Het kan beter maar echt een verlaten woonboot blijken te zijn anders is Halsema aan het wrijven in een vlek die steeds groter kan worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:16 schreef WammesWaggel het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ageert-in-brief.html
Opzich haalt Halsema best wat valide punten aan, het zal mij benieuwen of het echt een verlaten woonboot is.
De krant van stemmingmakend Nederland.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Das waar.
Wel typisch De Telegraaf dat het verhaal meteen zo gespint wordt om Halsema persoonlijk te belasten, zoals een doofpot en belangenverstrengeling. Das is gewoon lasterlijk
Voor puur kattenkwaad word je niet gearresteerd. Dit is woninginbraak, vandalisme en wapenbezit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand noemt het onschuldig kattenkwaad, hij is gearresteerd. Maar het is (naar het lijkt) wel kattenkwaad.
Oei, er zijn er geband voor minder.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, ik heb vier kinderen. Hoezo?
Ik heb misschien wel of niet wat van deze dingen gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:31 schreef Fer het volgende:
Wie heeft er op die leeftijd niet een verlaten pand binnengestapt en brandblusser leeggespoten of een in Lloret een balletjespistool gekocht?
Kom op
het is sowieso verrassend dat er iemand gearresteerd wordt, zegt wel genoeg over hoe knullig ze bezig warenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor puur kattenkwaad word je niet gearresteerd. Dit is woninginbraak, vandalisme en wapenbezit.
Verlaten kan natuurlijk ook zijn: er waren geen bewoners aanwezig.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het kan beter maar echt een verlaten woonboot blijken te zijn anders is Halsema aan het wrijven in een vlek die steeds groter kan worden.
Oohja, want een moeder die haar zoon probeert te beschermen en zijn daden te verduisteren is betrouwbaarder dan een krantquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
De waarheid zal dichtbij die van Halsema liggen dan bij de te telegraaf... Dat is gewoon niet een krant die waarde hecht aan de waarheid.
Nog verrassender is het vinden van een leegstaande en verlaten woonboot in Amsterdam, waar eenvoudige rijtjeshuizen voor anderhalf miljoen van de hand worden gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is sowieso verrassend dat er iemand gearresteerd wordt, zegt wel genoeg over hoe knullig ze bezig waren
nee, ze hadden die boot moeten krakenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog verrassender is het vinden van een leegstaande en verlaten woonboot in Amsterdam, waar eenvoudige rijtjeshuizen voor anderhalf miljoen van de hand worden gedaan.
Weet jij waar in Amsterdam dit zich heeft afgespeeld?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, ze hadden die boot moeten kraken
Het zal sowieso een eigenaar gehad hebben en volgens mij geeft het onbeheerd zijn van iets nog geen recht om iets te stelen of te vernielen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig een met brandblussers die er nog hangen. Maakt wel veel uit of ie bewoond was of niet.
Ik ben wel benieuwd wie daar de opdracht voor heeft gegeven.quote:Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden.
Halsema natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:48 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie daar de opdracht voor heeft gegeven.
Dan heeft ze die zaken ook al niet op orde net als het afval en haar zoon. Je zal op vakantie zijn en Femke noemt je woonboot vervallen om haar zoon uit de wind te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:17 schreef raptorix het volgende:
Een verlaten woonboot in Amsterdam? Gek verhaal, de goedkoopste woonboot in Amsterdam is 3 ton, het is de jaren 80 niet dat deze liggen te verkrotten.
Dat maakt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:27 schreef Perrin het volgende:
Maakt wel veel uit of ie bewoond was of niet.
Of hij had wel een goede inbreker geweest die niet gepakt wordtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 07:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte toen ik dit lasmaar waarschijnlijk was het nog veel erger geweest als hij wel op die zwarte school was gebleven
Dus hij is sowieso mislukt met zn leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Of hij had wel een goede inbreker geweest die niet gepakt wordt
Het is ten eerste de vraag of het waar is. Ik geloof wel dat de Telegraaf dit soort verhalen "opleukt". Er is toch (bijna) niemand die daar vraagtekens bij zet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:48 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie daar de opdracht voor heeft gegeven.
Hij had even met Duyvendak moeten bellen voor wat tips.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Of hij had wel een goede inbreker geweest die niet gepakt wordt
Verduisteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja, want een moeder die haar zoon probeert te beschermen en zijn daden te verduisteren is betrouwbaarder dan een krant
Eh, en de eigenaar van die woonboot inclusief brandblussers dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Belangrijk detail: geen slachtoffers annex gedupeerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |