Moet dat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dreetje heeft nog steeds geen richting aangegeven waar ze mee in bed zou willen liggen..
ja hoor...100% heteroquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dreetje heeft nog steeds geen richting aangegeven waar ze mee in bed zou willen liggen..
Heb ik een half uur geleden me streams uit gezet gaan ze ruzie maken pppffffquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:49 schreef Harrison het volgende:
Oh, nu is het de helft van de groep die van Maris mag optieven. En Jens heeft een te grote bek voor wat hij doet, zegt ze.
Nu fitty Shelley en Jens
Jup, het het allerbelangrijkste.. van alle Shownews bezoeken is het steevast over wie er met wie in bed heeft gelegen, zodra en een Setje dood dreigt te lopen start er snel een Hissie om te gaan koppelen weer.. Sex moet, de rest is saaie BSquote:
niet doen...knip die extensions dr maar uit dan....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef DaniqueV het volgende:
Ik wil Maris slaan, heel harddat mens haalt gevoelens bij mij omhoog die ik liever niet voel
wat een kutwijf zeg
+1quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef DaniqueV het volgende:
Ik wil Maris slaan, heel harddat mens haalt gevoelens bij mij omhoog die ik liever niet voel
wat een kutwijf zeg
Hard aan haar haren trekkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
niet doen...knip die extensions dr maar uit dan....
Ze word gelukkig flink tegengewerkt volgens haar, haar "kwaliteiten" worden continue onderdrukt door "sommigen" daar.. Aldus de NaarGeest zelf ( zie filmje)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef DaniqueV het volgende:
wat een kutwijf zeg
Die wil het liefst er al niet meer zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:12 schreef Hznootje het volgende:
Mariska zoekt een reden om naar huis er kunnen zonder gezichtsverlies? Ze is nog steeds duizelig, ken nie werke nie
Door dat filmpje gaat mijn PS iig niet meer naar Marisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze word gelukkig flink tegengewerkt volgens haar, haar "kwaliteiten" worden continue onderdrukt door "sommigen" daar.. Aldus de NaarGeest zelf ( zie filmje)
Goed idee, ik gun haar dat wel, ik ga ook op haar stemmenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door dat filmpje gaat mijn PS iig niet meer naar Maris![]()
Wel naar Meertje![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goed idee, ik gun haar dat wel, ik ga ook op haar stemmen
Klopt, vorige week zag de silo boven er netjes uit want het was denk ik Jens zijn beurt.....plus dat je hem ook vaak met de bezem bezig zag......ook zie je hem vaak opruimen van de keuken en de afwasser legen weet niet of hij die taak deze week moet doen.....maar die andere hebben ook die taken maar zie dat nooit op streams.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef DaniqueV het volgende:
Jens goed wat hij nu zegt. Ik maak mij gewoon druk om die vuilnisbelt waar wij wonen. Niemand die wat doet, en hoe drukker ik mij maak met opruimen, hoe minder die anderen dan nog gaan doen, niemand die met je wilt opruimen
twee gaatje gevuld en tandsteen verwijderdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Mylene heeft alleen tandsteen of ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |