Dree idemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Jordy ook hoor. Dat is echt wel een valse relnicht.
In elk geintje zit een seintje !quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Jordy kwijlt haast door al die aandacht. Hij vertelt nu al twee dagen tegen iedereen dat hij grappig wou zijn. Dat was niet grappig bedoelt. Own het dan ook stuk schijnheil!
Zelfs als het echt een geintje was. Want dat was niet grappig bedoelt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:59 schreef goldback het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje !
Ja, ze komt er al die maanden weg meequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , die FrustieShow was al na 4 dagen door de mand gevallen, dom kind, en dan nog die depressieve Show volhouden tot op vandaag, heel knap
( Mooie ring trouwens, niet té opzichtig?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de auto van de tandarts? Die zit ook op Fok!
KPDquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]hoe weet je dat van fok? snap hem ff niet
Eerlijk is eerlijk , Jessie zelf kan er ook wat van, hij scheldt mensen uit ,noemt ze achter hun rug ook mongool ,debiel of narcist. Vind ik ook smerig .quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
En Frannie zegt dat Jessie hem ook een valse nicht heeft genoemd. Wat een smerig stookloeder is dat toch
Ja dat las ik wel, maar dan snap ik de combi nog niet met fokquote:
KPDquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de auto van de tandarts? Die zit ook op Fok!
quote:
das een aparte afdeling op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat las ik wel, maar dan snap ik de combi nog niet met fok![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ze komt er al die maanden weg mee
En nog steeds, zodra ze met haar frêle peutergedrag niet krijgt wat ze wil komt de depressiekaart weer tevoorschijn , of het lastiggevallen onschuldige meisje.. en iedereen blijft er in trappen niemand mag aan die act komen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En nog steeds, zodra ze met haar frêle peutergedrag niet krijgt wat ze wil komt de depressiekaart weer tevoorschijn , of het lastiggevallen onschuldige meisje.. en iedereen blijft er in trappen niemand mag aan die act komen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zij was een goede voor mij ook, ging haar de oortjes wel ff wassen![]()
![]()
Yeahh ik tegen het universum![]()
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
haarzelfquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef Maria44 het volgende:
Over wie heeft Merel het? Een vet mormel achter de computer, zelf de grootste hoer van de buurt?
Viel er net in. Franny vroeg, vindt je dat niet erg? Nee zei Merel ik kan er alleen maar om lachen. Daarna zei ze de rest..quote:
Jens heeft zelf ook weken in zijn nest gelegen.quote:
Klopt, maar heeft 100x meer gedaan dan Shell.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens heeft zelf ook weken in zijn nest gelegen.
Oh hoor het nu, er was Merel aap gezegd of geschreven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Viel er net in. Franny vroeg, vindt je dat niet erg? Nee zei Merel ik kan er alleen maar om lachen. Daarna zei ze de rest..
Volgens mij over Shelley. Nu wel in ieder geval. Vieze frannnie zegt dat ze haar niet meer kan aankijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef Maria44 het volgende:
Over wie heeft Merel het? Een vet mormel achter de computer, zelf de grootste hoer van de buurt?
Dat is dan ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft 100x meer gedaan dan Shell.
Ja, klopt. Maar een paar weken op je nest liggen is toch wat anders dan altijd onder je taken uit te komen of afspraken niet nakomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar een paar weken op je nest liggen is toch wat anders dan altijd onder je taken uit te komen of afspraken niet nakomen.
Frustie , wat Sjellie doet de hele dag.. sjah, wat doet Frustie de hele dag, precies wat Sjellie doetquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel blijven ontkennen. Maar feiten zijn feitenquote:
bij merel ook graag aubquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
Wal! Ge! Lijk! Ge! Drocht!!
Ik krijg gewoon braakneigingen van dit vieze figuur. Nog steeds op die nagels lopen vijlen. Hak ze eraf!![]()
[ afbeelding ]
Ik ontken helemaal nietsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan wel blijven ontkennen. Maar feiten zijn feiten
1 kotsneiging is wel genoeg voor de woensdagquote:
Dan kun je beter stoppen met fokken. Ik zie jou ook 1000 keer hetzelfde over Jessie typenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets
Het wordt alleen een slaapverwekkend herhalen van zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |