Franny gaat alquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog iemand? ¤500 de tandarts is er nu nog
Waarom is hij boos op haar dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef DKUp het volgende:
De blaaijuh homo ziet kans nu Jensie boos is op Milani.
lijkt me heel gezond, Als je 24/7 op elkaars lip zit, maandenlang, en camera's op je de hele dag.quote:
Ze zei iets van: “Ja daaaaaaaaag!” tegen hem.quote:
Word weer janken vanavondquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zei iets van: “Ja daaaaaaaaag!” tegen hem.
Hij doet loopt telkens met een chagrijnige pleuris muil dus ik begrijp haar wel![]()
Ja las dat hij gisteren ook tot laat met vanalles heel druk was geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, vorige week zag de silo boven er netjes uit want het was denk ik Jens zijn beurt.....plus dat je hem ook vaak met de bezem bezig zag......ook zie je hem vaak opruimen van de keuken en de afwasser legen weet niet of hij die taak deze week moet doen.....maar die andere hebben ook die taken maar zie dat nooit op streams.
Hij zal haar straks wel terecht wijzen en dan is het janken geblazen en allemaal de schuld van Milani.quote:
jens pakt de boel tenminste op tijd aan en niet zoals de rest die 24 uur van tevoren als kippen zonder kop gaan lopen rondrennen en nog geen ene reet uitvoerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
Kan het gevoel van Jens, als je boos bent op de troep let je op alles. Nu vindt hij de schoenen buiten netter moet, vooral omdat het de eerste aanzicht is.
Ja schijnbaar heeft Jessie ook allemaal schoenen buiten liggen, dat haalde hij straks al aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
Kan het gevoel van Jens, als je boos bent op de troep let je op alles. Nu vindt hij de schoenen buiten netter moet, vooral omdat het de eerste aanzicht is.
Shell doet ook echt niks aan het totaal plaatje, helpt nooit mee met schoonmaken of dingen verzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
jens pakt de boel tenminste op tijd aan en niet zoals de rest die 24 uur van tevoren als kippen zonder kop gaan lopen rondrennen en nog geen ene reet uitvoeren
vandaag; #TeamJens en #TeamAntiSjelDel
nee zoals een echte topactrice met sterallures gedraagtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Shell doet ook echt niks aan het totaal plaatje, helpt nooit mee met schoonmaken of dingen verzetten.
Frustie lult wel meer BS.. zoals onzeker en depressief zijn, niet kunnen eten als mensen kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef DaniqueV het volgende:
Ik dacht dat ik hier had gelezen dat Franny vorig jaar er al gaatjes in had zitten nu hoeft ze niets te laten doen, ja zit wat in haar verstandskiezen waar ze verder niets mee doen
Ja en ze trappen ook steeds in dat zogenaamde naïeve meisje. Kreeg zij bij mij echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frustie lult wel meer BS.. zoals onzeker en depressief zijn, niet kunnen eten als mensen kijken
Neuken met cams om haar heen totaal geen probleem, dat dan weer wel
Dat waren die tandenblekers die dat tegen haar hadden gezegd. Tandenblekers zijn geen tandartsen. Daar moet je net zoveel waarde aan hechten als wanneer de bakker het tegen je zegt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef DaniqueV het volgende:
Ik dacht dat ik hier had gelezen dat Franny vorig jaar er al gaatjes in had zitten nu hoeft ze niets te laten doen, ja zit wat in haar verstandskiezen waar ze verder niets mee doen
Oké, ik dacht bij een vorig tandarts bezoek. Vandaar dus die witte tanden, tandarts zei dat net al dat ze zo mooi wit waren ook bij MYlene. dat is de reden dusquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat waren die tandenblekers die dat tegen haar hadden gezegd. Tandenblekers zijn geen tandartsen. Daar moet je net zoveel waarde aan hechten als wanneer de bakker het tegen je zegt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, ik dacht bij een vorig tandarts bezoek. Vandaar dus die witte tanden, tandarts zei dat net al dat ze zo mooi wit waren ook bij MYlene. dat is de reden dus
Roos is ook mooier dan Bill haar zwarte vlek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
Ja Dylan, er zijn mensen die wel kunnen tatoueren. Dit gaat jou nooit lukken!
[ afbeelding ]
Veel mooier. Die jongen is echt goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Roos is ook mooier dan Bill haar zwarte vlek.
had ik bij mijn tattoo geen last van - had ik dan de verkeerde tattoo-artiest?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
LOL Dylan vertelt dat het heeeeeeeeel normaal is dat mensen terug komen. Dat komt omdat de mensen niet naar zijn advies luisteren. Nogmaals!! Het is heel normaal dat tattoos er maar half opstaan of dat de pus eruit loopt. Dat komt dus niet omdat Dylan een lul is.
Dat denk ik wel. Ik ben ook nog nooit terug geweest. Had ik ook geen goedequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
had ik bij mijn tattoo geen last van - had ik dan de verkeerde tattoo-artiest?
Ja, ze moet wat.......dat is eigenlijk het enige wat ze doet klitten en roddelen over anderen.....want ook haar zie je nooit haar schoonmaaktaak uitvoeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Franny zeer geïnteresseerd in de ruzie tussen Jens en Shelly.
En toen? Ohja, En toen? Ohja?
[ afbeelding ]
Jahh , die FrustieShow was al na 4 dagen door de mand gevallen, dom kind, en dan nog die depressieve Show volhouden tot op vandaag, heel knapquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en ze trappen ook steeds in dat zogenaamde naïeve meisje. Kreeg zij bij mij echt niet voor elkaar
Als de rest aan het schoonmaken is en zij niet weet wat ze moet doen zodat het lijkt of ze wat doet dan gaat ze staan springen als een hondsdolle pinguïn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze moet wat.......dat is eigenlijk het enige wat ze doet klitten en roddelen over anderen.....want ook haar zie je nooit haar schoonmaaktaak uitvoeren.
Die Jordy ook hoor. Dat is echt wel een valse relnicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Tranny nu bij Jordy ...lekkerbekkend vragen wat er gisteren tussen Jordy en Ger gebeurde
Smerige kind glijdt op ruzies en gezeik
Ja, wist je dat niet? Het moet wel ff gaan etteren en ontsteken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
had ik bij mijn tattoo geen last van - had ik dan de verkeerde tattoo-artiest?
Dree idemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Jordy ook hoor. Dat is echt wel een valse relnicht.
In elk geintje zit een seintje !quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Jordy kwijlt haast door al die aandacht. Hij vertelt nu al twee dagen tegen iedereen dat hij grappig wou zijn. Dat was niet grappig bedoelt. Own het dan ook stuk schijnheil!
Zelfs als het echt een geintje was. Want dat was niet grappig bedoelt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:59 schreef goldback het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje !
Ja, ze komt er al die maanden weg meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , die FrustieShow was al na 4 dagen door de mand gevallen, dom kind, en dan nog die depressieve Show volhouden tot op vandaag, heel knap
( Mooie ring trouwens, niet té opzichtig?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de auto van de tandarts? Die zit ook op Fok!
KPDquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]hoe weet je dat van fok? snap hem ff niet
Eerlijk is eerlijk , Jessie zelf kan er ook wat van, hij scheldt mensen uit ,noemt ze achter hun rug ook mongool ,debiel of narcist. Vind ik ook smerig .quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
En Frannie zegt dat Jessie hem ook een valse nicht heeft genoemd. Wat een smerig stookloeder is dat toch
Ja dat las ik wel, maar dan snap ik de combi nog niet met fokquote:
KPDquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de auto van de tandarts? Die zit ook op Fok!
quote:
das een aparte afdeling op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat las ik wel, maar dan snap ik de combi nog niet met fok![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ze komt er al die maanden weg mee
En nog steeds, zodra ze met haar frêle peutergedrag niet krijgt wat ze wil komt de depressiekaart weer tevoorschijn , of het lastiggevallen onschuldige meisje.. en iedereen blijft er in trappen niemand mag aan die act komen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En nog steeds, zodra ze met haar frêle peutergedrag niet krijgt wat ze wil komt de depressiekaart weer tevoorschijn , of het lastiggevallen onschuldige meisje.. en iedereen blijft er in trappen niemand mag aan die act komen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zij was een goede voor mij ook, ging haar de oortjes wel ff wassen![]()
![]()
Yeahh ik tegen het universum![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
haarzelfquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef Maria44 het volgende:
Over wie heeft Merel het? Een vet mormel achter de computer, zelf de grootste hoer van de buurt?
Viel er net in. Franny vroeg, vindt je dat niet erg? Nee zei Merel ik kan er alleen maar om lachen. Daarna zei ze de rest..quote:
Jens heeft zelf ook weken in zijn nest gelegen.quote:
Klopt, maar heeft 100x meer gedaan dan Shell.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens heeft zelf ook weken in zijn nest gelegen.
Oh hoor het nu, er was Merel aap gezegd of geschreven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Viel er net in. Franny vroeg, vindt je dat niet erg? Nee zei Merel ik kan er alleen maar om lachen. Daarna zei ze de rest..
Volgens mij over Shelley. Nu wel in ieder geval. Vieze frannnie zegt dat ze haar niet meer kan aankijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef Maria44 het volgende:
Over wie heeft Merel het? Een vet mormel achter de computer, zelf de grootste hoer van de buurt?
Dat is dan ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft 100x meer gedaan dan Shell.
Ja, klopt. Maar een paar weken op je nest liggen is toch wat anders dan altijd onder je taken uit te komen of afspraken niet nakomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar een paar weken op je nest liggen is toch wat anders dan altijd onder je taken uit te komen of afspraken niet nakomen.
Frustie , wat Sjellie doet de hele dag.. sjah, wat doet Frustie de hele dag, precies wat Sjellie doetquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel blijven ontkennen. Maar feiten zijn feitenquote:
bij merel ook graag aubquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
Wal! Ge! Lijk! Ge! Drocht!!
Ik krijg gewoon braakneigingen van dit vieze figuur. Nog steeds op die nagels lopen vijlen. Hak ze eraf!![]()
[ afbeelding ]
Ik ontken helemaal nietsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel blijven ontkennen. Maar feiten zijn feiten
1 kotsneiging is wel genoeg voor de woensdagquote:
Dan kun je beter stoppen met fokken. Ik zie jou ook 1000 keer hetzelfde over Jessie typenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets
Het wordt alleen een slaapverwekkend herhalen van zinnen
Het vreemde is dat ik daar de vrouwen eigenlijk de grootste viespeuken vindt qua schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes op Lex na.quote:
Ja, Jens doet meer. Punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets
Het wordt alleen een slaapverwekkend herhalen van zinnen
Ik typ amper over Jessie, maar dat terzijdequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je beter stoppen met fokken. Ik zie jou ook 1000 keer hetzelfde over Jessie typen
Als er alleen dames op de damestoilet kwamen dan zou het zo goor niet zijn. Maar er lopen daar geen 'dames'quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik daar de vrouwen eigenlijk de grootste viespeuken vindt qua schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes op Lex na.
Wilde ook nooit geloven dat de damestoilet smeriger is dan de heren in publieke ruimtes, maar nu zie ik het anders.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik typ amper over Jessie, maar dat terzijde
Iedereen heeft smaak. Alleen niet iedereen heeft een goede smaakquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Maris heeft vroeger ook in de kleding gezeten dus vindt ze dat ze smaak heeft
Een Wonderwoman eigenlijk in die 37 jaartjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Behalve de dag dat het uit ging tussen Merel en Jessie. Toen was ze het helemaal eens met Merel dat er niets goed aan hem was.quote:
Maar is het Waar, alles bij elkaar opgeteld, incl die tijd dat ze astronaut was in een baan om de Aarde, zou ze nu 81 moeten zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska heeft vroeger in de kleding gezeten.
Dat mens is nog erger dan Billy die had ook alles gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Niet alles is gelijk een leugen hoor. Er zijn mensen die zich een vorig leven kunnen herinnerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar is het Waar, alles bij elkaar opgeteld, incl die tijd dat ze astronaut was in een baan om de Aarde, zou ze nu 81 moeten zijn
Hoeveel persoonlijkheden heeft ze in haar hoofd zitten.....denk toch een stuk of wat....evenementen jaren gedaan....kleding.......bar.....keukens......en wat nog komen gaat uit haar mond.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Jah.. op die manier.. Ik heb ook inde kleding gezeten, Ik was gisteren bij C&A kleertjes kopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alles is gelijk een leugen hoor. Er zijn mensen die zich een vorig leven kunnen herinneren
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeveel persoonlijkheden heeft ze in haar hoofd zitten.....denk toch een stuk of wat....evenementen jaren gedaan....kleding.......bar.....keukens......en wat nog komen gaat uit haar mond.....
Tot ze nudiste werdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska heeft vroeger in de kleding gezeten.
Ze is al met haar 3e leven bezigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een Wonderwoman eigenlijk in die 37 jaartjes.
Daar dacht ik ook even aan......het kan ook een slecht teken zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.
Dat geloof ik eerder, teveel weggeschopt overal vanwege te grote arrogante bek, maar wél op haar CV zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.
De schrik van de nudistencampingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk lijken met dat lichaam
Goed lijf voor in een amerikaanse circus sideshow.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk lijken met dat lichaam
En we moeten natuurlijk rekening houden dat ze al op haar 13e jaar begonnen is met werken.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerder, teveel weggeschopt overal vanwege te grote arrogante bek, maar wél op haar CV zetten
Alles wegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De schrik van de nudistencamping
Ja, passen niet in haar leefomgeving.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles wegZe wil in uto2 ook al vijf mensen weg hebben.
Het is sowieso geen reclame om een jobhopper te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan......het kan ook een slecht teken zijn.
Jaja, op mijn 13e had ik ook al een eigen bedrijf.. lege flessen ophalen voor een liter benzine in mijn Mobylettequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En we moeten natuurlijk rekening houden dat ze al op haar 13e jaar begonnen is met werken.....
Wattan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ger doet niet mee met t nummer van ikbal
nee toen hij fliptequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen als hij nog boven is.....mes en vork hoort daar ook niet te liggen.
Jammer dat die vork niet in iemands voorhoofd terecht is gekomen. Had die trol misschien begrepen dat hij een hersenloze peen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen als hij nog boven is.....mes en vork hoort daar ook niet te liggen.
Doe jij maar verslag. Ik krijg moordneigingen als ik naar die vieze frannie moet luisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
fran weer tv moment met jessie over merel
jij bent toch de belangenbehartiger van merel
fran: wat is dat
ik ook en van merelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe jij maar verslag. Ik krijg moordneigingen als ik naar die vieze frannie moet luisteren
Iemand moet zich opofferen. Ik heb besloten dat jij dat bentquote:
ik moet kokenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen. Ik heb besloten dat jij dat bent
Jessies stemgeluid als hij rapt ...dan moet ik denken aan knulletjes van een jaar of 17 , net baard in de keel , je weet wel : van die wannabe rappersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Jessie mag dat nummer rappen, is alleen geschikt voor zijn stemgeluid
schuimmmmmmquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
En wat is dat nou weer voor een uit zijn krachten gegroeide tuinkabouter zonder puntmuts?
[ afbeelding ]
Mariska ziet er afgebekt uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie pakt cash aan.. NaarGeest AasGiert
SjellieSok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buikenvuller op woensdag?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
En wat is dat nou weer voor een uit zijn krachten gegroeide tuinkabouter zonder puntmuts?
[ afbeelding ]
En ook nog zo monotoomquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessies stemgeluid als hij rapt ...dan moet ik denken aan knulletjes van een jaar of 17 , net baard in de keel , je weet wel : van die wannabe rappers
Dit is Jan,een vaste klant daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat haar eerst maar eens poten onder tafels wegtrappen. Al die woorden. Daden!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. haar "kwaliteiten" worden geblokt door "sommigen" , ze heeft ook een Wurglijst
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is Jan,een vaste klant daar.
Laat haar eerst maar zelf weer Daden na weken BS woorden..maar ja , ineens een bochel, lam pootje en duizelingen hé? Maar die ánderen, die moeten Daden doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:44 schreef Nijdas het volgende:
[..]
Laat haar eerst maar eens poten onder tafels wegtrappen. Al die woorden. Daden!
Hoi.quote:
Ja Meer moet een nieuwe jurk, zit niks anders opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel: gvd muh hele jurk naar de klotuh
ze eten blikvoer
Ja met zijn vriendin naar Center Parcsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:50 schreef Hznootje het volgende:
Waar is Ikbal gebleven? Is die meteen vertrokken na zijn tandartsbezoek?
Die ruften vannacht elkaar de tent uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
en nog witte bonen in tomatensaus erbij anders heeft ze niet genoeg.
Daar wil ik geen aannames over doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:55 schreef Lelie68 het volgende:
Wat is er gebeurd dat nu ook Merel over Mariska dingen zegt
Wat zei Merel dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:56 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Daar wil ik geen aannames over doen.
Ik moest gelijk aan Bjorn denken.quote:
Dit zegt de dagsluiter:quote:
Ik ben het er wel mee eens dat het zwaar belachelijk is om 2 keer per dag warm te etenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Merel moest koken en is nu verbrandt......Ja Merel dan moet je er ook bij blijven.
Nu krijgen de bewoners de schuld dat er ook niks meer is......zo irritant vindt ze. Morgen in de vergadering.
Hoezo verbrandt..Ze staat nog geen 5 minuten achter de pannen..Zal wel heerlijke maaltijd zijn danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Merel moest koken en is nu verbrandt......Ja Merel dan moet je er ook bij blijven.
Nu krijgen de bewoners de schuld dat er ook niks meer is......zo irritant vindt ze. Morgen in de vergadering.
Die heeft poepjes aan iedereen. Als hij maar zes keer per dag een volle trog heeftquote:
Ja die is echt ergquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft poepjes aan iedereen. Als hij maar zes keer per dag een volle trog heeft
inderdaad......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het zwaar belachelijk is om 2 keer per dag warm te eten
Die is net zo erg als de rest. Het zijn gewoon een stelletje egoÏstische figuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
inderdaad......
Raar dat Franny nu begint over te volle borden....vindt ze niet kunnen.
En mij het altijd opvalt dat zo slank meisje zoveel kan eten.....![]()
![]()
kon ze thuis nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
inderdaad......
Raar dat Franny nu begint over te volle borden....vindt ze niet kunnen.
En mij het altijd opvalt dat zo slank meisje zoveel kan eten.....![]()
![]()
Die gun ik zo hard een toekomst waar ze de voedselbank nodig heeft. Krijgt dat mormel misschien eens gevoel voor een ander.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene blijft zeiken dat er 'savonds te weinig eten is. Merel dat ze 15000 in de min staat.
Mylene: dan gaan we toch naar de voedselbank!
Merel heeft vanaf het begin moeite gehad met Maris , en Maris met Merelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:55 schreef Lelie68 het volgende:
Wat is er gebeurd dat nu ook Merel over Mariska dingen zegt
Een mobiele voedselbank naar Utopia, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene blijft zeiken dat er 'savonds te weinig eten is. Merel dat ze 15000 in de min staat.
valt nu ineens zo opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel heeft vanaf het begin moeite gehad met Maris , en Maris met Merel
Ja dat slaat ook helemaal nergens opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het zwaar belachelijk is om 2 keer per dag warm te eten
Ik kan me goed voorstellen dat daar een keer over geprotesteerd gaat worden. Er is altijd net niet genoeg voor iedereen, tweede keer opscheppen is niet mogelijk enz.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zie ze ook weinig een hollandse pot koken.
Bijna altijd pasta of rijst.
Zie ze vaak een paar uur na de maaltijd frikandellen bakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat daar een keer over geprotesteerd gaat worden. Er is altijd net niet genoeg voor iedereen, tweede keer opscheppen is niet mogelijk enz.
En pasta en rijst vullen niet goed, dan heb je na een paar uur weer honger.
Net zoveel maanden dat hij daar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:24 schreef chufi het volgende:
Greet heeft al maanden geen inspiratie, de ene dag meer dan de andere
Daarom wilt ie ook zo graag een smartphone ...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Net zoveel maanden dat hij daar is.
Die heeft 1 natuurlijk ook gezien, waar ze allemaal met dure horloges liepen die ze kochten tijdens hun verblijf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom wilt ie ook zo graag een smartphone ...
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:26 schreef Juud79 het volgende:
Ze eten ook heel vaak uit verveling hoor daar, vast niet altijd omdat ze honger hebben.
Nu onder het mom van het maken van fotos en video boodschappen ..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft 1 natuurlijk ook gezien, waar ze allemaal met dure horloges liepen die ze kochten tijdens hun verblijf.
Bij Mylene kan ik me wat bij voorstellen, die heeft volgens mij een hoge verbranding. Kan je ook aan haar figuur zien. Heb een buurvrouw die groot is maar erg mager is.....die bakte s'avonds nog eens stuk of zeven pannekoeken na gewoon haar avondmaal genuttigd te hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja heeft ze vaker gezegt...en ik maar denken....waar dan?...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor, Mylene is daar 10kg aangekomen![]()
Begon wat duidelijker te worden toen Merel tegen His begon over Maris ,(een aantal weken geleden) die het continu over Jessie had, Jessie overal bij riep ..alles met Jessie samen wilde doen . Maris had toen tegen Merel gezegd dat Merel niet bang hoefde te zijn , dat ze een vriendin was en niet tussen Merel en Jessie wilde komen (ongeveer in die woorden)quote:
Dat heeft ze uitbesteed aan Merel daar zie je tien kilo verschil niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
Ja heeft ze vaker gezegt...en ik mar denken....waar dan?...
Voor hard werken kon hij dat niet vragen, dus dan maar op die manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu onder het mom van het maken van fotos en video boodschappen ..
Is maar iets van 400¤ een S7 had ie al uitgezocht .. DJ set is ook nog steeds niet terug verdiendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor hard werken kon hij dat niet vragen, dus dan maar op die manier.
Smerig wijfquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:43 schreef Maria44 het volgende:
Merel gaat even wat kerrie door de rijst gooien dan zie je niet dat ie verbrand is. Dan gaan wij met zijn 3en wat anders eten zegt ze.
Echt een vies wijf, en dat proef je echt wel .quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat verzin je toch nietJe proeft het toch
Dat is echt een schande. Zelf wat anders eten. Wees dan stoer en eet gewoon mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt een vies wijf, en dat proef je echt wel .
Schaamteloos dat ze besluit om met zijn 3en te eten
Ja zeker, misselijke streken zijn dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt een vies wijf, en dat proef je echt wel .
Schaamteloos dat ze besluit om met zijn 3en te eten
Oh ze is nog van adel ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
Mariska wil onder haar schouderbladen haar familiewapen laten tattooeren.
Je verwacht het niet.quote:
Een windbuilbuks?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
Mariska wil onder haar schouderbladen haar familiewapen laten tattooeren.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:12 schreef lonneberga het volgende:
Pfff gelukkig,dacht dat ik hier alleen zat.
Daar kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen hoor. Dat gezanik de hele tijd. Dit mag niet en dat kan niet. Kook dan voor jezelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel vindt het mooi geweest, die vegan ellende, ze gaat er niet meer aan mee doen.
De vegans eten smiddags warm en daar kookt er eentje van en de gewone sávonds......is toch een veel betere optiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen hoor. Dat gezanik de hele tijd. Dit mag niet en dat kan niet. Kook dan voor jezelf.
Bijna een dagtaak voor hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit zit voor de zoveelste keer in de wacht om te roken.
waarom op Dree? Zei hij de reden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:19 schreef Hznootje het volgende:
Jordie gaat stemmen op Andrea en Mariska zegt ie
Mensen die teveel op hem letten, dat is zijn redenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
waarom op Dree? Zei hij de reden?
Nou duh..Gerrit en Frannyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
We mogen niet horen op wie Shell gaat stemmen....SL
Zou ze ook niet gaan vertellen zei ze toch? Anders krijg je weer gedoe op de markt hoorde ik haar zeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
We mogen niet horen op wie Shell gaat stemmen....SL
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hoop dat de moeder van Shell haar gaat adviseren om vol op Franny te gaan.
Ook hij is er 1 die meer met zijn mond werkt dan met z'n handen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:24 schreef puzziepie het volgende:
Jordy vreest dat Shell ook op de bank gaat komen
Nee is er 1 van de sexhop, de nieuwe vibrator. Staat wel raar om die tussen je schouderbladen te hebben denk ik.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook hij is er 1 die meer met zijn mond werkt dan met z'n handen.
Hypocriete trut is het. Ze doet zelf niks anders dan gerrit dwars zitten. Kinderachtig gedrag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mensen die op sjel stemmen gunnen haar haar droom niet
Tja zo bekeken kan je beter niet stemmen toch?
Was ook mijn eerste gedachte toen ik het las.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]![]()
Dat kan je op 2 manieren opvatten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef Harrison het volgende:
[..]Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |