Het vreemde is dat ik daar de vrouwen eigenlijk de grootste viespeuken vindt qua schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes op Lex na.quote:
Ja, Jens doet meer. Punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets
Het wordt alleen een slaapverwekkend herhalen van zinnen
Ik typ amper over Jessie, maar dat terzijdequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je beter stoppen met fokken. Ik zie jou ook 1000 keer hetzelfde over Jessie typen
Als er alleen dames op de damestoilet kwamen dan zou het zo goor niet zijn. Maar er lopen daar geen 'dames'quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik daar de vrouwen eigenlijk de grootste viespeuken vindt qua schoonhouden van de gezamenlijke ruimtes op Lex na.
Wilde ook nooit geloven dat de damestoilet smeriger is dan de heren in publieke ruimtes, maar nu zie ik het anders.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik typ amper over Jessie, maar dat terzijde
Iedereen heeft smaak. Alleen niet iedereen heeft een goede smaakquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Maris heeft vroeger ook in de kleding gezeten dus vindt ze dat ze smaak heeft
Een Wonderwoman eigenlijk in die 37 jaartjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Behalve de dag dat het uit ging tussen Merel en Jessie. Toen was ze het helemaal eens met Merel dat er niets goed aan hem was.quote:
Maar is het Waar, alles bij elkaar opgeteld, incl die tijd dat ze astronaut was in een baan om de Aarde, zou ze nu 81 moeten zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska heeft vroeger in de kleding gezeten.
Dat mens is nog erger dan Billy die had ook alles gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Niet alles is gelijk een leugen hoor. Er zijn mensen die zich een vorig leven kunnen herinnerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar is het Waar, alles bij elkaar opgeteld, incl die tijd dat ze astronaut was in een baan om de Aarde, zou ze nu 81 moeten zijn
Hoeveel persoonlijkheden heeft ze in haar hoofd zitten.....denk toch een stuk of wat....evenementen jaren gedaan....kleding.......bar.....keukens......en wat nog komen gaat uit haar mond.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
Jah.. op die manier.. Ik heb ook inde kleding gezeten, Ik was gisteren bij C&A kleertjes kopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alles is gelijk een leugen hoor. Er zijn mensen die zich een vorig leven kunnen herinneren
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeveel persoonlijkheden heeft ze in haar hoofd zitten.....denk toch een stuk of wat....evenementen jaren gedaan....kleding.......bar.....keukens......en wat nog komen gaat uit haar mond.....
Tot ze nudiste werdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska heeft vroeger in de kleding gezeten.
Ze is al met haar 3e leven bezigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een Wonderwoman eigenlijk in die 37 jaartjes.
Daar dacht ik ook even aan......het kan ook een slecht teken zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.
Dat geloof ik eerder, teveel weggeschopt overal vanwege te grote arrogante bek, maar wél op haar CV zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze veel baantjes en ontslag heeft gehad.
De schrik van de nudistencampingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk lijken met dat lichaam
Goed lijf voor in een amerikaanse circus sideshow.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk lijken met dat lichaam
En we moeten natuurlijk rekening houden dat ze al op haar 13e jaar begonnen is met werken.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerder, teveel weggeschopt overal vanwege te grote arrogante bek, maar wél op haar CV zetten
Alles wegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De schrik van de nudistencamping
Ja, passen niet in haar leefomgeving.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles wegZe wil in uto2 ook al vijf mensen weg hebben.
Het is sowieso geen reclame om een jobhopper te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan......het kan ook een slecht teken zijn.
Jaja, op mijn 13e had ik ook al een eigen bedrijf.. lege flessen ophalen voor een liter benzine in mijn Mobylettequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En we moeten natuurlijk rekening houden dat ze al op haar 13e jaar begonnen is met werken.....
Wattan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ger doet niet mee met t nummer van ikbal
nee toen hij fliptequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen als hij nog boven is.....mes en vork hoort daar ook niet te liggen.
Jammer dat die vork niet in iemands voorhoofd terecht is gekomen. Had die trol misschien begrepen dat hij een hersenloze peen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen als hij nog boven is.....mes en vork hoort daar ook niet te liggen.
Doe jij maar verslag. Ik krijg moordneigingen als ik naar die vieze frannie moet luisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
fran weer tv moment met jessie over merel
jij bent toch de belangenbehartiger van merel
fran: wat is dat
ik ook en van merelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe jij maar verslag. Ik krijg moordneigingen als ik naar die vieze frannie moet luisteren
Iemand moet zich opofferen. Ik heb besloten dat jij dat bentquote:
ik moet kokenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen. Ik heb besloten dat jij dat bent
Jessies stemgeluid als hij rapt ...dan moet ik denken aan knulletjes van een jaar of 17 , net baard in de keel , je weet wel : van die wannabe rappersquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Jessie mag dat nummer rappen, is alleen geschikt voor zijn stemgeluid
schuimmmmmmquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
En wat is dat nou weer voor een uit zijn krachten gegroeide tuinkabouter zonder puntmuts?
[ afbeelding ]
Mariska ziet er afgebekt uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie pakt cash aan.. NaarGeest AasGiert
SjellieSok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buikenvuller op woensdag?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
En wat is dat nou weer voor een uit zijn krachten gegroeide tuinkabouter zonder puntmuts?
[ afbeelding ]
En ook nog zo monotoomquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessies stemgeluid als hij rapt ...dan moet ik denken aan knulletjes van een jaar of 17 , net baard in de keel , je weet wel : van die wannabe rappers
Dit is Jan,een vaste klant daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat haar eerst maar eens poten onder tafels wegtrappen. Al die woorden. Daden!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. haar "kwaliteiten" worden geblokt door "sommigen" , ze heeft ook een Wurglijst
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is Jan,een vaste klant daar.
Laat haar eerst maar zelf weer Daden na weken BS woorden..maar ja , ineens een bochel, lam pootje en duizelingen hé? Maar die ánderen, die moeten Daden doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:44 schreef Nijdas het volgende:
[..]
Laat haar eerst maar eens poten onder tafels wegtrappen. Al die woorden. Daden!
Hoi.quote:
Ja Meer moet een nieuwe jurk, zit niks anders opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel: gvd muh hele jurk naar de klotuh
ze eten blikvoer
Ja met zijn vriendin naar Center Parcsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:50 schreef Hznootje het volgende:
Waar is Ikbal gebleven? Is die meteen vertrokken na zijn tandartsbezoek?
Die ruften vannacht elkaar de tent uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
en nog witte bonen in tomatensaus erbij anders heeft ze niet genoeg.
Daar wil ik geen aannames over doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:55 schreef Lelie68 het volgende:
Wat is er gebeurd dat nu ook Merel over Mariska dingen zegt
Wat zei Merel dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:56 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Daar wil ik geen aannames over doen.
Ik moest gelijk aan Bjorn denken.quote:
Dit zegt de dagsluiter:quote:
Ik ben het er wel mee eens dat het zwaar belachelijk is om 2 keer per dag warm te etenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Merel moest koken en is nu verbrandt......Ja Merel dan moet je er ook bij blijven.
Nu krijgen de bewoners de schuld dat er ook niks meer is......zo irritant vindt ze. Morgen in de vergadering.
Hoezo verbrandt..Ze staat nog geen 5 minuten achter de pannen..Zal wel heerlijke maaltijd zijn danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Merel moest koken en is nu verbrandt......Ja Merel dan moet je er ook bij blijven.
Nu krijgen de bewoners de schuld dat er ook niks meer is......zo irritant vindt ze. Morgen in de vergadering.
Die heeft poepjes aan iedereen. Als hij maar zes keer per dag een volle trog heeftquote:
Ja die is echt ergquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft poepjes aan iedereen. Als hij maar zes keer per dag een volle trog heeft
inderdaad......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het zwaar belachelijk is om 2 keer per dag warm te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |