Nee nee, hij was lekker klamquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef Sport_Life het volgende:
hoe natter hoe beter... dat ging nog over de boompjes hoop ik ?
Ja valt best wat van te maken best een mooie plekquote:
Ja die tref je echt eens op een onweerachtige nacht met een groot koksmes in je slaapkamer als je niet uitkijkt.quote:
Die betalen zichzelf binnen een seizoen of hooguit 2 terug volgens mijquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n glamping tent is binnen een paar jaar toch weggerot?
Agressief kutkindquote:
Ik vermoed toch dat ze op deze manier hun b&b druk bezet krijgen komend jaar want er zullen veel mannen zijn die Dora gaan proberen te wippen natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 12:06 schreef LC01 het volgende:
Overduidelijk vreselijk gefocust op de camera en hoe ze overkomt. Volgens mij behoorlijk vooraf bedacht dat ze wel eventjes 'sexy en als lekkere MILF' op tv wilde komen (flink wat publiciteit vergaren) en dat is dus goed gelukt. (behalve dan dat ze behalve 'sexy' vooral overkomt als iemand die totaal vol is van zichzelf)
Hebben ze nu ook al een B&Bquote:Op donderdag 19 december 2019 09:01 schreef LC01 het volgende:
Het wippen of het vol krijgen van de B&B?
ruzie 'we hebben woorden' noemenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:10 schreef riazop het volgende:
Geile Dora slaat vandaag hard terug naar kleinburgers
Hoezo dapper? We zaten naar 'Ik vertrek' te kijken, niet naar 'Ik nøk', wat zij in hun vrije tijd doen, boeit me niets. Ik wil weten hoe ze daar die toko opbouwen.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:31 schreef LC01 het volgende:
Nouja, de glam-tenten dan, whatever.
Vond het in ieder geval wel dapper dat ze deze vlog heeft geplaatst.
quote:Zaterdag 28 december 2019 (21.30 uur op NPO 1) - Marjon en Vincent - Tsjechië
Marjon droomt ervan om met haar beestenboel op het platteland van Tsjechië te wonen. Haar vriend Vincent is nog niet overtuigd. En toch vertrekken de twee. In het gehucht Nová Ole¨ná hebben ze een boerderij met twee hectare grond gekocht. Daar moet een camping met blokhutten komen.
quote:Het nieuwe jaar begint goed bij AVROTROS. Met maar liefst 4 (!) avonden achter elkaar, nieuwe Ik Vertrek uitzendingen. En als klap op de vuurpijl nog één extra om de reeks mee af te sluiten.
Woensdag 1 januari 2020 (22.50 uur op NPO 1) - Familie Hammink - Oostenrijk
Rijschoolhouder Martin Hammink is toe aan iets anders. Hij koopt een enorm hotel met 21 kamers in het Oostenrijkse Gries im Sellrain. Dat zijn vrouw Linda een hekel aan sneeuw heeft, mag de pret niet drukken. Omdat ze ook nog tijd voor hun vier kinderen willen hebben, gaat Linda’s broer mee om de keuken te bestieren...
Donderdag 2 januari 2020 (22.55 uur op NPO 1) - Familie Buik - Frankrijk
Klaas en Marianne hebben al jaren de hartenwens om in Frankrijk te wonen. Nadat Klaas een openhartoperatie heeft ondergaan, wil hij alles uit het leven halen. Zoon Pei Pei woont sinds zijn vijfde in Nederland en heeft het hier erg naar zijn zin. Of hij kan aarden in Frankrijk is dan ook de vraag...
Vrijdag 3 januari 2020 (22.25 uur op NPO 1) - Milko en Mario - Portugal
Mario en Milko wonen in bruisend Amsterdam, maar zijn wel toe aan iets anders. Ze hebben een vervallen boerderij op het Portugese platteland gekocht waar een yoga-paradijs moet verrijzen. Maar eerst moet er geklust worden en helaas is Mario – volgens Milko - helemaal niet handig...
Zaterdag 4 januari 2020 (21.30 uur op NPO 1) -David en Gine - Spanje
Hardloopfanaten David en Gine genieten volop van het leven. Totdat Gine borstkanker krijgt. Na een pittige behandelperiode besluiten ze het roer om te gooien. In het Spaanse Aspe willen ze een Bed & Breakfast beginnen...
1, 2 en 3 januari om 22:55 (post 288)quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:57 schreef Guppy het volgende:
Dan begint Lennette van Dongen. Ik Vertrek is om 21:30 uur
Oh dan. Maar eerst vandaag nog!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1, 2 en 3 januari om 22:55 (post 288)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |