Franny gaat alquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog iemand? ¤500 de tandarts is er nu nog
Waarom is hij boos op haar dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef DKUp het volgende:
De blaaijuh homo ziet kans nu Jensie boos is op Milani.
lijkt me heel gezond, Als je 24/7 op elkaars lip zit, maandenlang, en camera's op je de hele dag.quote:
Ze zei iets van: “Ja daaaaaaaaag!” tegen hem.quote:
Word weer janken vanavondquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zei iets van: “Ja daaaaaaaaag!” tegen hem.
Hij doet loopt telkens met een chagrijnige pleuris muil dus ik begrijp haar wel![]()
Ja las dat hij gisteren ook tot laat met vanalles heel druk was geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, vorige week zag de silo boven er netjes uit want het was denk ik Jens zijn beurt.....plus dat je hem ook vaak met de bezem bezig zag......ook zie je hem vaak opruimen van de keuken en de afwasser legen weet niet of hij die taak deze week moet doen.....maar die andere hebben ook die taken maar zie dat nooit op streams.
Hij zal haar straks wel terecht wijzen en dan is het janken geblazen en allemaal de schuld van Milani.quote:
jens pakt de boel tenminste op tijd aan en niet zoals de rest die 24 uur van tevoren als kippen zonder kop gaan lopen rondrennen en nog geen ene reet uitvoerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
Kan het gevoel van Jens, als je boos bent op de troep let je op alles. Nu vindt hij de schoenen buiten netter moet, vooral omdat het de eerste aanzicht is.
Ja schijnbaar heeft Jessie ook allemaal schoenen buiten liggen, dat haalde hij straks al aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
Kan het gevoel van Jens, als je boos bent op de troep let je op alles. Nu vindt hij de schoenen buiten netter moet, vooral omdat het de eerste aanzicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |