Nog beterquote:
Gelukkig wordt het zwembad regelmatig ververst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:18 schreef Leandra het volgende:
Lekker fris, de hond in je zwembad laten zwemmen.
Eens in de drie maandenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het zwembad regelmatig ververst.
San Juan Beachbar te Los Alcįzaresquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Welke lelijke plek in Spanje is dit eigenlijk?
Zie je het al voor je?quote:
Calle Espejo, 10, 30710 Los Alcįzares, Murcia, Spanjequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Welke lelijke plek in Spanje is dit eigenlijk?
reclame!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:24 schreef amaranta het volgende:
We mogen niet weten dat het bar La Playa heet?
Glazenwasserquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:24 schreef fespo het volgende:
wat had die kerel voor eigen zaak die hij heeft verkocht?
Glazenwasser volgens mijquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:24 schreef fespo het volgende:
wat had die kerel voor eigen zaak die hij heeft verkocht?
lekker zwart verdienenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Het is nog steeds cash only, dat is wel kansloos.
De reviews zijn best ok?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:31 schreef RipCity het volgende:
https://www.tripadvisor.n(...)r-Los_Alcazares.html
Allemaal 4 of 5 inderdaad. Als toevallig in de buurt ben ga ik er zeker even langsquote:
Ik ook ben wel benieuwd, denk alleen niet dat ik er kom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal 4 of 5 inderdaad. Als toevallig in de buurt ben ga ik er zeker even langs
Je weet maar nooit!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook ben wel benieuwd, denk alleen niet dat ik er kom.
Hoewel ben wel muzikant, dus mochten ze dit lezen......
Fok! Meet daar gehehequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:46 schreef Tijn het volgende:
Ik krijg ook best zin om er een keer heen te gaan haha
quote:IK VERTREK COMPILATIE FAMILIE REESINK - BOERDERIJ AUSTRALIĖ
IK VERTREK / 17 AUG 2019
Dromen van een bestaan in een ander land: meer zon, minder regels en eigen baas zijn! Wat bij onze emigranten begon als een mooie zomerdroom, werd na hard werken en nooit opgeven werkelijkheid. In onze inspirerende zomerherhalingen zie je een compilatie van de eerste uitzending en de follow up van een emigrant. Deze keer het verhaal van familie Reesink.
Uitzending 13 juni 2015 boeren zonder beperkingen
Melkveehouder Han Reesink wordt gek van de regeltjes die het boeren in Nederland onmogelijk maken en wil emigreren naar Australiė om daar een nieuw boerenbedrijf te starten. Als zoon Erwin (19), die ook graag boer wil worden, hierover net zo enthousiast blijkt besluiten ze de grote stap te maken. Han wil namelijk niet naar Australiė vertrekken zonder een opvolger te hebben. Zijn boerderij op het Drentse platteland wordt snel verkocht en dus kan de reis naar de andere kant van de wereld worden gemaakt, met zijn vrouw Anneke (29) en hun kinderen Hanna (2) en Johan (1).
De andere zoon uit zijn vorige huwelijk, Dennis, blijft tot groot verdriet van Han in Nederland achter. De Engelse taal is voor Han en Anneke een obstakel en ze krijgen het maar lastig onder de knie. Maar het grootste probleem is toch wel dat er bij het vertrek nog geen boerderij is gevonden...
JE KUNT OOK ONDER EEN AUTO KOMEN, DAN IS EMIGREREN NAAR AUSTRALIĖ ZO ERG NOG NIET
ANNEKE REESINK
GEZINSUITBREIDING 2018
10 maart 2018 Ik Vertrek Follow Up vijf jaar later
Vijf jaar later bezoeken we familie Reesink opnieuw en niet alleen in de stallen is er gezinsuitbreiding geweest. Precies 4 weken later na hun vertrek in 2015 is Jack geboren, een jongetje en alles is helemaal goed gegaan. Zoon Erwin heeft inmiddels een leuk meisje ontmoet, zij is van oorsprong Zuid-Afrikaans.
Ze zijn getrouwd en wonen ongeveer een half uur bij de familie vandaan op een boerderij. Die boerderij is van iemand anders en zij moeten daar koeien melken en kunnen daar dan met elkaar wonen. (share-farmer).
www.npo.nl ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:33 schreef ChilllayD het volgende:
Kan ik ergens die afleveringen terug kijken ook waar de 'meiland mensen in te zien zijn?
Via m'n tv heb ik dat gedaan maar zag er maar weinig staan. Misschien via de website meer... Ik gebruik alleen zelden een laptop e.d dus dacht vraag 't eerst eventjes...quote:
Via de website kan ik gewoon een seizoen selecteren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:09 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Via m'n tv heb ik dat gedaan maar zag er maar weinig staan. Misschien via de website meer... Ik gebruik alleen zelden een laptop e.d dus dacht vraag 't eerst eventjes...
Wat denk je zelf……quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:33 schreef RipCity het volgende:
Doe es lief...
[..]
Wat denk je zelf……
Midden in de zomerstop.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt beter naar Australiė dan dat je een ongeluk krijgt
25 met de man, 10 met de zoon geloof ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel schelen die twee in leeftijd? En die zoon lijkt net zo oud
25 jaar dacht ik te horen. Best een leuke vrouw, die kan toch wel wat beters krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel schelen die twee in leeftijd? En die zoon lijkt net zo oud
Als die ouwe geen zin heeft dan kan ze altijd nog bij de zoon in bed kruipen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:48 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
25 met de man, 10 met de zoon geloof ik
Het zou smeuļg zijn als dat inmiddels is gebeurdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als die ouwe geen zin heeft dan kan ze altijd nog bij de zoon in bed kruipen.
Die vindt een rijke boer prima.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
25 jaar dacht ik te horen. Best een leuke vrouw, die kan toch wel wat beters krijgen.
Die heeft inmiddels een FOK!-account.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:51 schreef monkyyy het volgende:
Hij moet een vrouw hebben, 250 koeien is niet genoeg, moet nog 1 bij
Nou qua intellect schelen die koeien en anneke niet veelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:51 schreef monkyyy het volgende:
Hij moet een vrouw hebben, 250 koeien is niet genoeg, moet nog 1 bij
Nuja afhankelijk van hoe het gaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Voor jezelf werken is het mooiste, daar heeft die knaap gelijk in
Hier wat koeien, daar wat koeien, koe in bed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou qua intellect schelen die koeien en anneke niet veel
Zeiken die beesten je tenminste niet in de ogenquote:
regenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
Wel vieze koeien, moet die beesten ook gewassen worden?
Nogal jaquote:
op een betonnen vloer?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:12 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
In het wild vallen ze er ook uit hoor
Ga die niet zijn ouwe aflossen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:13 schreef Chia het volgende:
Die zoon was voor zichzelf begonnen toch
Zuid West volgens mij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:14 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Hij had er toch wat zand over gegooid![]()
Waar zitten ze eigenlijk ergens in Australiė?
Je kunt fokken of je kunt het niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
die boeren laten er geen gras over groeien
De kerk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
worden ze uitgehuwelijkt/gematched binnen bekende boerenfamilies ofzo?
Voorbehoedsmiddelen mogen vast niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Flink aan de leg geweest die hele familie.
Zuid-Afrikaans.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
aha, de kerk regelt zelfs aan de andere kant van de wereld, want ze was Nederlandse toch?
aan tetten zitten, aan tetten zitten, here jezus daarvoor bedankenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen maken, koeien melken en naar de kerk, wat zijn we gelukkig
Ja hopelijk gewoon nuchtere boerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Knap wat ze hebben neergezet, maar het voelt alsof ze zeggen dat ze gelukkig zijn zonder het daadwerkelijk te zijn
Gewoon weer 15 kinderen krijgen, net als vroeger.quote:
Voor Ik Vertrek begrippen is het nog best redelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:30 schreef bloempjuh het volgende:
Waarom merkt hier niemand op dat het steenkolen-Engels van deze mensen behoorlijk pijnlijk is?
Idd...dat stel in Denemarkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor Ik Vertrek begrippen is het nog best redelijk
Die zoon was al aardig op weg inclusief Australisch accentquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:30 schreef bloempjuh het volgende:
Waarom merkt hier niemand op dat het steenkolen-Engels van deze mensen behoorlijk pijnlijk is?
Nieuw Zeelands!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zoon was al aardig op weg inclusief Australisch accent
Ze wonen in Australiė toch?quote:
Boeiend, zij hebben tenminste die stap gezet terwijl jij hier zuur zit te doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen maken, koeien melken en naar de kerk, wat zijn we gelukkig
Een al gesloten fietsenzaak overgenomen in Emmercompascuum. Ik weet wel welke dat is. Ben benieuwd of ze die wel rendabel kunnen maken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
De floaters proberen het weer!
Stel wist niks, kon niks, sprak niks en had niks, maar hield van doelloos dobberen in zoutbadjes en ging er van uit dat de rest van de wereld dat ook het einde vond. Geloof dat ze ook nog crowd-funding hebben ingezet. Nou ja, hoe dan ook: ze zijn terug, alleen niet meer drijvend!
Heeft iemand nog het ondernemingsplan van die twee?quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
De floaters proberen het weer!
Stel wist niks, kon niks, sprak niks en had niks, maar hield van doelloos dobberen in zoutbadjes en ging er van uit dat de rest van de wereld dat ook het einde vond. Geloof dat ze ook nog crowd-funding hebben ingezet. Nou ja, hoe dan ook: ze zijn terug, alleen niet meer drijvend!
Dat was op een bierviltje geschreven...quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:44 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Heeft iemand nog het ondernemingsplan van die twee?
Dat waren twee andere mensenquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:48 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat was op een bierviltje geschreven...
Jaaaaaaaa, je hebt um gevondenquote:
idd, genoeg centjes en ze spreken de taal ein bischenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:33 schreef kree het volgende:
Ze hebben het volgens mij wel aardig voor elkaar
oja? ik niet. Wanneer is ie eerder uitgezonden? maart/april 2018 toevallig?quote:
Alsof het die slager ene zier interesseert.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:36 schreef Snowsquall het volgende:
Sjesus wat een moeilijk gedoe, met Google translate kun je rechtstreeks je tekst vertalen...
Het komt mij ook wel vaag bekend voor moet ik zeggen. Tijdje terug al denk. Naja ach nog maar een keer danquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
oja? ik niet. Wanneer is ie eerder uitgezonden? maart/april 2018 toevallig?
Ik kan me hier niks van herinneren maar in mrt apr vorig jaar heb ik geen tv gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
Het komt mij ook wel vaag bekend voor moet ik zeggen. Tijdje terug al denk. Naja ach nog maar een keer dan
Precies!!! Daarom moet je niet zoiets in het buitenland gaan runnen als je het in NL te hectisch en druk vindt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:56 schreef kree het volgende:
Het lijkt mij toch ook een flinke dagtaak elke dag om zo’n hotel te runnen met zijn tweeėn.
Heb je ook nooit echt vrij.
Ja idd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Precies!!! Daarom moet je niet zoiets in het buitenland gaan runnen als je het in NL te hectisch en druk vindt.
"Vooral de lange rijen in de winkels"quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:28 schreef KoningPils het volgende:
Wij gaan naar Frankrijk. Want alles is slecht aan Nederland. Zeurpieten
wordt goed verdiend in de thuiszorg hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:43 schreef Snowsquall het volgende:
Met zo'n Audi maak je ook niet echt een armoedige indruk.
In 2014.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
oja? ik niet. Wanneer is ie eerder uitgezonden? maart/april 2018 toevallig?
Bron: De Telegraafquote:Zei de NPO een ruime week geleden nog niet bezig te zijn met een eigen realityshow van een spraakmakende Ik Vertrek-familie, in navolging op het enorme succes van Chateau Meiland, nu lijkt het erop dat daar wel degelijk sprake van is. Wilred Genee weet in zijn radioshow Veronica Inside deelnemer Hans uitspraken te ontlokken die er sterk op duiden.
De eerste reactie van Hans is verrast, als Genee hem in het telefoongesprek feliciteert met zijn eigen realityserie. „Hoe weet je dat?” Hij merkt op dat hij er niet veel over kan zeggen. Vervolgens blijft Hans gewoon aan de lijn, al weet hij maar met moeite de vragen van Genee te omzeilen. Als Genee vraagt of er al inhoudelijke ideeėn zijn voor de serie, antwoordt hij: „Er zijn wat ideeėn ja.”
Hans, die samen met zijn vrouw Karin naar Bonaire vertrok om een midgetgolfbaan te beginnen, bevestigt in het gesprek dat hij een contract heeft getekend waarin staat dat hij niet teveel mag loslaten. Ook kan hij niet zeggen wanneer en op welke zender de realityserie uitgezonden zou worden.
Een paar dagen voor de uitreiking van De Televizierring sprak De Telegraaf nog met de NPO, die toen expliciet stelde niet bezig te zijn met een spin-off van Ik Vertrek. „We vertrouwen nog steeds op het succes van Ik Vertrek”, aldus een woordvoerder. Maar mocht een producent aankloppen met het idee, dan zou het aannemelijk zijn dat de deur niet meteen wordt dichtgeslagen. Het zal schier onmogelijk zijn Martien te evenaren, maar dat Nederland zit te wachten op (nog meer) emigratie-reality, is duidelijk.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:47 schreef JayHovah het volgende:
Hans, die samen met zijn vrouw Karin naar Bonaire vertrok om een midgetgolfbaan te beginnen, bevestigt in het gesprek dat hij een contract heeft getekend waarin staat dat hij niet teveel mag loslaten. Ook kan hij niet zeggen wanneer en op welke zender de realitys
quote:SBS 6 na Meiland met nóg een soap over Ik Vertrek-stel
Na het enorme succes van Chateau Meiland komt SBS 6 met nóg een soap die draait om een Ik Vertrek-bekendheid. Het gaat om Hans en Karin, bekend als De Scheetjes. Dat heeft de tv-zender laten weten. Het was al bekend dat er een soap over hen aan zit te komen, maar aanvankelijk was die bedoeld voor NPO 1. Nu komt de serie ‘De Scheetjes: bouwen op Bonaire’ dus terecht op SBS 6. De productie is niet in handen van Vincent TV Producties (Chateau Meiland), maar van Simpel Media.
Ruim drie jaar geleden vertrokken Hans en Karin naar Bonaire om daar een mini-golfbaan te beginnen. Nu hebben ze uitbreidingsplannen: ze willen naast hun golfbaan een resort bouwen, geheel in Country & Western-stijl. Daar wordt de zesdelige SBS 6-serie aan opgehangen.
Hans nam destijds met pijn in zijn hart afscheid van zijn baan als brugwachter om de droom van Karin te verwezenlijken. Ze vertrokken vol goede moed met een zeecontainer vol golfballen en beelden naar het Antilliaanse eiland. Na een hoop tegenslagen lukte het Hans en Karin om de golfbaan te openen, met groot succes tot gevolg.
De volgende stap is nu het resort met zwembad. “Hoe vergaat het de twee tijdens het opbouwen van deze nieuwe onderneming? Lukt het om de grond te kopen en alle vergunningen op tijd rond te krijgen?”
Chateau-producent Vincent TV Producties uitte eerder kritiek op de plannen voor deze serie. “Volgens mij heeft het niet zo veel zin om die kaartenbak door te pluizen. Je kunt een authentiek karakter zijn, maar je moet vooral een authentieke missie hebben.”
De Scheetjes: bouwen op Bonaire is vanaf begin volgend jaar te zien bij SBS 6.
Ik kijk daar naar ja. Een topic zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:28 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zien jullie ook naar 'Wij emigreren' op SBS6 ? Is daar ook al een topic over?
Dat vroeg ik me ook af. Heel jonge kinderen doen dat, maar zo jong is hij nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef wuuht het volgende:
WAAROM SPREEKT ''QING'' in de 3e persoon over zichzelf
Houdjemond vond dat ook apart en vooral irritant.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef wuuht het volgende:
WAAROM SPREEKT ''QING'' in de 3e persoon over zichzelf
Praktisch Henkie, maar wel een enorme zeikstem.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qing ja? Irritant kind.
Praktische Henkie en Dora de Dramaqueen. Wat een mensen weer hoor.
Je was me net voor🤣quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Praktisch Henkie, maar wel een enorme zeikstem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kring in een kleuterklas waar ze liedjes zingen? Doodnormaal?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Wat is dit voor macrobiologisch afbreekbare school
Ja dat is nou niet echt rocket sciencequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Altijd het plafond eerst schilderen.
Allez hč wat is dat nou voor taalgebruik!quote:
Nee nee, hij was lekker klamquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef Sport_Life het volgende:
hoe natter hoe beter... dat ging nog over de boompjes hoop ik ?
Ja valt best wat van te maken best een mooie plekquote:
Ja die tref je echt eens op een onweerachtige nacht met een groot koksmes in je slaapkamer als je niet uitkijkt.quote:
Die betalen zichzelf binnen een seizoen of hooguit 2 terug volgens mijquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n glamping tent is binnen een paar jaar toch weggerot?
Agressief kutkindquote:
Ik vermoed toch dat ze op deze manier hun b&b druk bezet krijgen komend jaar want er zullen veel mannen zijn die Dora gaan proberen te wippen natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 12:06 schreef LC01 het volgende:
Overduidelijk vreselijk gefocust op de camera en hoe ze overkomt. Volgens mij behoorlijk vooraf bedacht dat ze wel eventjes 'sexy en als lekkere MILF' op tv wilde komen (flink wat publiciteit vergaren) en dat is dus goed gelukt. (behalve dan dat ze behalve 'sexy' vooral overkomt als iemand die totaal vol is van zichzelf)
Hebben ze nu ook al een B&Bquote:Op donderdag 19 december 2019 09:01 schreef LC01 het volgende:
Het wippen of het vol krijgen van de B&B?
ruzie 'we hebben woorden' noemenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:10 schreef riazop het volgende:
Geile Dora slaat vandaag hard terug naar kleinburgers
Hoezo dapper? We zaten naar 'Ik vertrek' te kijken, niet naar 'Ik nųk', wat zij in hun vrije tijd doen, boeit me niets. Ik wil weten hoe ze daar die toko opbouwen.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:31 schreef LC01 het volgende:
Nouja, de glam-tenten dan, whatever.
Vond het in ieder geval wel dapper dat ze deze vlog heeft geplaatst.
quote:Zaterdag 28 december 2019 (21.30 uur op NPO 1) - Marjon en Vincent - Tsjechiė
Marjon droomt ervan om met haar beestenboel op het platteland van Tsjechiė te wonen. Haar vriend Vincent is nog niet overtuigd. En toch vertrekken de twee. In het gehucht Novį OleØnį hebben ze een boerderij met twee hectare grond gekocht. Daar moet een camping met blokhutten komen.
quote:Het nieuwe jaar begint goed bij AVROTROS. Met maar liefst 4 (!) avonden achter elkaar, nieuwe Ik Vertrek uitzendingen. En als klap op de vuurpijl nog één extra om de reeks mee af te sluiten.
Woensdag 1 januari 2020 (22.50 uur op NPO 1) - Familie Hammink - Oostenrijk
Rijschoolhouder Martin Hammink is toe aan iets anders. Hij koopt een enorm hotel met 21 kamers in het Oostenrijkse Gries im Sellrain. Dat zijn vrouw Linda een hekel aan sneeuw heeft, mag de pret niet drukken. Omdat ze ook nog tijd voor hun vier kinderen willen hebben, gaat Linda’s broer mee om de keuken te bestieren...
Donderdag 2 januari 2020 (22.55 uur op NPO 1) - Familie Buik - Frankrijk
Klaas en Marianne hebben al jaren de hartenwens om in Frankrijk te wonen. Nadat Klaas een openhartoperatie heeft ondergaan, wil hij alles uit het leven halen. Zoon Pei Pei woont sinds zijn vijfde in Nederland en heeft het hier erg naar zijn zin. Of hij kan aarden in Frankrijk is dan ook de vraag...
Vrijdag 3 januari 2020 (22.25 uur op NPO 1) - Milko en Mario - Portugal
Mario en Milko wonen in bruisend Amsterdam, maar zijn wel toe aan iets anders. Ze hebben een vervallen boerderij op het Portugese platteland gekocht waar een yoga-paradijs moet verrijzen. Maar eerst moet er geklust worden en helaas is Mario – volgens Milko - helemaal niet handig...
Zaterdag 4 januari 2020 (21.30 uur op NPO 1) -David en Gine - Spanje
Hardloopfanaten David en Gine genieten volop van het leven. Totdat Gine borstkanker krijgt. Na een pittige behandelperiode besluiten ze het roer om te gooien. In het Spaanse Aspe willen ze een Bed & Breakfast beginnen...
1, 2 en 3 januari om 22:55 (post 288)quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:57 schreef Guppy het volgende:
Dan begint Lennette van Dongen. Ik Vertrek is om 21:30 uur
Oh dan. Maar eerst vandaag nog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1, 2 en 3 januari om 22:55 (post 288)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |