Shell doet ook echt niks aan het totaal plaatje, helpt nooit mee met schoonmaken of dingen verzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
jens pakt de boel tenminste op tijd aan en niet zoals de rest die 24 uur van tevoren als kippen zonder kop gaan lopen rondrennen en nog geen ene reet uitvoeren
vandaag; #TeamJens en #TeamAntiSjelDel
nee zoals een echte topactrice met sterallures gedraagtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Shell doet ook echt niks aan het totaal plaatje, helpt nooit mee met schoonmaken of dingen verzetten.
Frustie lult wel meer BS.. zoals onzeker en depressief zijn, niet kunnen eten als mensen kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef DaniqueV het volgende:
Ik dacht dat ik hier had gelezen dat Franny vorig jaar er al gaatjes in had zitten nu hoeft ze niets te laten doen, ja zit wat in haar verstandskiezen waar ze verder niets mee doen
Ja en ze trappen ook steeds in dat zogenaamde naïeve meisje. Kreeg zij bij mij echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frustie lult wel meer BS.. zoals onzeker en depressief zijn, niet kunnen eten als mensen kijken
Neuken met cams om haar heen totaal geen probleem, dat dan weer wel
Dat waren die tandenblekers die dat tegen haar hadden gezegd. Tandenblekers zijn geen tandartsen. Daar moet je net zoveel waarde aan hechten als wanneer de bakker het tegen je zegt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:36 schreef DaniqueV het volgende:
Ik dacht dat ik hier had gelezen dat Franny vorig jaar er al gaatjes in had zitten nu hoeft ze niets te laten doen, ja zit wat in haar verstandskiezen waar ze verder niets mee doen
Oké, ik dacht bij een vorig tandarts bezoek. Vandaar dus die witte tanden, tandarts zei dat net al dat ze zo mooi wit waren ook bij MYlene. dat is de reden dusquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat waren die tandenblekers die dat tegen haar hadden gezegd. Tandenblekers zijn geen tandartsen. Daar moet je net zoveel waarde aan hechten als wanneer de bakker het tegen je zegt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, ik dacht bij een vorig tandarts bezoek. Vandaar dus die witte tanden, tandarts zei dat net al dat ze zo mooi wit waren ook bij MYlene. dat is de reden dus
Roos is ook mooier dan Bill haar zwarte vlek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
Ja Dylan, er zijn mensen die wel kunnen tatoueren. Dit gaat jou nooit lukken!
[ afbeelding ]
Veel mooier. Die jongen is echt goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Roos is ook mooier dan Bill haar zwarte vlek.
had ik bij mijn tattoo geen last van - had ik dan de verkeerde tattoo-artiest?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
LOL Dylan vertelt dat het heeeeeeeeel normaal is dat mensen terug komen. Dat komt omdat de mensen niet naar zijn advies luisteren. Nogmaals!! Het is heel normaal dat tattoos er maar half opstaan of dat de pus eruit loopt. Dat komt dus niet omdat Dylan een lul is.
Dat denk ik wel. Ik ben ook nog nooit terug geweest. Had ik ook geen goedequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
had ik bij mijn tattoo geen last van - had ik dan de verkeerde tattoo-artiest?
Ja, ze moet wat.......dat is eigenlijk het enige wat ze doet klitten en roddelen over anderen.....want ook haar zie je nooit haar schoonmaaktaak uitvoeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Franny zeer geïnteresseerd in de ruzie tussen Jens en Shelly.
En toen? Ohja, En toen? Ohja?
[ afbeelding ]
Jahh , die FrustieShow was al na 4 dagen door de mand gevallen, dom kind, en dan nog die depressieve Show volhouden tot op vandaag, heel knapquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en ze trappen ook steeds in dat zogenaamde naïeve meisje. Kreeg zij bij mij echt niet voor elkaar
Als de rest aan het schoonmaken is en zij niet weet wat ze moet doen zodat het lijkt of ze wat doet dan gaat ze staan springen als een hondsdolle pinguïn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze moet wat.......dat is eigenlijk het enige wat ze doet klitten en roddelen over anderen.....want ook haar zie je nooit haar schoonmaaktaak uitvoeren.
Die Jordy ook hoor. Dat is echt wel een valse relnicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Tranny nu bij Jordy ...lekkerbekkend vragen wat er gisteren tussen Jordy en Ger gebeurde
Smerige kind glijdt op ruzies en gezeik
Ja, wist je dat niet? Het moet wel ff gaan etteren en ontsteken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
had ik bij mijn tattoo geen last van - had ik dan de verkeerde tattoo-artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |