de stemmingen zijn voor 1 september al geweest dus als ie er niet bij is, is ie thuis met zn Zomerhitquote:
Onder ButtPluggie Marrekie hebben ze een jaar -¤20.000 gestaan, en die lachte erom , "de BV staat altijd garand was zijn devies, dat werd onder Jessie toen niet veel beter, die jatte er nog meer vanaf met zijn klokkie, leren jassie, goudstaafjes, golfsimulator , incl PC en golfclubs…quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In 1 ging het ook telkens zo, ook met de eerste groep. dan verdienden ze veel om vervolgens weer vet in de schulden te komen , en daarna kwam er weer een periode vol luxe
Ik dacht altijd dat ze dat soort periodes/fases hadden om het nog een beetje spannend te houden /tv te maken ,kortom ik dacht dat het vooral een febo dingetje was
Kan ie mooi samen met Rinus op tourneequote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
de stemmingen zijn voor 1 september al geweest dus als ie er niet bij is, is ie thuis met zn Zomerhit
Oh ja die woont vlak bij hemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan ie mooi samen met Rinus op tournee
Dat zou toch pure wanhoop zijn voor de rechtenstudentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan ie mooi samen met Rinus op tournee
Als het maar vet isquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga ff een stoofpot maken, pompoen, meiknollen , paprika, ui, knoflook, em een dik vet stiuk riblap
Heerlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga ff een stoofpot maken, pompoen, meiknollen , paprika, ui, knoflook, em een dik vet stiuk riblap
Samen met Aadje boos, ligt allemaal weer aan anderen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:38 schreef DaniqueV het volgende:
Oei volgens mij was Jens boos? zie hem een doek boos wegooien en in snelle mars naar buiten. Meen dat ik Mylene hoorde zeggen dahaaaaaaag tut hola
klinkt goed braamquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Het draait niet alleen om geld daar. Er moeten ook andere dingen gedaan worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
De Blote Mannetje Klagen over alle anderen, de Witte Boorden die gaan zak uitvoeren , geen cent verdienen
Adje brengt bérgen geld in nl en Jensie vrachtwagens vol geld … ze snappen niet dat niemand dat ziet
[ afbeelding ]
Een dobbelsteen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat curvy ding wordt ook niks, ze is niet curvy, ze is harstikke vierkant
Of voor Rinus..Het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dat zou toch pure wanhoop zijn voor de rechtenstudent
Geen idee waar het om ging, maar vind hem altijd wel relaxt overkomen, zie nu dat hij buiten weer bezig is, rommel ruimen of zo, in de weer met flessen en zoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samen met Aadje boos, ligt allemaal weer aan anderen.
Bij wie bietst hij zijn rokertjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:41 schreef Chea49 het volgende:
Ik bal mag eindelijk weer gaan roken. Hij heeft het verdiend!
Jahh.. er moet druk gerept worden, en dat verteld Gerrie al uren per dag aan Hissie, alleen al het 30x per dag in de rij zitten op het pré-rookbankje is tyfus veel werkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om geld daar. Er moeten ook andere dingen gedaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |