De waarheid zal dichtbij die van Halsema liggen dan bij de te telegraaf... Dat is gewoon niet een krant die waarde hecht aan de waarheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij weet dat de brief van Halsema wel 100% waarheid is? En niet een slechte poging van een moeder om het gedrag van haar zoon goed te praten?
Braafste jochie van de klas.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad nog nooit een alarmpistool geprobeerd. Die staan namelijk in de wapenwet. Niet voor niets.
Nee, Als ik op mijn vijtiende al zou zuipen en mijn ouders kwamen erachter kreeg ik waarschijnlijk twee maanden huisarrest. Maar dat is maar net wat voor ouders je hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat spookte jij allemaal uit toen je 15 was? Nooit in een verlaten gebouw zitten zuipen? Nog nooit een alarmpistool geprobeerd?
Inbraak, checkquote:
Zoon van Halsema ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een gewapende inbraak gepleegd.
dat is ook wel weer waar. Kortom, dit is het enige juiste antwoord :quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een "verlaten" woonboot en niet over een "onbewoonde" woonboot. Niet dat er een soort vrijrecht is om onbewoonde woonboten te vernielen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, wat een slecht advies van haar communicatieadviseurs om die brief te schrijven om haar versie van de gebeurtenissen te geven. Dit had ze bij politie en justitie moeten laten.
‘Mijn zoon heeft een fout begaan en zal zich voor een rechter moeten verantwoorden’, was de enige juiste reactie geweest.
Naïeve aannames.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
De waarheid zal dichtbij die van Halsema liggen dan bij de te telegraaf... Dat is gewoon niet een krant die waarde hecht aan de waarheid.
Ow ja dat ook nog, zehad een tweeling. Wat lopen mensen dan moeilijk te doen over dat de gegevens van dat jong op straat liggenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ik haar boek Pluche(alhoewel... Twijfel. En had zij geen tweeling? Dus dan weet je het nog niet)
Of die woonboot verlaten was of niet maakt wel uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:45 schreef L_auteur het volgende:
Gewapende inbraak (met messen en neppistool) is geen pubergedrag, dat is cimineel gedrag.
Jawel hoor.quote:
Ik stelde de vraag niet aan jou, maar OK! Als je een 15-jarige redelijk standaard dingen zoals drinken en rondhangen verbiedt, dan gebeurt het tóch wel. Alleen kun je er dan als ouders geen open gesprek met je kind meer over aangaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, Als ik op mijn vijtiende al zou zuipen en mijn ouders kwamen erachter kreeg ik waarschijnlijk twee maanden huisarrest. Maar dat is maar net wat voor ouders je hebt.
Dus dat kan voor iedereen anders zijn.
Ja dan ben ik "triest" als ik het verschil tussen inbraak en insluiping niet zie. Lees je wel wat je schrijft? Je maakt geen vergelijking tussen verschillende smaken dubbelfris hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, het was geen inbraak, maar insluiping in een verlaten woonboot. Nogal een verschil.
Exact. De ouders zijn er nu achter gekomen en dat jong zal heus wel een flinke straf van z'n ouders hebben gekregen. Maar net als jouw ouders je niet voordat ze erachter kwamen konden straffen kunnen zij dat ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, Als ik op mijn vijtiende al zou zuipen en mijn ouders kwamen erachter kreeg ik waarschijnlijk twee maanden huisarrest. Maar dat is maar net wat voor ouders je hebt.
Dus dat kan voor iedereen anders zijn.
Nee hoor, dat staat er helemaal niet los van. Want jij en ik komen niet met naam en toenaam in de die drekkrant Telegraaf omdat onze moeders toevallig publieke figuren zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Inbraak, check
Wapen, check
Vluchten, check
Wapen proberen te lozen, check
Gewapende inbraak. Zo simpel liggen de feiten, ook al proberen sommigen dit te downplayen als kwajongensgedrag. Wat jij en ik allemaal hebben uitgespookt in onze tienerjaren staat los van de misdrijven die deze jongen nu pleegt.
Klopt. 15 jaar, een crimineel in de dop. Als hij hier mee weg komt, en daar zal moeder voor zorgen, weet hij dat hij bij zijn volgende inbraak alleen iets voorzichtiger zal moeten zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Inbraak, check
Wapen, check
Vluchten, check
Wapen proberen te lozen, check
Gewapende inbraak. Zo simpel liggen de feiten, ook al proberen sommigen dit te downplayen als kwajongensgedrag. Wat jij en ik allemaal hebben uitgespookt in onze tienerjaren staat los van de misdrijven die deze jongen nu pleegt.
Ik heb geen naam en toenaam gezienquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat er helemaal niet los van. Want jij en ik komen niet met naam en toenaam in de die drekkrant Telegraaf omdat onze moeders toevallig publieke figuren zijn.
Ik ook nog steeds niet, maar mensen zeggen het steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen naam en toenaam gezien
kwajongens werk alleen dat wapen is natuurlijk niet zo handigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:07 schreef MaGNeT het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik met een groepje vrienden bij het in aanbouw zijnde zwembad in Stiens op het bouwterrein wat bussen PUR vond en die onder het zwembad heb leeggespoten.
Iemand die daarnaast aan het tennissen was heeft ons toen weggejaagd.
Achteraf ook wel een gevalletje "HALT" lijkt me, het is nog goedgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |