abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 15 december 2019 @ 11:14:39 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_190451693
registreer om deze reclame te verbergen
Wat een cringe aflevering zeg
- Qing :') :') en Ramses :')
- Kind dat in de 3e persoon praat
- De zeikstem van die vent
- Dat Inglourious Basterds-Italiaans _O-
- De peptalk van oma dat ze zo keihard werken
- Opa met z’n Italiaanse liedje
- En inderdaad als toppunt die seksverslaafde freak brrrrrrrrr
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_190452265
Weer een ouderwetse topper van Ik vertrek, wat een totaal idioot mens.
Overduidelijk vreselijk gefocust op de camera en hoe ze overkomt. Volgens mij behoorlijk vooraf bedacht dat ze wel eventjes 'sexy en als lekkere MILF' op tv wilde komen (flink wat publiciteit vergaren) en dat is dus goed gelukt. (behalve dan dat ze behalve 'sexy' vooral overkomt als iemand die totaal vol is van zichzelf).
Vraag is natuurlijk of ze hier straks ook écht blij mee moet zijn, dit imago en beeld dat nu van haar bestaat.
En die kinderen.. die waren toch niet echt he, dat was toch gewoon nep?!
Kinderen die in de 3de persoon over zichzelf praten, de jongste die overduidelijk van een andere vader is, achterlijke namen, vreselijk.

Heb vooral medelijden met de man maar ook daarvoor geldt dat het een volwassen vent is en blijkbaar kiest hij hier voor.
pi_190453739
Ik heb ff aflevering ook even teruggekeken, duidelijk is dat ze goed in de slappe was zaten want relatief weinig financiële problemen. Commentaar van “dit is nog niet af” en “hier gaan we een luxe badkamer oid van maken” van een ouwe varkensstal is toch wel heel erg door een roze bril kijken...

Maar evengoed zag het er op het eind top uit, volgende keer hopelijk weer een aflevering met schreeuwende kinderen, ingetrokken vergunningen, de Nederlandse versie van de lokale taal en fabriek maar door.

En die Dora zeg...die was zo wanhopig voor seks, die wipt volgens mij elke avond een wokkel van je leuter.
pi_190457698
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Dat kind spoort niet.
Agressief kutkind :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')