Vind je hem nog steeds zo relaxed overkomenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee waar het om ging, maar vind hem altijd wel relaxt overkomen, zie nu dat hij buiten weer bezig is, rommel ruimen of zo, in de weer met flessen en zo
Jensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:51 schreef puzziepie het volgende:
Heerlijk en hij heeft groot gelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee maar vind wel goed dat hij een keer uit zijn plaat gaatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:52 schreef pecla het volgende:
[..]
Vind je hem nog steeds zo relaxed overkomen
Ze slapen in één hok, en Dre in nog steeds ½Lesbo.. een slapend scriptquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:52 schreef puzziepie het volgende:
Dree houd je fakking smoel en hou op met Shell verdedigen![]()
Ook wel logisch vind ik. Die Shelley haalt toch het bloed onder je nagels vandaan met haar brutale zelfgenoegzame smoelwerk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee maar vind wel goed dat hij een keer uit zijn plaat gaat
Nou,ik ook...# team Jensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee maar vind wel goed dat hij een keer uit zijn plaat gaat
Wat doet dat er nou toe...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze slapen in één hok, en Dre in nog steeds ½Lesbo.. een slapend script
nee...echt niet...ze heeft dat zo vaak gezegd.....en ger heeft dat in de wereld gebracht omdat andrea niet op zijn bezopen schoot wilde komen zitten....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze slapen in één hok, en Dre in nog steeds ½Lesbo.. een slapend script
Ze ging liever op een vrouw dan op Gerrie als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:56 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee...echt niet...ze heeft dat zo vaak gezegd.....en ger heeft dat in de wereld gebracht omdat andrea niet op zijn bezopen schoot wilde komen zitten....
Ja vind ik ook, hij heeft gisteravond laat alles nog lopen opruimen, zijn vraag was ook zorg ervoor dat die gootsteen niet zo vol ligt en ik kom in de keuken en hij ligt weer vol. Te beroerd om het op te ruimen, confettiekanon ligt al weken zo buiten, zo rommel, niemand die wat gaat doen, komen weer allemaal mensen hier, moet toch netjes zijn?!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:54 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ook wel logisch vind ik. Die Shelley haalt toch het bloed onder je nagels vandaan met haar brutale zelfgenoegzame smoelwerk.
nee hij zei...als je niet op mijn schoot komt zitten dan ben je lesbo.........zei Ger.......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze ging liever op een vrouw dan op Gerrie als ik me goed herinner
Tja dat zou ik dus ook zeggen 5thequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
das om te huilen.........................................................................die uien...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:59 schreef Bramenstruik het volgende:
fft tussen het uien snijden door, weet nog wel dat Sjellie dacht dat Jens haar homo beste vriendje zo worden.............................
Vind het zo gek dat Jessie maar blijft zeggen dat hij 22 maanden in Utopia zit. Hij is er toch een hele tijd tussenuit geweest?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, hij heeft gisteravond laat alles nog lopen opruimen, zijn vraag was ook zorg ervoor dat die gootsteen niet zo vol ligt en ik kom in de keuken en hij ligt weer vol. Te beroerd om het op te ruimen, confettiekanon ligt al weken zo buiten, zo rommel, niemand die wat gaat doen, komen weer allemaal mensen hier, moet toch netjes zijn?!
Sukkel Jessie, al die tijd dat ik in Utopia zat (1 en 2) heb ik nooit wat voor mijzelf kunnen doen. Ja ik ben de laatste 2 weken meer in de studio bezig, vind ik leuk om te doen.
Blijft het zo sukkel vinden die Jessie![]()
Ja,wie niet? Franny en Shlly wel maar ...pfffffffquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja joh, dat zijn Billy mentaliteitenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Vind het zo gek dat Jessie maar blijft zeggen dat hij 22 maanden in Utopia zit. Hij is er toch een hele tijd tussenuit geweest?
Dreetje heeft nog steeds geen richting aangegeven waar ze mee in bed zou willen liggen..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:01 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja,wie niet? Franny en Shlly wel maar ...pfffffff
zo voelt het wel idd...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja joh, dat zijn Billy mentaliteitendie zegt nu ook dat ze vanaf 2013 -2018 in Utopia heeft gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |