Goed lijf voor in een amerikaanse circus sideshow.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Nou dat zou leuk lijken met dat lichaam
En we moeten natuurlijk rekening houden dat ze al op haar 13e jaar begonnen is met werken.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerder, teveel weggeschopt overal vanwege te grote arrogante bek, maar wél op haar CV zetten
Alles wegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De schrik van de nudistencamping
Ja, passen niet in haar leefomgeving.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles wegZe wil in uto2 ook al vijf mensen weg hebben.
Het is sowieso geen reclame om een jobhopper te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan......het kan ook een slecht teken zijn.
Jaja, op mijn 13e had ik ook al een eigen bedrijf.. lege flessen ophalen voor een liter benzine in mijn Mobylettequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En we moeten natuurlijk rekening houden dat ze al op haar 13e jaar begonnen is met werken.....
Wattan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ger doet niet mee met t nummer van ikbal
nee toen hij fliptequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen als hij nog boven is.....mes en vork hoort daar ook niet te liggen.
Jammer dat die vork niet in iemands voorhoofd terecht is gekomen. Had die trol misschien begrepen dat hij een hersenloze peen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen als hij nog boven is.....mes en vork hoort daar ook niet te liggen.
Doe jij maar verslag. Ik krijg moordneigingen als ik naar die vieze frannie moet luisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
fran weer tv moment met jessie over merel
jij bent toch de belangenbehartiger van merel
fran: wat is dat
ik ook en van merelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe jij maar verslag. Ik krijg moordneigingen als ik naar die vieze frannie moet luisteren
Iemand moet zich opofferen. Ik heb besloten dat jij dat bentquote:
ik moet kokenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen. Ik heb besloten dat jij dat bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |