Het vreemde is dat ik daar de vrouwen eigenlijk de grootste viespeuken vindt qua schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes op Lex na.quote:
Ja, Jens doet meer. Punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets
Het wordt alleen een slaapverwekkend herhalen van zinnen
Ik typ amper over Jessie, maar dat terzijdequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je beter stoppen met fokken. Ik zie jou ook 1000 keer hetzelfde over Jessie typen
Als er alleen dames op de damestoilet kwamen dan zou het zo goor niet zijn. Maar er lopen daar geen 'dames'quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik daar de vrouwen eigenlijk de grootste viespeuken vindt qua schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes op Lex na.
Wilde ook nooit geloven dat de damestoilet smeriger is dan de heren in publieke ruimtes, maar nu zie ik het anders.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik typ amper over Jessie, maar dat terzijde
Iedereen heeft smaak. Alleen niet iedereen heeft een goede smaakquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Maris heeft vroeger ook in de kleding gezeten dus vindt ze dat ze smaak heeft
Een Wonderwoman eigenlijk in die 37 jaartjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Behalve de dag dat het uit ging tussen Merel en Jessie. Toen was ze het helemaal eens met Merel dat er niets goed aan hem was.quote:
Maar is het Waar, alles bij elkaar opgeteld, incl die tijd dat ze astronaut was in een baan om de Aarde, zou ze nu 81 moeten zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska heeft vroeger in de kleding gezeten.
Dat mens is nog erger dan Billy die had ook alles gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Niet alles is gelijk een leugen hoor. Er zijn mensen die zich een vorig leven kunnen herinnerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar is het Waar, alles bij elkaar opgeteld, incl die tijd dat ze astronaut was in een baan om de Aarde, zou ze nu 81 moeten zijn
Hoeveel persoonlijkheden heeft ze in haar hoofd zitten.....denk toch een stuk of wat....evenementen jaren gedaan....kleding.......bar.....keukens......en wat nog komen gaat uit haar mond.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Jah.. op die manier.. Ik heb ook inde kleding gezeten, Ik was gisteren bij C&A kleertjes kopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alles is gelijk een leugen hoor. Er zijn mensen die zich een vorig leven kunnen herinneren
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeveel persoonlijkheden heeft ze in haar hoofd zitten.....denk toch een stuk of wat....evenementen jaren gedaan....kleding.......bar.....keukens......en wat nog komen gaat uit haar mond.....
Tot ze nudiste werdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska heeft vroeger in de kleding gezeten.
Ze is al met haar 3e leven bezigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een Wonderwoman eigenlijk in die 37 jaartjes.
Daar dacht ik ook even aan......het kan ook een slecht teken zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.
Dat geloof ik eerder, teveel weggeschopt overal vanwege te grote arrogante bek, maar wél op haar CV zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.
De schrik van de nudistencampingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk lijken met dat lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |