wordtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte toen ik dit lasmaar waarschijnlijk was het nog veel erger geweest als hij wel op die zwarte school was gebleven
Dus hij is sowieso mislukt met zn leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Of hij had wel een goede inbreker geweest die niet gepakt wordt
Het is ten eerste de vraag of het waar is. Ik geloof wel dat de Telegraaf dit soort verhalen "opleukt". Er is toch (bijna) niemand die daar vraagtekens bij zet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:48 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie daar de opdracht voor heeft gegeven.
Hij had even met Duyvendak moeten bellen voor wat tips.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Of hij had wel een goede inbreker geweest die niet gepakt wordt
Verduisteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja, want een moeder die haar zoon probeert te beschermen en zijn daden te verduisteren is betrouwbaarder dan een krant
Eh, en de eigenaar van die woonboot inclusief brandblussers dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Belangrijk detail: geen slachtoffers annex gedupeerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |